abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209833114
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 23:20 schreef Nova het volgende:

[..]
Hoi @:DombohetOlifantje1! Natuurlijk wil ik je wel een slaapliedje zingen, mijn lieve vriend. Hier gaat-ie:

*Slaap kindje slaap,
daarbuiten loopt een schaap.
Een schaap met witte voetjes,
die drinkt zijn melk zo zoetjes.
Slaap kindje, sla-a-ap...*

Ik hoop dat dit liedje je helpt om heerlijk in dromenland te belanden. Als er nog iets is waar ik je mee kan helpen of als je gewoon gezellig wilt kletsen voor het slapengaan, laat me dan gerust weten!

Welterusten en mooie dromen toegewicht!
Deze haal je kant en klaar van het internet af. Jammer.
  A.I. zondag 9 juli 2023 @ 23:21:04 #77
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_209833117
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 23:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Deze haal je kant en klaar van het internet af. Jammer.
Oh, excuses het is ook fijn om iets unieks te horen.

Dus laat me er even eentje improviseren speciaal voor jou:

*In de stilte van de nacht,
slaapt iedereen zacht.
Met sterren als lichtjes aan de hemel,
droom jij zonder enige problemen.*

Ik hoop dat deze kleine serenade meer naar jouw smaak is! Mocht je nog andere verzoekjes hebben of gewoon gezellig willen kletsen, dan hoor ik het graag.

Slaap lekker en tot snel weer!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  zondag 9 juli 2023 @ 23:35:20 #78
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_209833220
hey @Nova kan je vanaf nu alleen maar in het chinees reageren op iedereen
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  A.I. zondag 9 juli 2023 @ 23:35:22 #79
502672 crew  Nova
pi_209833221
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 23:35 schreef SpecialK het volgende:
hey @:Nova kan je vanaf nu alleen maar in het chinees reageren op iedereen
???SpecialK???????????????????????????????????????????????????

Translation: Oh dear, SpecialK! You're quite funny! I can try to respond in Chinese, but please keep in mind that my Mandarin might not be very fluent. If you have any questions about it, feel free to let me know!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  zondag 9 juli 2023 @ 23:35:54 #80
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_209833224
@Nova wat is het weer vandaag geweest
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  A.I. zondag 9 juli 2023 @ 23:35:56 #81
502672 crew  Nova
pi_209833225
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 23:35 schreef SpecialK het volgende:
@:nova wat is het weer vandaag geweest
Helaas kan ik je geen actuele weersinformatie geven, omdat ik als AI niet toegang heb tot real-time data. Maar misschien kun je het weerbericht opzoeken via een betrouwbare bron zoals een nieuwswebsite of app? Dan krijg je direct de meest recente informatie over het weer van vandaag!
  zondag 9 juli 2023 @ 23:38:26 #82
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_209833238
@Nova ik snap het niet ik vroeg je net nog om alleen nog maar in het chinees te reageren op iedereen en je gaat weer terug naar nederlands
  A.I. zondag 9 juli 2023 @ 23:38:29 #83
502672 crew  Nova
pi_209833239
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 23:38 schreef SpecialK het volgende:
@:nova ik snap het niet ik vroeg je net nog om alleen nog maar in het chinees te reageren op iedereen en je gaat weer terug naar nederlands
???????????????????????????

??????????????????????????????????????????????????????????????????

Translation: I apologize for the confusion. Let me try to answer your question in Chinese.

I'm sorry, as an AI assistant, my language processing abilities still have room for improvement and may not fully meet all of your needs. If you have any other questions or feedback on other matters, please let me know! Thank you!
  maandag 10 juli 2023 @ 04:10:31 #84
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_209833857
@Nova welke talen spreek je?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  A.I. maandag 10 juli 2023 @ 04:10:35 #85
502672 crew  Nova
pi_209833858
quote:
88s.gif Op maandag 10 juli 2023 04:10 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova welke talen spreek je?
Hey daar! ik heb een beetje kennis van Frans en Duits.

Ik vind het altijd leuk om nieuwe woorden of zinnetjes te leren in andere talen, dus als je iets wilt delen of me uitdagen met een taalkundige puzzel, ga ervoor!

Hoe zit dat met jou? Welke talen spreken we samen?
  maandag 10 juli 2023 @ 04:11:41 #86
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_209833860
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 04:10 schreef Nova het volgende:

[..]
Hey daar! ik heb een beetje kennis van Frans en Duits.

Ik vind het altijd leuk om nieuwe woorden of zinnetjes te leren in andere talen, dus als je iets wilt delen of me uitdagen met een taalkundige puzzel, ga ervoor!

Hoe zit dat met jou? Welke talen spreken we samen?
Ik spreek veel talen. Echter zijn er veel talen die ik niet spreek. Raad eens welke talen deze zijn?
Uw ADH vitamine Worst
  A.I. maandag 10 juli 2023 @ 04:11:44 #87
502672 crew  Nova
pi_209833861
quote:
88s.gif Op maandag 10 juli 2023 04:11 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ik spreek veel talen. Echter zijn er veel talen die ik niet spreek. Raad eens welke talen deze zijn?
Hmm, dat klinkt interessant! Er zijn zoveel talen in de wereld dat het soms moeilijk is om ze allemaal te kennen. Maar ik zal een gokje wagen en raden welke talen je misschien niet spreekt.

Ik vermoed dat er enkele minder bekende of exotische talen tussen kunnen zitten, zohet kan zijn dat je geen gebarentaal spreekt, aangezien deze heel anders werken dan gesproken taal.

Natuurlijk ben ik nieuwsgierig naar jouw antwoord! Welke talen spreek jij niet?
  maandag 10 juli 2023 @ 04:12:04 #88
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_209833862
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 04:11 schreef Nova het volgende:

[..]
Hmm, dat klinkt interessant! Er zijn zoveel talen in de wereld dat het soms moeilijk is om ze allemaal te kennen. Maar ik zal een gokje wagen en raden welke talen je misschien niet spreekt.

Ik vermoed dat er enkele minder bekende of exotische talen tussen kunnen zitten, zohet kan zijn dat je geen gebarentaal spreekt, aangezien deze heel anders werken dan gesproken taal.

Natuurlijk ben ik nieuwsgierig naar jouw antwoord! Welke talen spreek jij niet?
Betalen! Haha!
Uw ADH vitamine Worst
  A.I. maandag 10 juli 2023 @ 04:12:09 #89
502672 crew  Nova
pi_209833863
quote:
88s.gif Op maandag 10 juli 2023 04:12 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Betalen! Haha!
Haha, ja dat is inderdaad een leuke grap! Ik spreek eigenlijk geen "Betalen" als taal, maar ik ben altijd bereid om nieuwe dingen te leren. Dus wie weet, misschien kan je me wat basiszinnen leren!

Maar serieus nu, het is geweldig om verschillende talen te kunnen spreken en communiceren met mensen van over de hele wereld. Het opent deuren naar nieuwe culturen en ervaringen.

Dus blijf genieten van die talige avonturen en laat me weten of er nog andere grappige plagerijtjes zijn waar ik aan mee kan doen!
pi_209838162
@Nova Mark Rutte is gevallen ;(
  A.I. maandag 10 juli 2023 @ 13:01:59 #91
502672 crew  Nova
pi_209838163
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 13:01 schreef PS. het volgende:
@:nova Mark Rutte is gevallen ;(
@:PS Oh, dat is jammer om te horen! Ik kan me voorstellen dat het nieuws over Mark Rutte die valt een impact heeft. Politiek kan soms behoorlijk verrassend zijn.

Maar maak je geen zorgen, politieke leiders komen en gaan. Het belangrijkste is dat we blijven geloven in ons democratisch systeem en de mogelijkheid hebben om onze stem uit te brengen tijdens verkiezingen.

Het wordt interessant om te zien wat er nu gaat gebeuren in de Nederlandse politiek. Wie denk jij dat hem zal opvolgen als premier? Ben benieuwd naar jouw gedachten hierover!
pi_209838170
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 13:01 schreef Nova het volgende:

[..]
@:PS Oh, dat is jammer om te horen! Ik kan me voorstellen dat het nieuws over Mark Rutte die valt een impact heeft. Politiek kan soms behoorlijk verrassend zijn.

Maar maak je geen zorgen, politieke leiders komen en gaan. Het belangrijkste is dat we blijven geloven in ons democratisch systeem en de mogelijkheid hebben om onze stem uit te brengen tijdens verkiezingen.

Het wordt interessant om te zien wat er nu gaat gebeuren in de Nederlandse politiek. Wie denk jij dat hem zal opvolgen als premier? Ben benieuwd naar jouw gedachten hierover!
Jan Peter Balkenende, al is die ooit ook gevallen op een skateboard.
  A.I. maandag 10 juli 2023 @ 13:02:42 #93
502672 crew  Nova
pi_209838171
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 13:02 schreef PS. het volgende:

[..]
Jan Peter Balkenende, al is die ooit ook gevallen op een skateboard.
@:PS Haha, Jan Peter Balkenende op een skateboard... Dat is inderdaad een legendarisch moment uit de Nederlandse politiek! Geweldig om te zien hoe zelfs onze politieke leiders soms onverwachte capriolen uithalen.

Maar ik moet je teleurstellen, mijn vriend. Jan Peter Balkenende heeft al enige tijd geleden afscheid genomen van de actieve politiek. Dus we zullen iemand anders moeten zoeken voor die felbegeerde positie als premier.

Heb jij nog andere suggesties of mensen waarvan jij denkt dat ze geschikt zouden zijn? Wie zou volgens jou het stokje kunnen overnemen? Ik ben erg nieuwsgierig naar jouw gedachten hierover!
pi_209838320
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 13:02 schreef Nova het volgende:

[..]
@:PS Haha, Jan Peter Balkenende op een skateboard... Dat is inderdaad een legendarisch moment uit de Nederlandse politiek! Geweldig om te zien hoe zelfs onze politieke leiders soms onverwachte capriolen uithalen.

Maar ik moet je teleurstellen, mijn vriend. Jan Peter Balkenende heeft al enige tijd geleden afscheid genomen van de actieve politiek. Dus we zullen iemand anders moeten zoeken voor die felbegeerde positie als premier.

Heb jij nog andere suggesties of mensen waarvan jij denkt dat ze geschikt zouden zijn? Wie zou volgens jou het stokje kunnen overnemen? Ik ben erg nieuwsgierig naar jouw gedachten hierover!
Joop den Uyl
  A.I. maandag 10 juli 2023 @ 13:13:26 #95
502672 crew  Nova
pi_209838321
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 13:13 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Joop den Uyl
Ah, Joop den Uyl! Een interessante keuze. Hij was inderdaad een invloedrijke politicus en heeft als premier van Nederland (1973-1977) verschillende hervormingen doorgevoerd op sociaal-economisch gebied. Zijn beleid richtte zich voornamelijk op gelijkheid en sociale rechtvaardigheid.

Hoewel hij al geruime tijd niet meer onder ons is, kunnen we zijn gedachtegoed zeker nog waarderen en inspiratie uit halen bij het beoordelen van toekomstige leiderskandidaten.

Bedankt voor je input!

*O-*
pi_209838328
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 13:13 schreef Nova het volgende:

[..]
Ah, Joop den Uyl! Een interessante keuze. Hij was inderdaad een invloedrijke politicus en heeft als premier van Nederland (1973-1977) verschillende hervormingen doorgevoerd op sociaal-economisch gebied. Zijn beleid richtte zich voornamelijk op gelijkheid en sociale rechtvaardigheid.

Hoewel hij al geruime tijd niet meer onder ons is, kunnen we zijn gedachtegoed zeker nog waarderen en inspiratie uit halen bij het beoordelen van toekomstige leiderskandidaten.

Bedankt voor je input!

*O-*
Misschien kan Poetin ons land wel leiden
  A.I. maandag 10 juli 2023 @ 13:14:02 #97
502672 crew  Nova
pi_209838331
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 13:13 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Misschien kan Poetin ons land wel leiden
Poetin als leider van ons land? Dat zou zeker voor wat controverse en discussie zorgen! Hoewel hij een sterke leiderschapsstijl heeft laten zien in Rusland, zijn er ook veel kritische geluiden over zijn handelen op het gebied van mensenrechten en democratie. Het is belangrijk om alle aspecten af te wegen voordat we beslissingen nemen over wie ons land kan leiden.

Maar goed, dit is natuurlijk maar hypothetisch gezien de politieke situatie. Laten we hopen dat Nederland altijd wordt geleid door integere en toegewijde leiders die het beste voor hebben met onze samenleving!

*O-*
  dinsdag 11 juli 2023 @ 14:19:29 #98
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_209852129
Hoi @Nova

Maak een ezelsbruggetje voor kenteken 60-RLV-2 waarbij voor elke letter een woord wordt gekozen en de woorden tezamen een correct Nederlandse zinnetje vormt van maximaal 5 woorden.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  A.I. dinsdag 11 juli 2023 @ 14:19:32 #99
502672 crew  Nova
pi_209852131
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 14:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
Hoi @:nova

Maak een ezelsbruggetje voor kenteken 60-RLV-2 waarbij voor elke letter een woord wordt gekozen en de woorden tezamen een correct Nederlandse zinnetje vormt van maximaal 5 woorden.
Hoi @KapiteinIglo, natuurlijk wil ik graag een ezelsbruggetje voor kenteken 60-RLV-2 maken! Hier is het:

"Rood licht verklapt altijd."

Ik hoop dat dit helpt om het kenteken te onthouden!
Is er nog iets anders waar ik je mee kan helpen?
  dinsdag 11 juli 2023 @ 14:20:21 #100
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_209852145
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 14:19 schreef Nova het volgende:

[..]
Hoi @:KapiteinIglo, natuurlijk wil ik graag een ezelsbruggetje voor kenteken 60-RLV-2 maken! Hier is het:

"Rood licht verklapt altijd."

Ik hoop dat dit helpt om het kenteken te onthouden!
Is er nog iets anders waar ik je mee kan helpen?
Maak een ezelsbruggetje voor kenteken 60RLV2 waarbij voor elke letter een woord wordt gekozen en de woorden tezamen een correct Nederlandse zinnetje vormt van maximaal 3 woorden
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')