Die is gestopt.quote:
Stroll en Piastri zullen ze wel voor blijven.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:09 schreef rotaderp44 het volgende:
ik lach me rot als MB hier het 5de team word![]()
Is hij aan het motorcrossen geweest ofzoquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:38 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Lewis heeft geholpen met sleutelen dus het zal wel goed komen dit weekend.
Is zijn hond.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Is hij aan het motorcrossen geweest ofzoWaarom zit er allemaal modder op zijn pak?
Tsja het is z'n thuisrace (en die van Norris en Russell) dus wat extra aandacht is logisch.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:42 schreef schommelstoel het volgende:
Met een beetje verstand heb je door dat ze bezig zijn met een charme offensief omtrent Hamilton.
Gezien steeds meer mensen buiten Engeland moe worden van zijn geklaag en gejank.
Twitter staat nu vol met foto's met het hondje en hij.
Britten zijn zo opzichtig.
Als het in dit topic maar een keer wat minder is. Wat moeten we toch met die vent elke keer.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tsja het is z'n thuisrace (en die van Norris en Russell) dus wat extra aandacht is logisch.
Lewis is gabber geworden?quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:38 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Lewis heeft geholpen met sleutelen dus het zal wel goed komen dit weekend.
Oh, ik dacht dat ie zijn eigen wagen gespoten had.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Is hij aan het motorcrossen geweest ofzoWaarom zit er allemaal modder op zijn pak?
quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Als je luid boegeroep hoort aan het einde van de race, dan is alles goed gegaan
Ik erger me er ook echt kapot aan, en bijna even veel aan iedereen die dat trieste voetbaltokkiegedrag goed probeert te praten. Gelukkig weten ze zich in Nederland gewoon te gedragen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:40 schreef Jane het volgende:
[..]![]()
Helaas ben ik niet iemand die kan lachen om dat trieste boegeroep. Ook niet als Nederlanders het doen, btw. Dan zit ik ook met kromme tenen. Maar vorig jaar was het in Zandvoort helemaal niet, volgens mij. Russell sprak er nog z'n verbazing over uit. No such luck in Silverstone, ben ik bang.![]()
En wat me er misschien nog wel het meeste aan irriteert, is dat de Britten zichzelf vervolgens alsnog als 'the best F1 fans' bestempelen.
Ben het volledig met je eens, Wie dan ook wie uitfluit maakt me niet uit, het is jammer en onnodig.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:40 schreef Jane het volgende:
[..]![]()
Helaas ben ik niet iemand die kan lachen om dat trieste boegeroep. Ook niet als Nederlanders het doen, btw. Dan zit ik ook met kromme tenen. Maar vorig jaar was het in Zandvoort helemaal niet, volgens mij. Russell sprak er nog z'n verbazing over uit. No such luck in Silverstone, ben ik bang.![]()
En wat me er misschien nog wel het meeste aan irriteert, is dat de Britten zichzelf vervolgens alsnog als 'the best F1 fans' bestempelen.
Ze zijn slechte verliezers dus als het even kan geen Engelsman op het podium, al zou ik het Norris nog wel gunnen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:46 schreef daNpy het volgende:
Ik vind het niet heel raar dat je boegeroep om je oren krijgt als je je enige concurrent met 250km/h de vangrail in zet. Daar is de laatste tijd geen sprake van dus ik ben benieuwd hoe de Engelse fans zich gaan gedragen, ze verzinnen vast wel een reden zoals "vals spelen" ofzo.
Norris wordt niet eens aanbeden door die Britten, dus dat mag ook wel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn slechte verliezers dus als het even kan geen Engelsman op het podium, al zou ik het Norris nog wel gunnen.
O, ik las net nog een Brit (ja, op Twitter, I know...) die schreef dat het vanzelf ophield als Max ophield met 'arrogant zijn'. Waarmee hij ongetwijfeld bedoelt 'ophoudt met winnen'. En dan waarschijnlijk vooral van Lewis.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:46 schreef daNpy het volgende:
Ik vind het niet heel raar dat je boegeroep om je oren krijgt als je je enige concurrent met 250km/h de vangrail in zet. Daar is de laatste tijd geen sprake van dus ik ben benieuwd hoe de Engelse fans zich gaan gedragen, ze verzinnen vast wel een reden zoals "vals spelen" ofzo.
Wat? Max arrogant? Wat heeft die gesnovenquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:49 schreef Jane het volgende:
[..]
O, ik las net nog een Brit (ja, op Twitter, I know...) die schreef dat het vanzelf ophield als Max ophield met 'arrogant zijn'. Waarmee hij ongetwijfeld bedoelt 'ophoudt met winnen'. En dan waarschijnlijk vooral van Lewis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |