SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Szymanski is onmisbaar voor SlotBall. Arne vliegt als het moet zelf naar Rusland.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is die optie van 10 miljoen afkoopsom niet meer geldig toch?
Dan is het helemaal niet zo vanzelfsprekend dat we hem moeten en zullen kopen dan...
Arne moet ook gewoon eens goed met die Argentijnse autist aan de slag, zodat bij afwezigheid van Szymanski niet Danilo of Dilro daar komt te staan om 'druk te zetten'quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Szymanski is onmisbaar voor SlotBall. Arne vliegt als het moet zelf naar Rusland.
Die speelt hoe dan ook in een Feyenoord shirt(met nr.10) aankomend seizoen.
Santi er zaterdag natuurlijk ook nog niet bij. Klote gold cup. Jr. zal teleurgesteld zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:36 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Trauner nog steeds niet fit, snel doorselecteren!!!!
Dilro is er gewoon bijquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Santi er zaterdag natuurlijk ook nog niet bij. Klote gold cup. Jr. zal teleurgesteld zijn.
Eensquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arne moet ook gewoon eens goed met die Argentijnse autist aan de slag, zodat bij afwezigheid van Szymanski niet Danilo of Dilro daar komt te staan om 'druk te zetten'
Geen idee. Kom gewoon even naar Barendrecht maatquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:53 schreef Scrummie het volgende:
Is die wedstrijd van zaterdag nog ergens te zien?
Ik ga geen 2,5 uur reizen voor een oefenpotje. Dat is alleen leuk als je kinderen hebt of een alcoholist bent.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Kom gewoon even naar Barendrecht maat
Nepsupporter.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga geen 2,5 uur reizen voor een oefenpotje. Dat is alleen leuk als je kinderen hebt of een alcoholist bent.
Gloryhunterquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga geen 2,5 uur reizen voor een oefenpotje. Dat is alleen leuk als je kinderen hebt of een alcoholist bent.
Eens.quote:
Noa de Mol had het er al over dat ze Slot ging interviewen.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier ermee.
Gr gr Paauwe
John legt Arne even uit welke spiergroepen er worden geactiveerd tijdens de overhead press.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij heeft Arend in de vakantie ook veel op de padelbaan gestaan. Het welvaartskinnetje is er aardig af
Arend heeft een tijdje geleden toch de conclusie getrokken dat als ie zoveel qua fitheid eist van zijn spelers hij er zelf niet uit moet zien als een bolle bakker.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij heeft Arend in de vakantie ook veel op de padelbaan gestaan. Het welvaartskinnetje is er aardig af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |