abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juli 2024 @ 00:29:01 #151
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_214176405
Was een geweldige show vanavond w/ w/ w/
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_214176494
Ik was er donderdag. Het zit technisch allemaal heel goed in elkaar. Elk lied heeft zijn eigen design qua podium en dans enzo. Kosten noch moeite zijn gespaard. Geen enkel foutje. Heel strak allemaal. Toch vind ik het ook wel leuk als ik bv bij een show van de Rolling Stones ben dat Keith opeens een intro totaal verneukt ofzo. Maar dit is niet zo'n soort show. Wel een galmbak die ArenA, het is moeilijk om de woorden echt te verstaan, bv bij All Too Well 10 minuten versie, toen ben ik maar ff naar de WC gegaan. En drankjes gehaald voor mij en mn vriendin: ¤5,75 voor een plastic bekertje met cola of sinas, pohh wat een prijzen. Maar goed dat zal wel normaal zijn in 2024 bij zo'n evenement. Wat ik ook wel mooi vond waren die armbandjes die iedereen kreeg en die tijdens de show oplichten, dat wordt op een of andere manier globaal aangestuurd waardoor er allerlei patronen te maken zijn ongeacht wie waar zit. Bijzonder om te zien bij een compleet vol stadion. Al met al een mooie avond gehad.
pi_214176525
Tips/info voor de mensen die nog gaan morgen:

Net terug. Was gaaf. Het geluid van de Arena is wel bijzonder ruk btw, er hangen kussens aan het plafond, maar dat helpt geen zak, of het was eerst nog erger, wat ik knap vind.

(Festival versie) oordopjes heb je wel nodig, het gaat (en galmt) erg hard.

Als je met de auto komt en op P1 parkeert, en een zitplaats heb, kan je prima nog 18:00 binnen rijden (dat deed ik dus) en ik zat alsnog 18:30 op mijn stoeltje. (10 minuten gelopen, 20min wachtrij bij controle).

Tassencontrole is er wel maar ze checken voornamelijk de grote. Ik had een klein doorzichtig tasje mee (met onder een shirt een 0,5l flesje) en er werd niet bij mij gekeken. Je zakken checken ze ook niet dus daar kan je ook drinken in doen als het past.

Drinken was belachelijk duur (maar had ik dus zelf mee), eten was wel te doen, broodje unox ¤4,50, broodje hamburger ¤6,95. Ik heb wel eens erger gezien.

Vrouwen wc heeft continue rijen (er zijn extra wc's boven waar niemand heen gaat :') ) en de mannen wc loopt lekker door, en daar maken de vrouwen dan ook soms gebruik van, wel een beetje ongemakkelijk als je bij het urinoir (zonder plankjes) staat.

Als je blijft tot na het laatste nummer wordt er een signaal naar je lichtbandje gestuurd waardoor hij daarna permanent (tot de accu leeg is) in alle kleuren blijft licht geven. Vertrek je eerder dan doet hij niks meer.

Oh en ik had dus op de laatste dag ineens de melding van beperkt zicht (op een rang 1 plek), nou dat klopte. De lichtmast stond PAL MIDDEN voor mijn zicht richting het achterste podium, alles op dat podium was nauwelijks te zien. Dat vind ik dus echt niet ok, dus ga er zeker nog werk van maken bij Ticketmaster. Dus als je ook die meldingt in je TM app hebt, bereid je voor op frustratie.

[ Bericht 12% gewijzigd door DX11 op 06-07-2024 01:41:10 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_214176671
Wat een mooi concert :) Ik heb nog steeds All Too Well in mijn hoofd, heerlijk lied. Het geluid had beter gekund, maar ja, goed, het is de ArenA. Ik heb het slechter meegemaakt daar.
Ik had ongeveer dezelfde plekken als gcjoel, afgaande op haar foto, maar zat een vak lager.
pi_214176673
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 01:03 schreef DX11 het volgende:

Vrouwen wc heeft continue rijen (er zijn extra wc's boven waar niemand heen gaat :') ) en de mannen wc loopt lekker door, en daar maken de vrouwen dan ook soms gebruik van, wel een beetje ongemakkelijk als je bij het urinoir (zonder plankjes) staat.
Ja, dat viel me ook op. Ach, het waren vooral de meisjes die het ongemakkelijk leken te vinden. :')
En wat zuur voor je dat je niet alles kon zien, omdat er zo'n grote lichtmast voor je stond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')