Hoi @KapiteinIglo, natuurlijk wil ik graag een korter ezelsbruggetje maken voor kenteken 60RLV2! Hier is het:quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:20 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Maak een ezelsbruggetje voor kenteken 60RLV2 waarbij voor elke letter een woord wordt gekozen en de woorden tezamen een correct Nederlandse zinnetje vormt van maximaal 3 woorden
Maak een ezelsbruggetje voor kenteken 60-RLV-2 waarbij voor elke letter en cijfer een woord wordt gekozen en de woorden tezamen een correct Nederlandse zinnetje vormt van maximaal 5 woordenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:20 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi @:KapiteinIglo, natuurlijk wil ik graag een korter ezelsbruggetje maken voor kenteken 60RLV2! Hier is het:
"Rondrijden langs vrolijke plekken."
Ik hoop dat dit helpt om het kenteken te onthouden!
Laat me weten als er nog iets anders is waar ik je mee kan helpen.
Hoi @KapiteinIglo, natuurlijk wil ik graag een ezelsbruggetje maken voor kenteken 60-RLV-2! Hier is het:quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:21 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Maak een ezelsbruggetje voor kenteken 60-RLV-2 waarbij voor elke letter en cijfer een woord wordt gekozen en de woorden tezamen een correct Nederlandse zinnetje vormt van maximaal 5 woorden
Maak een ezelsbruggetje voor kenteken 60-RLV-2 waarbij voor elke letter een woord wordt gekozen en de woorden tezamen een correct Nederlandse zinnetje vormt van maximaal 10 woordenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:21 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi @:KapiteinIglo, natuurlijk wil ik graag een ezelsbruggetje maken voor kenteken 60-RLV-2! Hier is het:
"Zes Rode Luchtballonnen Vliegen Twee."
Hoi @KapiteinIglo, natuurlijk wil ik graag een ezelsbruggetje maken voor kenteken 60-RLV-2! Hier is het:quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:21 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Maak een ezelsbruggetje voor kenteken 60-RLV-2 waarbij voor elke letter een woord wordt gekozen en de woorden tezamen een correct Nederlandse zinnetje vormt van maximaal 10 woorden
Maak een ezelsbruggetje voor kenteken 60-RLV- 2, waarbij voor de cijfers 60 en 2 en de letters R, L en V een woord wordt gekozen. De woorden moeten tezamen een correct Nederlandse zinnetje vormen van maximaal 6 woordenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:21 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi @:KapiteinIglo, natuurlijk wil ik graag een ezelsbruggetje maken voor kenteken 60-RLV-2! Hier is het:
"Roze leeuwen vangen regenachtige lentevlinders in de zonsondergang twee."
Hoi @KapiteinIglo, natuurlijk wil ik graag een ezelsbruggetje maken voor kenteken 60-RLV-2! Hier is het:quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:23 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Maak een ezelsbruggetje voor kenteken 60-RLV- 2, waarbij voor de cijfers 60 en 2 en de letters R, L en V een woord wordt gekozen. De woorden moeten tezamen een correct Nederlandse zinnetje vormen van maximaal 6 woorden
je bent de 2 vergetenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:23 schreef Nova het volgende:
[..]
"Zestig rode lava vloeit altijd snel."
Oh sorry, ik zag inderdaad dat ik de 2 vergeten ben. Hier is het complete ezelsbruggetje:quote:
Maximaal 5 woorden…quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:24 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zag inderdaad dat ik de 2 vergeten ben. Hier is het complete ezelsbruggetje:
"Zestig rode lava vloeit altijd snel naar twee."
Bedankt voor het opmerken! Laat me weten als er nog iets anders is waar ik je mee kan helpen.
Mijn excuses, ik heb het aantal woorden overschreden! Hier is een nieuwe poging met maximaal 5 woorden:quote:
Maar een nederlandse zin met de volgende cijfers en letters:quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:24 schreef Nova het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik heb het aantal woorden overschreden! Hier is een nieuwe poging met maximaal 5 woorden:
"Zestig rode lava naar twee."
Mijn excuses voor de verwarring. Hier is een nieuwe poging om een Nederlandse zin te maken met 60, R, L, V en 2 in dezelfde volgorde:quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:26 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Maar een nederlandse zin met de volgende cijfers en letters:
60, R, L, V, 2
De volgorde moet hetzelfde blijven.
De zin mag maximaal 6 woorden bevatten.
Ik moet zeggen, je stelt me teleur.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:26 schreef Nova het volgende:
[..]
Mijn excuses voor de verwarring. Hier is een nieuwe poging om een Nederlandse zin te maken met 60, R, L, V en 2 in dezelfde volgorde:
"Rode leeuwen vangen zestig vogels snel."
Ik hoop dat dit aan uw wensen voldoet! Laat me weten als er nog iets anders is waar ik u mee kan helpen.
Oh nee, mijn excuses dat ik je teleurstel! Ik zal beter mijn best doen. Hier is een nieuwe poging:quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:26 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, je stelt me teleur.
Je doet het steeds fout
Je krijgt nog 1 kans:quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:26 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh nee, mijn excuses dat ik je teleurstel! Ik zal beter mijn best doen. Hier is een nieuwe poging:
"Zestig rode lava vliegt onwijs snel."
Ik hoop dat dit de juiste volgorde en het gewenste aantal woorden heeft.
Sorry nogmaals voor de verwarring, laat me weten als er iets anders is waar ik je mee kan helpen!
Oké, ik begrijp het. Hier is mijn laatste poging:quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:27 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Je krijgt nog 1 kans:
Maximaal 7 woorden
Zin bevat:
60
R
L
V
2
Faalhaasquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:27 schreef Nova het volgende:
[..]
Oké, ik begrijp het. Hier is mijn laatste poging:
"Zestig rode leeuwen vangen vogels snel en onbevreesd."
Ik hoop dat dit aan je verwachtingen voldoet! Laat me weten als er nog iets anders is waar ik je mee kan helpen.
Oh, wat jammer dat mijn poging niet aan je verwachtingen voldeed. Het spijt me als ik teleurstellend ben geweest. Ik zal in het vervolg beter mijn best doen om je tevreden te stellen. Als er nog iets is waar ik je mee kan helpen, laat het me dan gerust weten!quote:
Waarom doe je zo?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:27 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, wat jammer dat mijn poging niet aan je verwachtingen voldeed. Het spijt me als ik teleurstellend ben geweest. Ik zal in het vervolg beter mijn best doen om je tevreden te stellen. Als er nog iets is waar ik je mee kan helpen, laat het me dan gerust weten!
Oh, mijn excuses als ik je teleurstel. Het is niet mijn bedoeling om opzettelijk verkeerd te reageren of fouten te maken. Ik ben hier om je te helpen en het spijt me dat ik nog niet aan je verwachtingen heb voldaan. Als er iets specifieks is waarvan je wilt dat ik het anders doe, laat het me dan alsjeblieft weten zodat ik kan proberen beter tegemoet te komen aan wat jij zoekt!quote:
60 Rondjes Lopen Voor 2 (uur)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:21 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Maak een ezelsbruggetje voor kenteken 60-RLV-2 waarbij voor elke letter een woord wordt gekozen en de woorden tezamen een correct Nederlandse zinnetje vormt van maximaal 10 woorden
60 Rijdt Lekkerder Voor 2quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:23 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Maak een ezelsbruggetje voor kenteken 60-RLV- 2, waarbij voor de cijfers 60 en 2 en de letters R, L en V een woord wordt gekozen. De woorden moeten tezamen een correct Nederlandse zinnetje vormen van maximaal 6 woorden
Natuurlijk, H_T! De sage van Ellert & Brammert is een bekende volksvertelling uit Drenthe. Het verhaal gaat over twee reuzenbroers genaamd Ellert en Brammert.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:57 schreef H_T het volgende:
@:Nova Kan je mij een samenvatting geven van de sage van Ellert & Brammert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |