SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja. Hopelijk knapt hij snel opquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel erg voor vd Sar. Eerst zijn vrouw jaren geleden een bloeding en nu hijzelf....
Hoezo nietquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
jeetje aan zo'n surfboy heb je niks hoor
Hij is natuurlijk zowel competitief als conditioneel ingesteldquote:
Hopelijk hebben ze in Kroatië goede artsen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel erg voor vd Sar. Eerst zijn vrouw jaren geleden een bloeding en nu hijzelf....
We hebben hier geen surfdudequote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De blonde surf dude van de SC wilde je niet
Ga je naar het strand?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het zal morgen wel druk zijn op het strand
Grmbl behoort nu tot essiquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet grmbl z'n haar een beetje laten groeien dan?
Faxie?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De blonde surf dude van de SC wilde je niet
Jezusquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:56 schreef bitterbal het volgende:
Kijken wanneer k plan b weer op werk zie
Nieuw hapje?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:56 schreef bitterbal het volgende:
Kijken wanneer k plan b weer op werk zie
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met faxie had k wel een keer gematched op tinder voor de grap :p
Nee, ik ga morgen naar een kasteelquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je naar het strand?
Ik ga volgende week
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet grmbl z'n haar een beetje laten groeien dan?
Mag je weer even uit bed?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Skyr aardbei![]()
Inb4 dit is voor oma's van 88 jaar oud
Ballie is een vulkaan die op uitbarsten staat.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:59 schreef UitStraling het volgende:
Mooi is dat altijd hè, hoe meer nonnengedrag of pastoorsgedrag er te bemerken valt hoe viezer oversekst iemand is, dat is gewoon E = mc2.
Ben k oversekst?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:59 schreef UitStraling het volgende:
Mooi is dat altijd hè, hoe meer nonnengedrag of pastoorsgedrag er te bemerken valt hoe viezer oversekst iemand is, dat is gewoon E = mc2.
ja dat is wel zo, je kan beter je gevoelens uitenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga er zo in jaquote:
Denk dat diegene na de eerste keer wel twee nieuwe vierkante meter ruggenhuid nodig heeft.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie is een vulkaan die op uitbarsten staat.
Zal snel zorgen dat ik dat weer op voorraad hebquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat diegene na de eerste keer wel twee nieuwe vierkante meter ruggenhuid nodig heeft.
Ik ben jou ook tegengekomenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kasteelquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik ga morgen naar een kasteel
Ik hoop voor je dat het niet 33 graden is dan
Zo is die. Budanovaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weg geswiped natuurlijk. Wijst alle vrouwen af.
Goed dat je dit zegt, dan blijf ik lekker binnenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze proberen je naar buiten te lokken.
Al die FWB’s die je afwerkt na het kattenplaatje.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:00 schreef bitterbal het volgende:
Misschien vertel k jullie allemaal wel niet over al mijn scharrels
Kasteel MEETquote:
Dit klinkt een beetje goorig.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al die FWB’s die je afwerkt na het kattenplaatje.
The hand of Buda weighs women.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weg geswiped natuurlijk. Wijst alle vrouwen af.
Wat is je favo kasteel?quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al die FWB’s die je afwerkt na het kattenplaatje.
Mede dankzij jou en dit soort grappen vindt hij alle vrouwen kuthoeren.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik hoor de appeltaart je al roepen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo de vuilniszak wegbrengen. En dan wandel ik nog even naar AH.
Met slagroomquote:
Hoi weegschaal van Budaquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die was vanmorgen weer voorzichtig positief
Morgen is het toch geen weer om te koken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:27 schreef Karzai het volgende:
ga toch maar niet koken stel het uit tot morgen
LEKKER WEER HE ?quote:
Nee, gaat goed, vooral stabielquote:
Lekker hutje mutje naar Scheveningenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:38 schreef mschol het volgende:
morgen maar voor dood op de bank of bed gaan liggen met die temperaturen...
maar echte zonwering (dus geen zonwering binnenshuis) wordt actief in appartementen geweerd "want dat tast de look aan van de flat"quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Steeds meer mensen een airco, maar experts zien liever zonwering - https://nos.nl/l/2481925
We mogen van klaus ook geen airco meer @:haags
Het is goed met ze. Lang leve de airco.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Steeds meer mensen een airco, maar experts zien liever zonwering - https://nos.nl/l/2481925
We mogen van klaus ook geen airco meer @:haags
jij liever dan ikquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker hutje mutje naar Scheveningen
Vreselijk met die hitte.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker hutje mutje naar Scheveningen
mjaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mede dankzij jou en dit soort grappen vindt hij alle vrouwen kuthoeren.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:51 schreef bitterbal het volgende:
ik had een jurkje van berschka besteld , dacht maat L , pas ik wel in, leek net een rollade
seems accuratequote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:51 schreef bitterbal het volgende:
ik had een jurkje van berschka besteld , dacht maat L , pas ik wel in, leek net een rollade
ALLES duurderquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:47 schreef LTVDK het volgende:
Is godverdomme de chinees ook al 20 cent duurder geworden door die debiele bakjestaks
Bakje van thuis meenemenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:47 schreef LTVDK het volgende:
Is godverdomme de chinees ook al 20 cent duurder geworden door die debiele bakjestaks
Oeh, rolladequote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:51 schreef bitterbal het volgende:
Krijg bij de chinees nooit een bonnetje, maar het was opeens 10,90 ipv 10,70 en ze zei dat het door die tax kwamquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:52 schreef essnhills het volgende:
Oja bonnetje van de deka ook maar eens checken op die plastictax
Hangt ook erg van je huis af. Waar ik nu woon is het veeeel koeler dan in mijn vorige huisquote:
Dat zei ik ook al, maar dan vond ze alleen maar grappig, met dat mens kun je ook niet echt een gedegen gesprek voerenquote:
Het is ook veel te warm om te knuffelenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb Wanheda bij me om te knuffelen en ze zit mij echt kwaad aan te kijkenEcht zo'n mensen-caaf, maar niet heus
Ja, die lachen wel, maar je weet nooit wat ze echt denkenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, maar dan vond ze alleen maar grappig, met dat mens kun je ook niet echt een gedegen gesprek voeren
Volgens mij is het ook voor de winkels nog een raadsel waar het nou wel en waar niet voor geldtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:53 schreef essnhills het volgende:
Oh, ik heb geen producten gekocht die die tax hebben blijkbaar
Wanheda houdt eigenlijk niet van mensenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is ook veel te warm om te knuffelen
Dat beest heeft helemaal geen zin in zo'n plakkerig mens met die warme weerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb Wanheda bij me om te knuffelen en ze zit mij echt kwaad aan te kijkenEcht zo'n mensen-caaf, maar niet heus
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat beest heeft helemaal geen zin in zo'n plakkerig mens met die warme weer
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanheda houdt eigenlijk niet van mensen
Nou ja die woont hier al 30+ jaar in d'r eentje, en alsnog versta je echt maar de helft van wat ze zegtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die lachen wel, maar je weet nooit wat ze echt denken
En vaak wil je dat ook niet weten
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
gefeliciteerd, dan ben je 1 van de weinige..
en mag je in je handjkes knijpen
Wat ben je dat arme geval nou als prostituee aan het gebruiken johquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanheda houdt eigenlijk niet van mensen
Of knuffelen
Maar ja, ze moet.. want ze moet toch ergens haar brokjes mee verdienen
Die doen gewoon standaard wat je doet als je op een lawaaierige plek bentquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die lachen wel, maar je weet nooit wat ze echt denken
En vaak wil je dat ook niet weten
Ik heb ook niet heel veel met plastic gekocht..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook voor de winkels nog een raadsel waar het nou wel en waar niet voor geldt
Als ik in een ander land zou wonen, zou ik echt als een gek de taal gaan leren, maar goed.. niet iedereen is natuurlijk hetzelfde.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja die woont hier al 30+ jaar in d'r eentje, en alsnog versta je echt maar de helft van wat ze zegt
Werken voor hun brokjes, zullen ze ..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben je dat arme geval nou als prostituee aan het gebruiken joh
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die doen gewoon standaard wat je doet als je op een lawaaierige plek bent
Iemand tegen jou "he fvis kbe voldfkso?"
Jij: "sorry, wat?"
"he fvis kbe voldfkso?"
Jij: "ik versta je niet"
"he fvis kbe voldfkso?...?"
Jij: "Haha, ja, haha"
Ik heb kippetjes in de ovenquote:
Niet dan?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:59 schreef essnhills het volgende:
Fruit, sla, snoeppaprika en kip zat in plastic
Klinkt als een middagje bij schoonloequote:
Ssssstquote:
Oh dacht dat het mooiste aan jouw schoonouders is het moment dat ze weer oprottenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een middagje bij schoonloe
Het mooiste is als de schoonouders elkaar niet verstaan ...
Ook dat.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat het mooiste aan jouw schoonouders is het moment dat ze weer oprotten
Watermeloen heb ik nog nooit in plastic gezien (ja als het in stukken is gesneden wordt verkocht). Komkommer snap ik nog steeds niet waarom dat soms wel en soms niet in plastic zitquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ssssst
De watermeloen en komkommer hadden geen plastic
Hebben ze de stopknop ingedrukt?quote:
En zo voelt die arme caaf zich dus ook met heel de dag dat mens dat aandacht wil en aan je wil zittenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook dat.Maar dat heb ik bij elk willekeurig bezoek.
Na een tijdje is het wel mooi geweest.
quote:Bronnen: kabinet valt, geen akkoord over asielmaatregelen
Het is het kabinet niet gelukt om tot overeenstemming te komen over maatregelen om de asielinstroom te beperken. Dat wordt gemeld in Den Haag. Daarmee komt er een einde kabinet-Rutte IV.
Vanavond voerden de meeste betrokken ministers een ultiem overleg op het ministerie van Algemene Zaken. Op tafel lag een laatste compromisvoorstel van staatssecretaris Eric van der Burg (Asiel) voor een zogeheten stopknop.
Op het moment dat het te druk is in de asielketen, zoals vorig jaar toen er mensen buiten sliepen in Ter Apel, zou het recht op gezinshereniging voor oorlogsvluchtelingen tijdelijk moeten worden beperkt.
https://nos.nl/artikel/24(...)ver-asielmaatregelen
Echt een lijdenswegquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En zo voelt die arme caaf zich dus ook met heel de dag dat mens dat aandacht wil en aan je wil zitten
Yups. BBB de grootste.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:06 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het eigenlijk niet gevolgd, komen er dan nieuwe verkiezingen?
Als het echt valt wel jaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:06 schreef bitterbal het volgende:
Iets met transport en langer goed blijven ofzoquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Watermeloen heb ik nog nooit in plastic gezien (ja als het in stukken is gesneden wordt verkocht). Komkommer snap ik nog steeds niet waarom dat soms wel en soms niet in plastic zit
Ik denk dat er eerder gekeken gaat worden of het met de huidige zetelverdeling kan worden opgelost...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:06 schreef bitterbal het volgende:
Ja zo proberen ze het altijd wel te verkopenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iets met transport en langer goed blijven ofzo
Jawel, maar dat lijkt me best lastig worden. Kabinet Caroline I.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze zoveel stemmen krijgen maar ook gewoon kans dat de vvd toch weer de grootste wordt?
Totdat Markie zelf heeft gesproken is het nog niet officieelquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat Markie zelf heeft gesproken is het nog niet officieel
Snap wel dat je zo moe bent. Lange dagen geweest.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:06 schreef bitterbal het volgende:
Want Carolien die telt voor tienquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel, maar dat lijkt me best lastig worden. Kabinet Caroline I.
ja dat is hetquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snap wel dat je zo moe bent. Lange dagen geweest.
Bij een dictator valt het kabinet tenminste niet, daar vallen kabinetsleden gewoon uit het raamquote:
Of per ongeluk uit een vliegtuigquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een dictator valt het kabinet tenminste niet, daar vallen kabinetsleden gewoon uit het raam
Of stemmen op een(1) vakje.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een dictator valt het kabinet tenminste niet, daar vallen kabinetsleden gewoon uit het raam
Gaan we België binnenvallen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:10 schreef bitterbal het volgende:
dadelijk blijkt het een soort putin te zijn
Die geven ook genoeg problemen...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:09 schreef bitterbal het volgende:
ging niet eens over de eerste graad vluchtelingen maar over de nakomers
Moet je dat wel willen?quote:
jawel maar toch geen onderwerp waar je een kabinet over laat vallenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die geven ook genoeg problemen...
Living on the edgequote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen appeltaart gekocht![]()
Wel een aardbei trifle
Gefeliciteerd met je aankoopquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb een nieuwe laptop Dell Latitude 9510.
Heel blij mee, accu gaat 24+ uur mee.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen appeltaart gekocht![]()
Wel een aardbei trifle
Dankje.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aankoop
Veel veilige Fok - uurtjes gewenst.
Draaien de klimaatmodellen daar sneller op?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb een nieuwe laptop Dell Latitude 9510.
Heel blij mee, accu gaat 24+ uur mee.
Zit je dan altijd mobiel ?quote:
17 11th gen. 1TB ssd.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Draaien de klimaatmodellen daar sneller op?
Hou je wel nog benen over?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:14 schreef bitterbal het volgende:
heb een brief over salarisverhogen. 60 cent per uur er bij
Meer sushiquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:14 schreef bitterbal het volgende:
heb een brief over salarisverhogen. 60 cent per uur er bij
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wanheda gromde daarnet
Ik ga haar terugzetten![]()
Nou ik weet wat het isquote:
Zit je straks met torenhoge RWS kosten om nog een beetje wat van die wegen te kunnen makenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo doen ze het vaak. Buitenlandse avonturen beginnen als het intern niet lekker gaat.
Ja nee akkoordquote:
Met of zonder wieltjes ?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop ik. anders schroef ik er ikea pootjes onder
Moet je maar gewoon de signalen een keertje begrijpen hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wanheda gromde daarnet
Ik ga haar terugzetten![]()
Marco?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:16 schreef bitterbal het volgende:
betaal ik gelijk maar even de eerste kroon
*Muilkorfje kooptquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je maar gewoon de signalen een keertje begrijpen hoor
Krijg je van die gouden tanden?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:16 schreef bitterbal het volgende:
betaal ik gelijk maar even de eerste kroon
Oh toch niet gelijk, dacht altijd van welquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:06 schreef bitterbal het volgende:
quote:Komen er nieuwe Tweede Kamerverkiezingen?
Als het vormen van een rompkabinet of een lijmpoging niet lukt, zullen er nieuwe Tweede Kamerverkiezingen komen, maar dat zal nog wel even duren. In principe moeten na de val van een kabinet binnen 90 dagen verkiezingen komen, maar een reces - de vakantie van de Tweede Kamer - mag daarbij opgeteld worden. De verwachting is dat er dan ergens in oktober gestemd gaat worden, in ieder geval na Prinsjesdag.
nee helaasquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je van die gouden tanden?
Hup zo in de vijver.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het hele kabinet gevallen?![]()
Zat er een vloerplank los ofzo?
Moet toch een beetje integreren in Roffaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je van die gouden tanden?
Ik vind die dingen onweerstaanbaar. Maar alleen aardbei en tiramisu.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik weet wat het is
Maar zelf nog nooit gekocht
Is ook niet de nieuwste. Ze zijn al bij de 13e generatie.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
17 11th gen. 1TB ssd.
Gerrit Hiemstra eat your heart out.
We gebruiken het dan gewoon als wingewest.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je straks met torenhoge RWS kosten om nog een beetje wat van die wegen te kunnen maken
Nog niet officieel, maar de geruchten zijn wel heel erg hardnekkigquote:
Hij jij op de stopknop gedrukt?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:19 schreef Haags het volgende:
FEESTDAGJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Was het maar waar.quote:
Ja waar moet je anders op stemmen danquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Was het maar waar.
Maar goed, dit alles gaat natuurlijk geen ene klote veranderen. VVD is straks weer de grootste.
Dubbelfeest daar. Eerst de gemeenteraad en nu de regeringquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:19 schreef Haags het volgende:
FEESTDAGJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gaat vast warme gezellige polariserende debatten opleverenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:21 schreef Recce het volgende:
Oh god, asiel als verkiezingsthema. Dat wordt lekker onfatsoenlijk.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik heb jarenlang trouw op VVD gestemd maar ze zijn echt af voor mij, al een paar jaar.quote:
Daar ben ik ook bang voorquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Was het maar waar.
Maar goed, dit alles gaat natuurlijk geen ene klote veranderen. VVD is straks weer de grootste.
Niet te veel bier drinken vanavond.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik heb jarenlang trouw op VVD gestemd maar ze zijn echt af voor mij, al een paar jaar.
Gadverdamme, ik verwacht hele populistische ellende op allerlei gebieden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat vast warme gezellige polariserende debatten opleveren
Idem, met name Rutte eigenlijk. Hoop echt dat die vent een keer opkrast.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik heb jarenlang trouw op VVD gestemd maar ze zijn echt af voor mij, al een paar jaar.
En BBB de tweede maar die willen niet regeren en voetjevrijen met elkaar, dus over 19.070 dagen pas een nieuw kabinet en tegen die tijd hebben we nog steeds dezelfde problemen maar dan met een economie als Mozambique.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Was het maar waar.
Ja dat is ook het probleem, maar een alternatief is er niet, dan krijg je gelijk weer een stel extremistische downies of hysterische grassprietknagersquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb dan ook niet enorme rekenkracht nodig. Maar een degelijke zakelijke laptop met lange accuduur.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Is ook niet de nieuwste. Ze zijn al bij de 13e generatie.
Gelukkig ben ik in september op vakantie zodat ik al dat gezeik dan misquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik verwacht hele populistische ellende op allerlei gebieden.
Neeeh.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En BBB de tweede maar die willen niet regeren en voetjevrijen met elkaar, dus over 19.070 dagen pas een nieuw kabinet en tegen die tijd hebben we nog steeds dezelfde problemen maar dan met een economie als Mozambique.
Gewoon Sophie Hermans voor premierquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idem, met name Rutte eigenlijk. Hoop echt dat die vent een keer opkrast.
Dell is zakelijk wel goed meestal.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb dan ook niet enorme rekenkracht nodig. Maar een degelijke zakelijke laptop met lange accuduur.
BBB straks de tweede partij, moet je toch ook niet aan denken zeg.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is ook het probleem, maar een alternatief is er niet, dan krijg je gelijk weer een stel extremistische downies of hysterische grassprietknagers
Maar wie moet het dan doenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idem, met name Rutte eigenlijk. Hoop echt dat die vent een keer opkrast.
Jawel, dat Nederlandse poldersysteem heeft zijn tijd echt wel gehad in tijden waarin iedere smurf zijn stem mee telt.quote:
Goed bekeken. Kom je daarna terug in een soort burgeroorlog.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik in september op vakantie zodat ik al dat gezeik dan mis
Hopelijk komt die implosie een beetje op tijdquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:26 schreef Haags het volgende:
[..]
BBB straks de tweede partij, moet je toch ook niet aan denken zeg.
Dat gaat natuurlijk ook weer net zo keihard imploderen als FVD de vorige keerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Bep van de haringkraam is gekker en die mag tegenwoordig ook gewoon meepraten terwijl ze vroeger in een psychiatrisch ziekenhuis zat.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neeeh.
Rutte houdt de touwtjes nog wel in handen.
Weet je wie mafkezen zijn?
Wobke
Hugo
Kagedis
Een beetje emotie om dichter bij de burger te staan kan geen kwaadquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wekelijks een jankende premier tijdens het vragenuurtje. Hmmm.
Sweet Carolinequote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:26 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Halen we dan die knakker weg bij Huisvesting.
Vrees het ergste. Helemaal met komkommertijd nu.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk komt die implosie een beetje op tijd
Oh oh Den Haagquote:
Op wie stemmen WE dan Haagsiequote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen idee maat. Laten we eerst even lekker de zomer vieren. Zien we daarna wel verder.quote:
Jaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Maar als de vvd immigratie wil inperken, gaan dan straks niet veel (nog meer?) mensen vvd stemmen?
was maar een minimale inperking dacht ik . Ze wilde het voor na reizende familie leden uit een oorlogsgebied lastiger maken en dacht ik een wachttijd van 2 jaarquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Maar als de vvd immigratie wil inperken, gaan dan straks niet veel (nog meer?) mensen vvd stemmen?
Ja zodat ze langer vakantie hebben deze zomerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:30 schreef bitterbal het volgende:
zou dit een strategische zet geweest kunnen zijn?
om na verkiezingen een slinkse 180 graden draai te doen zeker?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:30 schreef kwiwi het volgende:
misschien kunnen we dan ook rusland invallenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
Misschien toch maar een jaartje of 10 een dictatuur, even orde op zaken stellen zonder fluwelen handschoentjes en de mocro maffia eruit trappen.
Jepquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Vrees het ergste. Helemaal met komkommertijd nu.
Forum of Wilders kan ook nog natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Kijk, goede timing he van Markquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:30 schreef kwiwi het volgende:
rutte gaat al 4600 dagen mee helaasquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Precies anderhalf jaar gezeten. Applaus. Ik heb bier liggen dat langer meegaat.
Altijd handig om zo´n persoon erbij te hebben, zoekt alles uit tot op de kleinste lettertjes.quote:
Op de fiets met drie bloemkolen en een AH kant en klaar salade?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kunnen we dan ook rusland invallen
jaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op de fiets met drie bloemkolen en een AH kant en klaar salade?
Moeten we eerst voor uit de eu @aloaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Die moet gewoon z'n eigen partij sturen. Met het zooitje ongeregeld wat er nu in de kamer zit zou ik blanko stemmen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Altijd handig om zo´n persoon erbij te hebben, zoekt alles uit tot op de kleinste lettertjes.
Ja goed, maar in totaal verwacht ik dat die partijen dan vrij veel stemmen krijgen. Zeker van nederlanders zonder immigratieachtergrond, en al helemaal nu na die rellen in frankrijk. Want dat geeft toch ook wel een kijkje in hoe het een land vergaat dat veel immigranten heeft.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum of Wilders kan ook nog natuurlijk.
Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen haat hem, valt niet mee samen te werken met die autist.
Vorige keer stond ineens CDA bij mij bovenaanquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die moet gewoon z'n eigen partij sturen. Met het zooitje ongeregeld wat er nu in de kamer zit zou ik blanko stemmen.
Wat voor beleid hebben we eigenlijk in Foqueville?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed, maar in totaal verwacht ik dat die partijen dan vrij veel stemmen krijgen. Zeker van nederlanders zonder immigratieachtergrond, en al helemaal nu na die rellen in frankrijk. Want dat geeft toch ook wel een kijkje in hoe het een land vergaat dat veel immigranten heeft.
Ik schat veel Nederlanders niet zo heel hoog in dat ze echt op de hoogte zijn van Frankrijkquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed, maar in totaal verwacht ik dat die partijen dan vrij veel stemmen krijgen. Zeker van nederlanders zonder immigratieachtergrond, en al helemaal nu na die rellen in frankrijk. Want dat geeft toch ook wel een kijkje in hoe het een land vergaat dat veel immigranten heeft.
Het gezellie mozarellie beleidquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor beleid hebben we eigenlijk in Foqueville?
Verschrikkelijke man. Heeft ook een rare trek in zijn gezicht.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit ja, niks dan respect voor alle drek die die bloot legt, maar een politicus is het nietquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwiwi delete je huisje als je stout bent.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook dat ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi delete je huisje als je stout bent.
Toch wel gek dat je dan als partij kan zeggen: nee, met jou wil ik niet regerenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En BBB de tweede maar die willen niet regeren en voetjevrijen met elkaar, dus over 19.070 dagen pas een nieuw kabinet en tegen die tijd hebben we nog steeds dezelfde problemen maar dan met een economie als Mozambique.
Eentje waarbij de elite opgesloten zit achter een hek op stroomquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |