Die presentatorquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:10 schreef Slayage het volgende:
Frankrijk , "the least racist country in the world"![]()
Blik van de presentator![]()
En dan gewoon uitzenden omdat dit soort taalgebruik hartstikke normaal is in Frankrijk![]()
[ twitter ]
Het is weer typisch zo'n beroepsslachtoffer die Khaled Beydoun. Janken over racisme, janken over Palestijnen, janken over Uyghurs maar geen woord over een vluchteling die kleine franse kinderen neersteekt of de constante terroristische aanslagen vanuit zijn hoek of welke blanke slachtoffers ter wereld dan ook.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:10 schreef Slayage het volgende:
Frankrijk , "the least racist country in the world"![]()
Blik van de presentator![]()
En dan gewoon uitzenden omdat dit soort taalgebruik hartstikke normaal is in Frankrijk![]()
[ twitter ]
Sja... ik vind het allebei over the top, voor wie er ook wordt ingezameld.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kwam voorbij op een andere website, en voor die agent ook eerder in dit topic, die donaties zijn na 1,6 miljoen stopgezet door klachten van de familie van de dode.
Is wel een complot maar goed dan stem je toch lekker PVV of JA21?quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daar is niks complot aan hoor, dat is ook gewoon in msm te lezen en leren![]()
Ja nou dat wil ik dus niet.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:53 schreef 5eurofriet het volgende:
[..]
Is wel een complot maar goed dan stem je toch lekker PVV of JA21?
Laat dan die Rusland-bullshit achterwege, dat is totaal niet waarom je niet op "extreem" rechts stemt.quote:
Je mist mijn punt, niemand stemt op die partijen vanwege de banden met Rusland, men stemt er op omdat ze zich er niet van bewust zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:58 schreef 5eurofriet het volgende:
[..]
Laat dan die Rusland-bullshit achterwege, dat is totaal niet waarom je niet op "extreem" rechts stemt.
En het is inderdaad niet extreem, extreem is grenzen openzetten en deze ellende jaar in jaar uit maar erger te zien worden en er niks aan te doen.
Ik vind het wel terecht, die agent wordt opgezadeld met de problemen van Frankrijk, moet dagelijks met die figuren werken, en nog voor enig onderzoek wordt die afgeschreven door Macron die tijdens de rellen lekker naar een concert gaat.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:46 schreef core2duo het volgende:
[..]
Sja... ik vind het allebei over the top, voor wie er ook wordt ingezameld.
Hier in NL is er ook genoeg dom volk... gewoon over het hekje springen om gratis te kunnen reizen. Het blijven twee gescheiden werelden.
Uhh ja nu mis ik het punt wel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je mist mijn punt, niemand stemt op die partijen vanwege de banden met Rusland, men stemt er op omdat ze zich er niet van bewust zijn.
En het is inderdaad erg treurig dat de partijen die hier wat aan (zeggen te)doen zo zijn en dat de andere flank wegkijkt.
Die Khaled lijkt inderdaad een echte engnek te zijn. Alleen je bouwt een heel epistel op de plaats er van de tweet en je gaat niet in op de tweet zelf. Oftewel ik mis het punt dat je wil maken. Is dat antwoord van die kandidaat een acceptabele reactie of toch nietquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:43 schreef 5eurofriet het volgende:
[..]
Het is weer typisch zo'n beroepsslachtoffer die Khaled Beydoun. Janken over racisme, janken over Palestijnen, janken over Uyghurs maar geen woord over een vluchteling die kleine franse kinderen neersteekt of de constante terroristische aanslagen vanuit zijn hoek of welke blanke slachtoffers ter wereld dan ook.
Zijn dit soort mensen nou zo dom dat ze niet snappen dat ze zelf ook gewoon racistisch zijn? Ik vind het prima hoor dat mensen meer geven om hun eigen volk dan om ons maar hou dan ook je bek dicht wanneer anderen het doen en snap dat je totaal niet thuishoort in Frankrijk.
[ twitter ]
En zo'n malloot heeft dus 270K volgers op twitter. Ze willen wraak, ze haten Franse mensen en het boeit ze niks wanneer er een stel kinderen neergestoken worden, waarschijnlijk vinden ze dat zelfs wel leuk.
Is geen engnek hij en zijn 270K moslimvolgers zijn gewoon mensen die niet van kinds af aan geindoctrineerd zijn met zelfhaat en oikofobie, zouden blanken en dan vooral linkse blanken nog wat van kunnen leren. Een persoon met gezond verstand geeft ook gewoon meer om zijn eigen volk, net als dat je meer om je eigen kinderen geeft dan om de kinderen van de buurman, daar is verder niks mis mee zolang je dat soort mensen niet massaal importeert in jouw land. Het is wel een debiele hypocriet en de vraag is altijd: is ie te dom om dat zelf te zien of boeit het hem niet? Ik denk de eerste.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die Khaled lijkt inderdaad een echte engnek te zijn. Alleen je bouwt een heel epistel op de plaats er van de tweet en je gaat niet in op de tweet zelf. Oftewel ik mis het punt dat je wil maken. Is dat antwoord van die kandidaat een acceptabele reactie of toch niet
Kolonisatie is natuurlijk ook gewoon verschrikkelijk, maar om nou te zeggen dat de Fransen alles dan maar moeten pikken vind ik wel heel kort door de bocht. Volgens zijn eigen logica kan hij overigens ook beter naar Turkije gaan daar Algerije een stuk langer onderdeel was van het Ottomaanse rijk.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:43 schreef 5eurofriet het volgende:
[..]
Het is weer typisch zo'n beroepsslachtoffer die Khaled Beydoun. Janken over racisme, janken over Palestijnen, janken over Uyghurs maar geen woord over een vluchteling die kleine franse kinderen neersteekt of de constante terroristische aanslagen vanuit zijn hoek of welke blanke slachtoffers ter wereld dan ook.
Zijn dit soort mensen nou zo dom dat ze niet snappen dat ze zelf ook gewoon racistisch zijn? Ik vind het prima hoor dat mensen meer geven om hun eigen volk dan om ons maar hou dan ook je bek dicht wanneer anderen het doen en snap dat je totaal niet thuishoort in Frankrijk.
[ twitter ]
En zo'n malloot heeft dus 270K volgers op twitter. Ze willen wraak, ze haten Franse mensen en het boeit ze niks wanneer er een stel kinderen neergestoken worden, waarschijnlijk vinden ze dat zelfs wel leuk.
Ja het zal best verschrikkelijk zijn geweest en ik kan me zelfs voorstellen dat je gewoon een schijthekel hebt aan Fransen als Algerijn. Des te meer reden om moslims niet in je land toe te laten en te zorgen dat degene die er al zijn oprotten.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:06 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Kolonisatie is natuurlijk ook gewoon verschrikkelijk, maar om nou te zeggen dat de Fransen alles dan maar moeten pikken vind ik wel heel kort door de bocht. Volgens zijn eigen logica kan hij overigens ook beter naar Turkije gaan daar Algerije een stuk langer onderdeel was van het Ottomaanse rijk.
En omgekeerd ook als algerijn, wat doe je dan in dat vreselijke Frankrijk. Het zijn toch niet allemaal nazaten van collaborateurs met de Fransen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 01:12 schreef 5eurofriet het volgende:
[..]
Ja het zal best verschrikkelijk zijn geweest en ik kan me zelfs voorstellen dat je gewoon een schijthekel hebt aan Fransen als Algerijn. Des te meer reden om moslims niet in je land toe te laten en te zorgen dat degene die er al zijn oprotten.
Ja zo is de media toch. Als je ook ziet wat tegenwoordig moet doorgaan voor journalist zoals die Ans Boersma: NWS / Balie-Jihadist Aziz A. veroordeeld tot slechts 6,5 jaarquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:08 schreef Tekaschi het volgende:
Ik ben bang dat die agent moet hangen om het terroristische deel van de bevolking rustig te houden, inclusief die links terroristen. Als ze die agent vrijlaten breekt weer de pleuris uit en links wakkert dat vuurtje graag aan omdat zij teren op de tweedeling in de maatschappij. Toch wel apart hoe de media die Nahel wegzette als een rustige lieve jongen wat achteraf een waslijst aan misdaden op zijn naam blijkt te hebben en die agent als een racistische radicaal die achteraf dan weer een uitzonderlijke staat van dienst heeft.
Wel slim ook, om je tegen de politie te positioneren wanneer het land al jaren in protestchaos verkeerd.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:52 schreef FlippingCoin het volgende:
Uitzonderlijke staat van dienst, wordt zomaar even afgeschreven door Macron.... Wat een lul is dat toch ook.
Er zijn inderdaad nog maar weinig mensen die de zaken benoemen zoals ze zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:08 schreef Tekaschi het volgende:
Ik ben bang dat die agent moet hangen om het terroristische deel van de bevolking rustig te houden, inclusief die links terroristen. Als ze die agent vrijlaten breekt weer de pleuris uit en links wakkert dat vuurtje graag aan omdat zij teren op de tweedeling in de maatschappij. Toch wel apart hoe de media die Nahel wegzette als een rustige lieve jongen wat achteraf een waslijst aan misdaden op zijn naam blijkt te hebben en die agent als een racistische radicaal die achteraf dan weer een uitzonderlijke staat van dienst heeft.
Er moet gewoon veel en veel harder worden opgetreden tegen deze radicalen. Je kunt geen samenleving van mob-rule hebben. Dat zien we in de VS al op sommige momenten. Leegvegen die straten, keihard aanpakken, mensen hardhandig oppakken en bestraffen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:08 schreef Tekaschi het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |