Als je echt met podiumaspiraties naar de Tour komt, zou je dan in de eerste bergrit al zo vroeg in een kopgroep en solo gaan?quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:32 schreef Funzel het volgende:
Hindley dik verdiend. Zal gewoon 3e eindigen maar een klassementsman die durft aan te vallen heeft altijd mijn sympathie.
Het gaat hier dan ook over de smakelijke versie.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In Deventer is het gewoon patat hoor.
Meteen laten zien wie de baas is.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je echt met podiumaspiraties naar de Tour komt, zou je dan in de eerste bergrit al zo vroeg in een kopgroep en solo gaan?
Hij kwam min of meer toevallig in de kopgroep terecht volgens mij, en het was een goede situatie voor Bora.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je echt met podiumaspiraties naar de Tour komt, zou je dan in de eerste bergrit al zo vroeg in een kopgroep en solo gaan?
Waarom zou je een aardappel in de frietpan gooienquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In Deventer is het gewoon patat hoor.
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:39 schreef wimderon het volgende:
Je gaat Maxim Van Gils interviewen. Wat zal ik eens voor vraag stellen?
Wat dacht je toen je Wout Van Aert zo zag aanvallen?
Dat geloof ik nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit moet wel de minst charismatische top 2 in de Tour zijn sinds, ja, ooit?
Sastre - Evans - Kohl was ook wel leuk. (Met als bonus nog Menchov - Van de Velde op 4 en 5).quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit moet wel de minst charismatische top 2 in de Tour zijn sinds, ja, ooit?
Carlos Sastre is een interessante man vergeleken met dit.quote:
Was wel het soort kopgroep waar je ook zomaar in verzeild kan raken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hindley is een aardige jongen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Carlos Sastre is een interessante man vergeleken met dit.
Not here to put socks on centipedes. Dat zijn wel uitspraken die je naast JFK en Karl Marx zetten ja.quote:
Alleen wel jammer dat ie Wielco aan zn lot overliet toen ie de Giro kon winnen.quote:
Nee Pantani had leuke teksten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Not here to put socks on centipedes. Dat zijn wel uitspraken die je naast JFK en Karl Marx zetten ja.
Na deze post verwacht ik een boze PM van Danny of jij per direct je blauwe lettertjes kunt inleveren.quote:
N.B. Pantani is één van de meest charismatische renners ooit maar toch niet door z'n teksten?quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Na deze post verwacht ik een boze PM van Danny of jij per direct je blauwe lettertjes kunt inleveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |