Het zou beter zijn als Wielco echt niet zou bestaanquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:48 schreef Slobeend het volgende:
Sorry dat ik Hindley met Pantani vergelijk.
Over tot de orde van de dag. Wilco was slecht.
Finisht in groepje met kopman Landa en kopman Bilbaoquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:48 schreef Slobeend het volgende:
Sorry dat ik Hindley met Pantani vergelijk.
Over tot de orde van de dag. Wilco was slecht.
Eindigt ook samen met Meintjes vandaag , dat worden epische duels voor de 17e plaats.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:52 schreef Mani89 het volgende:
Het Stef Crassement begint vorm te krijgen jongens, hij staat momenteel volledig anoniem 19de. Echt ongekend.
Ook Pidcock was sneller dan 2020 Pogi. Geen idee hoe de omstandigheden verder waren toen, maar het hele peloton is anders redelijk nuclear.quote:
Dat is wel vrij lachwekkend.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Jonas zit op 1.920 vandaag.
Nieuwe wielrennenquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine kanttekening wel. Grafiekje is al sinds 2012 niet meer geüpdatet. Wie weet wat voor lollerprestaties er al zijn geweest.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt me niet per se heel logisch om bij het kijken naar aantal geklommen meters per uur een klim van nog geen 8km op dezelfde hoop te gooien als een Alpencol van 20km. Vrij rare manier van het rangschikken van klimprestaties.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |