Nou leg je de lat wel heel laag.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
Stoffel is wel een verademing ten opzichte van Melroy
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
Olavquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een andere cocommentator voor Nelson zou wel mooi zijn
ziggo wilde toch ook niet verder met olav als ze F1 wel kregen?quote:
Daarom gebruiken ze hem nog voor van alles en nog wat.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ziggo wilde toch ook niet verder met olav als ze F1 wel kregen?
Is Melroy ontslagen?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
Zijn tijd is geweest, tenzij hij tijdens wedstrijden een tweede man toelaatquote:
Volgens mij wou Ziggo ook niet door met Olav en Jack. Winkelman zou de nieuwe commentator worden. En dat is niet eens zo'n heel slechte zet.quote:
Daar heb ik niks over gehoordquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Premium ontslag.quote:
Hij doet het nu samen met Jack.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zijn tijd is geweest, tenzij hij tijdens wedstrijden een tweede man toelaat
gelukkig dan heb ik het me niet verbeeld als jij hetzelfde zegt iddquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij wou Ziggo ook niet door met Olav en Jack. Winkelman zou de nieuwe commentator worden. En dat is niet eens zo'n heel slechte zet.
Is in het café ontkrachtquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zie mijn post.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow oke ja dat kijk ik nietquote:
Wanneer dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |