In Luca zijn eerste seizoen deed hij precies hetzelfde bij Romee en Giovanna.quote:Op maandag 20 mei 2024 18:48 schreef Solid-Snake het volgende:
Luca is nogal triest bezig met Lois en Megan. Tegen de een zegt die, nee ik kies voor jou, en daarna gelijk ontkennen tegen de ander dat die dat gezegd heeft.
Maak dan gewoon een keuze en blijf daarbij. Dit is hetzelfde wat er toen gebeurde met Dennis/Olivia/Tessa in seizoen 6.
Ik vind Dusty trouwens wel lachen dit seizoen. In zijn eerste seizoen was hij wel kut.
Ja dat is nou net wat hij niet wil sherlockquote:Op maandag 20 mei 2024 18:48 schreef Solid-Snake het volgende:
Luca is nogal triest bezig met Lois en Megan. Tegen de een zegt die, nee ik kies voor jou, en daarna gelijk ontkennen tegen de ander dat die dat gezegd heeft.
Maak dan gewoon een keuze en blijf daarbij.
Ja hij zal er wel weer goed vanaf komen zoals in dat seizoen.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In Luca zijn eerste seizoen deed hij precies hetzelfde bij Romee en Giovanna.
Gelukkig zijn deze dames iets beschaafder als Romee dat was wel drama maar ook dodelijk vermoeiend elke keer.
Ja dat had ik ook al wel door, Hans.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:48 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja dat is nou net wat hij niet wil sherlockHij wil ze gewoon allebei blijven wiepen
De dames zijn er natuurlijk ook zelf bij.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:06 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ja hij zal er wel weer goed vanaf komen zoals in dat seizoen.
[..]
Marc zal gedacht hebben, Colombia daar liggen de bergen coke op iedere straathoekquote:
Megan is gewoon koekeroend en dom. Typische leeghoofdige vrouw die altijd krijst tegen haar man, maar vervolgens geen stappen onderneemt.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De dames zijn er natuurlijk ook zelf bij.
In dat seizoen had Giovanna gewoon schijt en Romee gaf elke keer Giovanna de schuld.
Megan roept elke keer dat het niet kan en ze er klaar mee is maar gaat toch elke keer terug.
Dus zij wil de rollen omdraaien en al die kerels in bed krijgen? En dan lukt het alleen met Dusty?quote:
+Dylanquote:Op woensdag 22 mei 2024 15:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dus zij wil de rollen omdraaien en al die kerels in bed krijgen? En dan lukt het alleen met Dusty?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |