Als ik denk aan Friesland dan hoor ik Wim Sonneveld.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het mooie Friesland staat bekend om zijn excellente voorzieningen.
Yep, ik vind het vies.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
???
je piemel die een dagje in je broek hangt vind je vies?
als je gaat plassen veeg je hem toch schoon neem ik aan?
dus ja![]()
de tijd dat je een geile puber was met veel voorvocht zal ook over zijn..
als nood aan de man is.. dan toch dit?
Ik zou het niet proberen als ik jou was.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
een topic dat nog veel van mij kan leren
Daar kwamen ze 3 jaar geleden toch pas uit het water gekropenquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het mooie Friesland staat bekend om zijn excellente voorzieningen.
Wim was een geboren Utrechter.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik denk aan Friesland dan hoor ik Wim Sonneveld.
Is helemaal niet aan mijquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het niet proberen als ik jou was.
indrukwekkend die verzameling uit hotels!quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
een topic dat nog veel van mij kan leren
Ik denk ook meer aan zijn liedje Het dorp.quote:
ja het is ook niet fris om je leuter los te laten bengelen in je broek.. maar ja.. voor 1 dagje.. als in: noodgevalletje.......quote:
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja het is ook niet fris om je leuter los te laten bengelen in je broek.. maar ja.. voor 1 dagje.. als in: noodgevalletje.......
Met je leuter buiten je broek laten bengelen scoor je ook niet veel punten.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja het is ook niet fris om je leuter los te laten bengelen in je broek.. maar ja.. voor 1 dagje.. als in: noodgevalletje.......
Je moet dan ook niet niet bungelen gekkie.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met je leuter buiten je broek laten bengelen scoor je ook niet veel punten.
*hard aan het lachen hieroquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met je leuter buiten je broek laten bengelen scoor je ook niet veel punten.
spelte Rammstein ver weg van je wohnt?quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom stelen vrouwen altijd de boxers van hun geliefde eigenlijk?
Ohw is dat het.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet niet bungelen gekkie.
In een provincie naast me.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
spelte Rammstein ver weg van je wohnt?
Nou ja ik dacht even een voorzetje te gevenquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
indrukwekkend die verzameling uit hotels!
ik neem het wel eens mee.. en na een week denk ik dan: "wat moet ik hier mee, weg ermee.. ".
haha ja er zullen vast en zeker mensen zijn die veel meer hebben!quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik dacht even een voorzetje te gevenNiet om meteen de winnende in de WK finale te scoren. Maar goed als niemand anders er voor uit durft te komen prima hoor. Pas ik wel op de wereldbeker
Hangt van het publiek in de zaal af.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*hard aan het lachen hiero
nee denk niet dat je dan volle zalen trekt....
heel erg truequote:Op donderdag 6 juli 2023 23:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hangt van het publiek in de zaal af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |