Dit is de ruimte waar je naar zoekt? De ruimte voorbij die witte pilaar?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:40 schreef Naomi1 het volgende:
Deventer, pieter de hoogstraat 21.
foto van ruimte:
[ afbeelding ]
nee, achterin zit nu alleen magazijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:45 schreef mvdejong het volgende:
Is die winkel niet opgesplitst in 2 aparte winkels ?
Zou ook kunnen ja. Misschien is dat achterste gedeelte gewoon afgesplitst door een muur of zo.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:45 schreef mvdejong het volgende:
Is die winkel niet opgesplitst in 2 aparte winkels ?
die pilaren zitten in het voorgedeelte, het stuk dat er nog steeds is.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:49 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik heb gegoogeld en dit was de eerste foto die ik zag.
[ afbeelding ]
https://www.bing.com/imag(...)&form=HDRSC3&first=1
je hebt niet gegoogled maar gebingedquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:49 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik heb gegoogeld en dit was de eerste foto die ik zag.
[ afbeelding ]
https://www.bing.com/imag(...)&form=HDRSC3&first=1
Kan ook, daar let ik nooit zo op. Maakt toch niks uit verder.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:53 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
je hebt niet gegoogled maar gebinged
Deze foto's misschien nuttig? https://www.google.nl/map(...)11v0hkvwdn?entry=ttuquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:56 schreef Naomi1 het volgende:
weet ik, Kraayenzank, er heeft heel wat ingezeten.
Die foto is van de vroegere eigenaar (Eser Supermarkt), er zit nu een andere Turk in die het waarschijnlijk als extra opslag heeft ingericht.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:59 schreef Hiddendoe het volgende:
Nu ben ik even de draad kwijt. Je plaatst een foto, de ruimte achter is nu magazijn, het voorste gedeelte is er ook nog. Want daar staan die pilaren nog steeds.
Welke ruimte bedoel je dan? Of ben ik nou zo simpel?
Ja, dat begreep ik wel. Bij doorvragen krijg ik best wel vage antwoorden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die foto is van de vroegere eigenaar (Eser Supermarkt), er zit nu een andere Turk in die het waarschijnlijk als extra opslag heeft ingericht.
Heb je deze twee 'aanwijzingen' al gevonden in de huidige winkel, TS?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:49 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
kun je de combinatie regenpijp en rode deur vinden?
Misschien heeft TS daar ooit een schat begraven.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik wel. Bij doorvragen krijg ik best wel vage antwoorden.
Achterin is het magazijn, ruimte voor de pilaren is er nog.
Wat zoekt TS dan precies?
neequote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heb je deze twee 'aanwijzingen' al gevonden in de huidige winkel, TS?
Bij mij krijgt ook altijd Miss Marple de overhand als ik zulke berichten lees.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:06 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien heeft TS daar ooit een schat begraven.
Of stond er een vriezer met iemand erin.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Bij mij krijgt ook altijd Miss Marple de overhand als ik zulke berichten lees.
Dat kan toch. Als een gebouw een nieuwe inwoner krijgt, begint hij meestal te klussen. Ik heb twee linkse handen, maar zelfs ik besef dat een smalle pilaar breder maken een fluitje van een cent is. Je metselt er gewoon wat stenen tegenaan en smijt er een hoop witte verf tegenaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:06 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
nee
hier zie je dus dat de pilaar voorin de winkel veel breder is:
[ afbeelding ]
nee als de huidige eigenaar niet bij de verbouwing betrokken is geweest heeft die de oude toestand mogelijk nooit gezien.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:19 schreef Hiddendoe het volgende:
Ken je geen Turkse mensen die voor jou kunnen tolken?
Of enkele gyproc platen eromheen (om die pvc buis te verbergen)quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat kan toch. Als een gebouw een nieuwe inwoner krijgt, begint hij meestal te klussen. Ik heb twee linkse handen, maar zelfs ik besef dat een smalle pilaar breder maken een fluitje van een cent is. Je metselt er gewoon wat stenen tegenaan en smijt er een hoop witte verf tegenaan.
Wel vreemd dat die dwarsbalk (bovenaan op eerste foto) niet meer te zien is.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:04 schreef Naomi1 het volgende:
Die ruimte is niet de ruimte met de pilaren voor in de winkel, de vloer is anders de pilaren ook.
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
klopt op de 2de foto is ook een uitham die op de 1ste foto niet aanwezig is, daarnaast is die rode deur niet te vinden. Het plafond is anders, allemaal aanwijzigen dat het een andere ruimte geweest moest zijn. waar de rode deur zit zou dan nu de koel-kast moeten staan maar ook het bruine gedeelte erboven is verdwenen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:25 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wel vreemd dat die dwarsbalk (bovenaan op eerste foto) niet meer te zien is.
weet ik niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:22 schreef Naomi1 het volgende:
wat mij ook kan helpen M.A. vragen, maar volgens mij is het volstrekt onmogelijk een google user een bericht te sturen?
Logisch toch. Als ik terug ga naar een huis waar ik vroeger gewoond heb, is ook alles anders.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:17 schreef Naomi1 het volgende:
de vloer is ook anders, deze foto is genomen op dezelfde datum (of in ieder geval geupload) en door dezelfde M.A.
en heeft de huidige vloer.
https://www.google.nl/map(...)11hb3pwh51?entry=ttu
ook het plafond is anders, wit en egaal ipv. bruine latten.
wij allemaalquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:39 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de achtergrond van dit verhaal, want 'omdat ik het gewoon wil weten' geloof ik niet zo. Niemand die zó geďnteresseerd is in een random ruimte in een random winkel dat je al deze moeite gaat doen en plattegronden en met de eigenaar gaan praten en en en, gewoon 'omdat ik het wil weten'.
Ik ook. Ik kan dat niet uitstaan. Dit is geen Miss Marple mystery waar de oplossing op de laatste blz. wordt gegeven.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:39 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de achtergrond van dit verhaal, want 'omdat ik het gewoon wil weten' geloof ik niet zo. Niemand die zó geďnteresseerd is in een random ruimte in een random winkel dat je al deze moeite gaat doen en plattegronden en met de eigenaar gaan praten en en en, gewoon 'omdat ik het wil weten'.
Wanneer was je daar voor het laatst? Of ga je alleen maar af op die foto?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:20 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
nee als de huidige eigenaar niet bij de verbouwing betrokken is geweest heeft die de oude toestand mogelijk nooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |