N.a.v. deze post het boek gelezen. Idd een aanrader! Ben heel benieuwd naar de film.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iedereen aanraden het boek te lezen van David Grann: het is een absurd, waargebeurd verhaal.
Scorsese is al jaren bezig om deze eindelijk te releasen. Productie begon al voor de corona pandemie uitbrak geloof ik, maar nu toch eindelijk binnenkort in de bios.
Film gaat ook een slordige 200 minuten duren en dat moet ook, het verhaal is te complex om binnen 120-140 minuten te vertellen.
Vond persoonlijk de teaser wel beter:
De jaren 70 is dan ook een absurd goede filmperiode.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:38 schreef Discombobulate het volgende:
Het ziet er een beetje raar uit. Sowieso niet heel erg fan van Scorsese op z'n oude dag.
Taxi Driver, dat was nog eens een film, maar dat gevoel ga je nooit meer terugbrengen. Ook film is drastisch veranderd door de technologie.
3 uur en 26 minuten niet naar de wc.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Die wil ik wel in de bioscoop bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg bioscopen die pauzes hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:44 schreef Nober het volgende:
[..]
3 uur en 26 minuten niet naar de wc.
Hoe doe je dat?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:37 schreef Rianne84 het volgende:
Gisteren gezien.Zelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:37 schreef Rianne84 het volgende:
Gisteren gezien.Dus het had welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Een film van 15 uurquote:Op zondag 10 december 2023 01:51 schreef GGMM het volgende:
Killers of the Flower Moon(2023)8.2crime, drama, history, mystery, thriller, western206Rn/aMartin ScorseseEric Roth, Martin Scorsese, David GrannLeonardo DiCaprio, Robert De Niro, Lily GladstoneWhen oil is discovered in 1920s Oklahoma under Osage Nation land, the Osage people are murdered one by one - until the FBI steps in to unravel the mysteryIk heb deze film om 11:00 aangezet ben net klaar
Maar verder wel goed7.5
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:dombohetolifantje1 @:oriente @:coco @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000
Zie review.
Gohquote:Op zondag 10 december 2023 09:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Een hyperbool is de stijlfiguur van de overdrijving.
Een reden om een hyperbool te gebruiken kan zijn om bijvoorbeeld een emotie of een mening extra nadruk te geven. Maar ook variatie in schrijfstijl en humor kunnen redenen zijn om de hyperbool te gebruiken. Doorgaans wordt een hyperbool niet letterlijk genomen.
@:onlogisch snapt er weer eens helemaal niets van
Waar?quote:Op zondag 10 december 2023 01:51 schreef GGMM het volgende:
Killers of the Flower Moon(2023)8.2crime, drama, history, mystery, thriller, western206Rn/aMartin ScorseseEric Roth, Martin Scorsese, David GrannLeonardo DiCaprio, Robert De Niro, Lily GladstoneWhen oil is discovered in 1920s Oklahoma under Osage Nation land, the Osage people are murdered one by one - until the FBI steps in to unravel the mysteryIk heb deze film om 11:00 aangezet ben net klaar
Maar verder wel goed7.5
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:dombohetolifantje1 @:oriente @:coco @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000
Zie review.
Volgens mij wordt dat ene zinnetje gezien als een review op dit forumquote:Op zondag 17 december 2023 12:26 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, nee, ik reageerde (Te onduidelijk) op 'zie review'.
Ik heb deze film om 11:00 aangezet ben net klaarquote:Op zondag 17 december 2023 00:33 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb deze film om 11:00 aangezet ben net klaar
Maar verder wel goed
Haha, ja dus.quote:Op zondag 17 december 2023 13:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat ene zinnetje gezien als een review op dit forum
dat is geen review ggmmquote:Op zondag 17 december 2023 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb deze film om 11:00 aangezet ben net klaar
Maar verder wel goed
Sorry als het wat langdradig is, ik zal voortaan iets sneller naar het punt proberen toe te werken
De kunst is inderdaad om scenes te durven snijden. Ik denk dat een scorsese denkt dat letterlijk elke gefilmde scheet onmisbaar goud is, ofzo.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:40 schreef hanskraaijjr het volgende:
Wat een trage film was dit zeg. Scorcese wordt altijd onhoog gepijpt maar begin moe te worden van zijn stijl en zijn acteurs.
Het lijkt wel wanneer films 3 uur duren ze bij voorbaat goed zijn. Oppenheimer was oke maar niet super.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |