Groenten erin roosteren, niet al te grote fritatta, kippedij, gepofte aardappelquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:13 schreef foodlover het volgende:
Hier een Philips Airfryert aangeschaft tweedehands toen de olie echt duur was vorig jaar. Gebruik hem soms voor aardappel blokjes, frietjes als bijgerecht. Zou er wat meer mee moeten/mogen doen eigenlijk maar het komt er maar niet van. Voorkeur voor "echt" frituren.
Hoe werkt dat met groentes in de airfryert?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Groenten erin roosteren, niet al te grote fritatta, kippedij, gepofte aardappel
Ik doe (een voorbeeld) wortels gemengd met wat honing, olijfolie en tijm in het ding. Maar kijk eens op de app NutriU van philips, heel veel airfryer recepten. Gemaakt voor een Philips AF, maar beetje omrekenen en het werkt bij iedere AF.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:49 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met groentes in de airfryert?
In het mandje of juist in dat pannetje aka bakblik?
En moet daar wel olie bij of niet?
Wordt dat niet een teringzooi in de opvangbak?quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik doe (een voorbeeld) wortels gemengd met wat honing, olijfolie en tijm in het ding. Maar kijk eens op de app NutriU van philips, heel veel airfryer recepten. Gemaakt voor een Philips AF, maar beetje omrekenen en het werkt bij iedere AF.
Ik heb niet zo’n los mandje in de AF dus meestal gewoon in de bak (met wat kipdij en krieltjes heb je binnen 15 min een lekker makkelijk maaltje
2 bakken toch? De bak (met hendel eraan) waar je het eten in doet en de opvangbak die eromheen zit.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:13 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Je kunt er in principe werkelijk van alles mee maken.
Er zijn talloze kook/receptenboeken speciaal voor de airfryer en ook talloze apps vol recepten.
De hierboven genoemde NutriU app heb ik net geopend en het water liep me letterlijk in de mond.
En je hebt maar 1 bak schoon te maken.
Ik heb een bak met een los rooster, heb dus geen Philips . De bak is heel makkelijk schoon te maken. Rooster ook. En ik gooi ze regelmatig in de vaatwasserquote:Op vrijdag 1 september 2023 11:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
2 bakken toch? De bak (met hendel eraan) waar je het eten in doet en de opvangbak die eromheen zit.
Welke heb jij dan? Want de Princess die hierboven wordt aangeraden heeft ook twee bakken.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb een bak met een los rooster, heb dus geen Philips . De bak is heel makkelijk schoon te maken. Rooster ook. En ik gooi ze regelmatig in de vaatwasser
Ik heb een Instant Pot vortex Clearcook. Volgens mij heeft Instant Pot nu ook een kleiner formaat AF met allemaal dezelfde programma's.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Welke heb jij dan? Want de Princess die hierboven wordt aangeraden heeft ook twee bakken.
Dat neemt best veel ruimte in mijn vaatwasser. Heb namelijk een kleintje. Gedoe.
Ja klopt.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
2 bakken toch? De bak (met hendel eraan) waar je het eten in doet en de opvangbak die eromheen zit.
Hahaha wat leuk om te lezen dit allemaal.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:47 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Wel handig zo'n pannetje.
Bij mijn airfryer zat er wel een bij.
Letterlijk zojuist gebruikt om een lekkerbekje in te maken, die ik nu aan het oppeuzelen ben
Smaakt goed, en amper een druppeltje vet van de vis in de pan.
Waarom heb ik niet veel eerder zo'n ding gekocht![]()
Wat voor pannetje is dat?quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:35 schreef junkiesietze het volgende:
8 inch airfryer pannetje besteld bij aliexpress, 11euro, die zat namelijk niet bij mijn airfryer en ik wil die bourcin pastasaus maken
Ik wilde zeggen dat het nog geen eens half 10 is. Maar het was vannacht.quote:Op zondag 3 september 2023 01:01 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ik gooi zo 2 krokante frikandellen van de Lidl er in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |