Je kan het altijd proberen.quote:
Vogezen of Centraal Massief had ook nog wel gekund.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had eerder voor kleine heuvelritjes (niveau iets zwaarder dan ardennen) gekozen tot rit 8 ofzo
Tour is gedaan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:14 schreef Tjacka het volgende:
Ik moest naar huis fietsen. Wat is er aan de hand.
Dit is niet eens een superzware bergrit.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had eerder voor kleine heuvelritjes (niveau iets zwaarder dan ardennen) gekozen tot rit 8 ofzo
Uhquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil wel eens een TDF parcour uittekenen.
Zou wel een tof idee zijn . Soort wedstrijd voor de fans: een TDF parcour uittekenen en de leukste/mooiste ronde wint en wordt georganiseerd
Ik vind dat ook raar. Ciccone kan hier seconden pakken op een aantal anderen en Skjelmose zal deze vier echt niet als concurrent zien.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:15 schreef Blik het volgende:
Ciccone mag niet, maar is het er niet mee eens
Stop eens met deze act.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou wel een tof idee zijn . Soort wedstrijd voor de fans: een TDF parcour uittekenen en de leukste/mooiste ronde wint en wordt georganiseerd
In dat geval bestaat er op cyclingnews een leuk topic voor jouquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja enige kans op ritwinst, en zijn verder geen concurrent van Vingegaardquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ciccone zou best mee kunnen rijden toch?
Als Vingegaard slim is laat hij Hindley wel even winnen en het geel pakken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze gaan nog dichtkomen met deze monsterlijke Vingegaard
Wel nee, lekker knallen in de Alpenquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zelfs als Pogacar verbetert, is een minuut toch te veel in een rit zoals deze. Komt morgen gewoon nog een minuut bij.
14 etappes in en rond Pauquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |