hij komt met zijn koppie niet hoger dan haar borsten dus mssch voor het uitzichtquote:
Hihi snotjes enzo zo is de cos tegenwoordig...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:48 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is het hier doods, iedereen er zat van ? of omdat het filmavond is? kan ik me wel voorstellen hoor.
Hij schijnt haar leuk te vinden op een meer dan vrienden manier maar ik denk zeker te weten dat zij niet zo over hem denkt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:21 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij komt met zijn koppie niet hoger dan haar borsten dus mssch voor het uitzicht
Niets. Gisteren in de uitzending op tv gaf Babette een kus op de wang van Marciano tijdens de gala na ontvangst van die roos en hij veeg meteen nadien over zijn wang. Ik vermoedde al dat het een verhaallijn is en dit bevestigde mijn vermoeden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Wat ziet die Marciano eigenlijk in die babbel...
Het kabinet is gevallen dus veel nieuws op tv + een filmavond = stille COS.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:48 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is het hier doods, iedereen er zat van ? of omdat het filmavond is? kan ik me wel voorstellen hoor.
JAA / [Bedankjes SV, Filmpjes en het aanvragen van Filmpjes]quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:40 schreef Tascha071 het volgende:
Waarom kunnen we ineens de filmpjes niet meer zien? Uitleg in de cos staat er. Scrolde al wat terug maar dat is niet te doen! Wie weet hoe dit kan?
hij heeft een vrouw nodig die hem leuk vindt...dan groeit hij...eerst Kim dan Babette. alleen trekt hij het moeilijk. hij heeft dat nodig voor zijn ego.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Wat ziet die Marciano eigenlijk in die babbel...
mirthe is een nachtmens... Eunice een ochtend... maar wat is Bern?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 01:52 schreef kater1 het volgende:
1. 49 en Mirthe knipt pompon bij... en nu pakt ze de volgende pompon.
Geitenwollensokkennooker....quote:Op zaterdag 8 juli 2023 01:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mirthe is een nachtmens... Eunice een ochtend... maar wat is Bern?
Het is weekend dus mogen ze ook nog eens uitslapenquote:
is daar dan elke dag weekendquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is weekend dus mogen ze ook nog eens uitslapen
Het is de uitzit periode ze doen niet veel meer een beetje hangen, spelletjes doen en vroeg slapenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
is daar dan elke dag weekend![]()
goede morgen
Die komt helaas nog niet op de stip heb ik het ideequote:
helaas ik ook!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die komt helaas nog niet op de stip heb ik het idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |