quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:38 schreef Verida het volgende:
[..]
poepoe een hele lepel pindakaas, of misschien soms wel twee lepels.
zouden ze een gele kaart voor moeten geven
Kenzy zei ook altijd tegen Mirthe dat zmiryhe moet stoppen met aannames en di gen intevullen voor een anderquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:16 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe zegt dat Wendy in de hottub een tijdje terug gezegd dat ze Marciano wilde
Precies dit. En dan voor het gemak ook maar even vergeten dat Babette zelf zo vreselijk pissed off was omdat Wendy haar niet vertelde dat ze met Japie had geslapen. Wendy moet haar alles vertellen anders is ze geen goeie vriendin, maar dat geldt andersom niet voor Babette.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:19 schreef OmaJacky het volgende:
Bitch als zogenaamde aanstaande psygoloog moet toch kunnen begrijpen dat vriendin Wendy niet verdrietig is vanwege wat er geroepen zou zijn, maar dat bitch niet naar haar toe gekomen is om het te vertellen.
Dat is wat Wendy ook meerdere keren tegen haar heeft gezegd.
Maar bitch vind het beter om er met iedereen over te lullen en Wendy bij iedereen zwart te maken dan het met Wendy te bespreken.
Ze lult zo verschrikkelijk als ze zegt dat ze het uit bescherming van Wendy niet heeft gezegd.
Ze gebruikt het om Wendy de grond in te trappen.
Vuil vies wijf is het.
Ze is zo verschrikkelijk bang van Wendy dat ze van haar verliest in een proef.
Dit is geen gesprek, Babette blijft maar overheersend lullen en Wendy overschreeuwen om haar geen kans te geven rake dingen te zeggen. Dat is altijd Babette haar tactiek, als ik praat kan een ander niets zeggen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:19 schreef spapaars het volgende:
Heb zo'n 7 minuten, maar ook even meegenomen een afluisterende Marciano
https://streamable.com/h2hb3w
[ afbeelding ]
Dat blijf je benoemen maar Sascha was niet de enige. Er waren 5 mensen die dat gehoord hadden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:40 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Sasha heeft gezegd dat ze Wendy hoorde. Als enige, andere hebben niks duidelijk gehoord.
4 hebben het gehoord ook icequote:Op donderdag 6 juli 2023 12:40 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Sasha heeft gezegd dat ze Wendy hoorde. Als enige, andere hebben niks duidelijk gehoord.
Babette loopt iedereen in te palmen, dat ze nog geen slijmspoor achter laat... deze vrouw is zo berekenend...quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Jee Babette zit zich in te slijmen bij Imadiddin
Ze wil dat de mensen zien hoe zij Imadiddin zit, hij is slim ij is, hij is, hij is bla bla bla
Mensen kunnen oppervlakkig zijn maar Imandiddin kan wel naar voren komen
Ik kijk de tv uitzendingen bijna elke avond. Daar is het duidelijk te zien dat Babette behoorlijk de baas speelt en altijd gelijk wil hebben, haar bek moeilijk kan houden, achter de rug van sommige loopt te roddelen, kortom ik vind het geen sympathiek persoonquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De ruzie tussen Babet en Wendy is geen tv maken, die is echt, Wendy snikt het uit, het is pijnlijk om aan te zien. Onze nep psycholoog kan maar beter een beetje dimmen, volgens mij zijn de meeste streamers haar helemaal zat, benieuwd hoe ze in de uitzendingen neergezet wordt. Iemand?
Ja vreselijk mensquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Babette loopt iedereen in te palmen, dat ze nog geen slijmspoor achter laat... deze vrouw is zo berekenend...
Dat laten ze goed zien op tv op de streams is het een en al Babette maar op TV ookquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:44 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik kijk de tv uitzendingen bijna elke avond. Daar is het duidelijk te zien dat Babette behoorlijk de baas speelt en altijd gelijk wil hebben, haar bek moeilijk kan houden, achter de rug van sommige loopt te roddelen, kortom ik vind het geen sympathiek persoon
gaat altijd om sasha of bern bij haarquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat blijf je benoemen maar Sascha was niet de enige. Er waren 5 mensen die dat gehoord hadden.
Ik had zo de hoop dat Ice haar doorzag maar die lijkt ook weer op haar hand.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Babette loopt iedereen in te palmen, dat ze nog geen slijmspoor achter laat... deze vrouw is zo berekenend...
Die heeft haar nodig in zijn 'groepje; ..quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik had zo de hoop dat Ice haar doorzag maar die lijkt ook weer op haar hand.
Wanda heeft haar insta weer op privé gezet zag ik.. misschien heeft ze wel weer een hoop gezeik over zich heen gehad over weer het bed delen van Jasper met Wendy..quote:
Pff zal ook niet ...ik vind haar zo vreemd en maar onnozel doenquote:
Een tijdje geleden zei hij nog dat hij haar weg zou sturen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:46 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Die heeft haar nodig in zijn 'groepje; ..
denk eerder na de uithaal van kim d naar wanda in hun yt filmpjequote:Op donderdag 6 juli 2023 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wanda heeft haar insta weer op privé gezet zag ik.. misschien heeft ze wel weer een hoop gezeik over zich heen gehad over weer het bed delen van Jasper met Wendy..
Ik vind dat je dat netjes zegt 🙈quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:44 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik kijk de tv uitzendingen bijna elke avond. Daar is het duidelijk te zien dat Babette behoorlijk de baas speelt en altijd gelijk wil hebben, haar bek moeilijk kan houden, achter de rug van sommige loopt te roddelen, kortom ik vind het geen sympathiek persoon
Dat dacht ik ook even... maar helaas... maar Babette gaat nog wel op haar smoeltje vroeg of laat.. dat moet gewoon..quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik had zo de hoop dat Ice haar doorzag maar die lijkt ook weer op haar hand.
Die man die roeptoeterd van alles...Waait met alle winden mee..quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Een tijdje geleden zei hij nog dat hij haar weg zou sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |