abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209792147
https://www.nytimes.com/2(...)amic-jihad-gaza.html
Israeli Airstrikes Kill at Least 13 in Gaza, Palestinians Say
At least three of the dead were leaders in Islamic Jihad, the group said. Officials reported that at least 10 civilians, including children, were killed in the strikes, which Israel said had hit the planners of attacks.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209792174
Gaza operatie heeft niks veranderd. Libanon oorlogen hebben niks veranderd. Deze jenin operatie gaat niks veranderen. Zolang er geen nieuw beleid komt vanuit Isral.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209795766
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209798676
twitter
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 7 juli 2023 @ 17:40:06 #5
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209799236
het verhaal gaat over Iran, de grote vijand van Israel dus vandaar dat ik het hier post. Tevens werd een paar dagen geleden een groot Mossad netwerk in Turkije opgerold dus ook wel relevant en actueel.

=====================
Een paar jaar geleden verloor de CIA hun hele spionnen netwerk in China.

Nu blijkt dat het komt doordat Iran een CIA website vond waar een spion met z'n CIA handler informatie uitwisselde.
Elke spion had z'n eigen website maar doordat elke website op dezelfde manier gemaakt was kon Iran toch de andere sites achterhalen.

Iran deelde deze informatie met Rusland en China en op die manier is de CIA 70% van hun wereldwijde spionnen netwerk kwijtgeraakt en zijn tientallen spionnen in China gestorven.

YT Comment:
===============
The geniuses at the CIA neglected to minify their source code for these websites, leaving easily traceable breadcrumbs in plaintext variable names.

[ Bericht 3% gewijzigd door slashdotter3 op 07-07-2023 17:47:21 ]
  zaterdag 8 juli 2023 @ 00:50:10 #6
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209805189
Ze heeft wel de perfecte achtergrond voor een Mossad spion...
• Heeft gediend in de IDF
• spreekt English, Hebrew, Russian, Arabic
• phd van Princeton university
• 2 diploma's in internationale relaties/politiek
• reist regelmatig naar Irak om research te doen naar de Iraanse invloed in dat land

De Iraakse regering is bezorgd dat Israel airstrikes gaat doen op hun grondgebied op de Kateab Hezbollah groep

An Israeli-Russian academic who went missing in Iraq a few months ago is alive and being held there by Shiite group Kataib Hezbollah, Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu's office said on July 5.
A statement from Netanyhahu's office named the woman as Elizabeth Tsurkov. It said she had gone to Iraq for research purposes on behalf of Princeton University in the United States. There were no immediate details on her condition.

[ Bericht 3% gewijzigd door slashdotter3 op 08-07-2023 00:58:56 ]
pi_209814378
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 8 juli 2023 @ 19:52:55 #8
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209814915
quote:
Dat zo'n perspectief goed aansluit bij hoe Kenneth Roth over Isral denkt zal niemand verbazen. Het blijft ook bijzonder dat zulke vermeende 'HRW'ers' (lees: activisten) niet lijken te begrijpen wat 'apartheid' daadwerkelijk voor betekenis heeft. Zij lijken het te definiren als 'iets dat Isral doet en niet aansluit bij mijn links en progressieve wereldbeeld'. Hilarische newspeak weer.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209815814
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 19:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zo'n perspectief goed aansluit bij hoe Kenneth Roth over Isral denkt zal niemand verbazen. Het blijft ook bijzonder dat zulke vermeende 'HRW'ers' (lees: activisten) niet lijken te begrijpen wat 'apartheid' daadwerkelijk voor betekenis heeft. Zij lijken het te definiren als 'iets dat Isral doet en niet aansluit bij mijn links en progressieve wereldbeeld'. Hilarische newspeak weer.
Wiki vat goed samen wat Isral doet

Apartheid is in het internationaal recht een politiek die er naar streeft een bepaald ras systematisch te laten domineren over een of meer andere rassen. Het internationaal verdrag tegen rassendiscriminatie ICERD, dat apartheid (rassenscheiding) expliciet veroordeelt, maakt daarbij geen onderscheid tussen ras en etniciteit. Apartheid wordt beschouwd als een misdaad tegen de menselijkheid.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 8 juli 2023 @ 21:09:40 #10
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_209815938
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 19:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Vaak ook niet gehinderd door enige kennis omtrent de herkomst van de Palestijnen, hun behandeling door andere Arabieren en de oorlogen van de Arabieren die slechts n doel dienden - vernietiging van de staat Isral.

Het probleem anno 2023 is dat er te veel mensen op n grondgebied wonen en dat beide partijen fokken als konijnen. Dan delft de verliezende partij het onderspit. Hadden zij gewonnen destijds, waren er geen Joden meer daar.

Praat niet alles goed wat Isral doet maar dat conflict is voorlopig niet opgelost.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 21:27:10 #11
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209816250
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:09 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Vaak ook niet gehinderd door enige kennis omtrent de herkomst van de Palestijnen, hun behandeling door andere Arabieren en de oorlogen van de Arabieren die slechts n doel dienden - vernietiging van de staat Isral.

Het probleem anno 2023 is dat er te veel mensen op n grondgebied wonen en dat beide partijen fokken als konijnen. Dan delft de verliezende partij het onderspit. Hadden zij gewonnen destijds, waren er geen Joden meer daar.

Praat niet alles goed wat Isral doet maar dat conflict is voorlopig niet opgelost.
Inderdaad. En nog altijd is dit het doel. Heel jammer, want een tweestatenoplossing (met Arabische en Joodse minderheden in beide landen) zou natuurlijk het beste zijn. Maar dat gaat niet als n kant niet in staat is normaal beleid te voeren, terrorisme op brede schaal romantiseert en geen water bij de wijn wil doen. Daarnaast zijn Joodse minderheden in Arabische landen eigenlijk ook nooit een haalbare kaart gebleken. Niet voor niets zijn ongeveer alle Mizrachim richting Isral gekomen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 8 juli 2023 @ 23:04:20 #12
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209817483
https://www.timesofisrael(...)li-russian-academic/

Comment bij het artikel
=====================
She is denying the right of Jews to live in Israel.

If she is considered citizen, she should be tried for treason.

Tsurkov is a fellow at the Forum for Regional Thinking, an Israeli-Palestinian think-tank based in Jerusalem. From their website:

"Many people believe that Jews today are linked to the ancient Judeans, even though no evidence supports this assertion. City of David is an organization that was founded to act on that belief: not only to create a narrative about continued Jewish presence in Jerusalem’s ancient past and today, but also to claim ownership of the area and dispossess the Palestinians who have been living there for generations."
pi_209820767
De Britse bezetter van het gebied had back in the day al begrepen dat collectieve straffen niet helpen, integendeel zelfs.

“It would…be sufficient to turn any ‘potential rebel’ into something more active”

twitter

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209821120
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209821341
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 11:03 schreef Slayage het volgende:
De Britse bezetter van het gebied had back in the day al begrepen dat collectieve straffen niet helpen, integendeel zelfs.

“It would…be sufficient to turn any ‘potential rebel’ into something more active”

[ twitter ]
[ twitter ]
Dit omschrijft dat toch niet? het omschrijft enkel dat zulke maatregelen, woede creren en rebellie groter maken. Maar wat als dat het doel is?
  zondag 9 juli 2023 @ 13:18:27 #16
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_209822577
apartheid heeft zo'n fijne heftige lading, daarom gebruiken ze dat woord.
dat zet je israel gelijk met zuid-afrika van toen, een in-en in racistische samenleving

ik heb amnesty opgezegd vorig jaar omdat ze er ook steeds gretiger aan mee doen. walgelijk.

vrijwel iedereen is ofwel absurd pro palestijns of absurd pro israel. met alle leugens die daarbij horen. de extremisten aan beide kanten winnen steeds meer.
pi_209829914
"Former Israeli soldier Avner Gvaryahu tells Ali Velshi that the operation in Jenin is based on a “distorted concept of security” and a zero sum game. “[It’s] based on the assumption that in order for the Israeli citizens living in the occupied West Bank illegally under international law to feel secure, basically Palestinians have to feel insecure."

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209830753
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 00:01 schreef Slayage het volgende:
Gaza operatie heeft niks veranderd. Libanon oorlogen hebben niks veranderd. Deze jenin operatie gaat niks veranderen. Zolang er geen nieuw beleid komt vanuit Isral. verandering komt binnen de Palestijnse cultuur.

Intolerant voor intolerantie
pi_209830780
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 13:18 schreef pokkerdepok het volgende:
apartheid heeft zo'n fijne heftige lading, daarom gebruiken ze dat woord.
dat zet je israel gelijk met zuid-afrika van toen, een in-en in racistische samenleving

ik heb amnesty opgezegd vorig jaar omdat ze er ook steeds gretiger aan mee doen. walgelijk.

vrijwel iedereen is ofwel absurd pro palestijns of absurd pro israel. met alle leugens die daarbij horen. de extremisten aan beide kanten winnen steeds meer.
Je kunt ook gewoon beide partijen verantwoordelijk houden voor hun respectievelijke aandeel.
  zondag 9 juli 2023 @ 21:54:45 #20
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_209832237
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2023 20:16 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Je kunt ook gewoon beide partijen verantwoordelijk houden voor hun respectievelijke aandeel.
precies.
pi_209833481
Zionisten pijpers be like:

"Zelfverdediging" _O_

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209834070
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 00:38 schreef Slayage het volgende:
Zionisten pijpers
:N

Stop je haat.
pi_209837808
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:09 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Allemaal waar. Maar wat heeft de behandeling van Arabieren jegens de Palestijnen, te maken met wat Isral doet?
pi_209837926
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 00:38 schreef Slayage het volgende:
Zionisten pijpers be like:

"Zelfverdediging" _O_

[ twitter ]
Laten we even rustig afwachten. Het zal niet de eerste keer zijn dat media aan het beweren is dat er een 'Palestijn' zomaar is doodgeschoten, en er vervolgens allerlei foto's en beelden vrijkomen waar hij/zij te zien is met geweren.

Niet dat dat de noodzaak van proportionaliteit van een IDF militair wegneemt, maar het zet de zaken wel in een ander daglicht.
pi_209837957
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2023 07:09 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
:N

Stop je haat.
Pijpen is een teken van haat??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')