SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PowerLoungen op 05-07-2023 16:28:39 ]RED ONS HENNIEGOD
1000 keer ''iK beN voOr aLtiJd lOyaAL'' roepen incl in zijn matige repperstrontquote:
Om vervolgens z'n trade value te tanken door te roepen dat die enkel naar Miami wil.quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1000 keer ''iK beN voOr aLtiJd lOyaAL'' roepen incl in zijn matige repperstront
Het volgende pareltje is uit :quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Om vervolgens z'n trade value te tanken door te roepen dat die enkel naar Miami wil.
Overigens een scenario waar die in de loop der jaren meerdere malen over heeft gezegd dat niet te willen en zijn eigen superteam wil bouwen.
Britney vroeg niet eens om nog een keer geslagen te worden?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:37 schreef Hathor het volgende:
Las op social media dat in een restaurant in Las Vegas een beveiliger van Wembanyama Brittney Spears een knal voor haar kop heeft gegeven, waardoor ze tegen de vlakte ging. Hij was in de veronderstelling dat het een opdringerige fan was nadat Brittney hem van achteren benaderde en haar hand op zijn schouder legde om te vragen of ze met hem op de foto kon. Nadat duidelijk werd wie het was werden er excuses gemaakt en de boel gesust, waarna Brittney uiteindelijk toch aangifte heeft gedaan van mishandeling.
Ook een manier om de NBA binnen te komen.
Dat heeft ze echt niet nodig, ziet er al gehavend genoeg uit zo als het is. Meisje heeft een leven vol alcohol en drugs achter de rug vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Britney vroeg niet eens om nog een keer geslagen te worden?
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Britney vroeg niet eens om nog een keer geslagen te worden?
Het kan nog alle kanten opgaan, maar bij Giannis duurde het ook een paar jaar voor hij echt goed werd.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou, wat was die goed he, die Wemby.
Van wat ik her en der lees was het niet veel, verloor veel rebound duels en zelfs defensief was het matig tot slecht, leunt veel op z’n wingspan maar z’n instinct was vannacht slecht. Z’n shooting% hoeven we het helemaal niet over te hebben. Zal uiteindelijk allemaal wel goed komen, maar z’n debuut is niet om over naar huis te schrijven.
Zal ook allemaal wel goed komen, is ook pas 19 natuurlijk. Maar had er eerlijk gezegd meer van verwacht, ook al was het maar de eerste pot in summer league. Misschien was die een beetje nerveus en is het de volgende pot magistraal.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het kan nog alle kanten opgaan, maar bij Giannis duurde het ook een paar jaar voor hij echt goed werd.
quote:Supertalent Victor Wembanyama wordt bij NBA-debuut zwaar vernederd (x3): “Ik had geen idee wat ik daar stond te doen”
De zaal zat overladen vol en de verwachtingen waren torenhoog. En dus werd het debuut van Victor Wembanyama geen groot succes.
De 19-jarige Fransman werd onlangs als eerste gekozen in de NBA Draft door de San Antonio Spurs. ‘Wemby’ werd al een jaar lang extensief gevolgd door het sociale media-team van de Amerikaanse basketbalcompetitie en allerhande analisten/scouts zagen hem aan het werk in de Franse eerste klasse. De hype was dus groot en er werd halsstarrig uitgekeken naar zijn eerste optreden in de Summer League, tegen het Charlotte van nummer twee Brandon Miller.
De Spurs wonnen de clash (76-68) en Wembanyama toonde flitsen van zijn talent. Hij pakte onder andere uit met vijf blocks, naast acht rebounds en drie assists.
De Fransman miste echter ook elf van zijn dertien schoten, goed voor 9 punten. En er waren best wel wat pijnlijke momenten. Zo gooide hij een ‘air ball’ bij een driepunter, werd hij gruwelijk voorbij gedribbeld door Miller en werd hij op een poster gezet na een dunk van Kai Jones.
“Het was een speciaal moment, mijn debuut”, aldus Wembanyama na afloop. “En een eer om dit shirt voor de eerste keer te dragen. Ik ben blij dat we de match gewonnen hebben maar als ik eerlijk ben moet ik toegeven dat ik geen idee heb wat ik aan het doen was op het veld. Ik probeer hiervan te leren voor de volgende wedstrijden. Het belangrijkste is om klaar te zijn voor de start van het seizoen. Dat zijn 82 wedstrijden en ik was nu elke keer kapot als ik naar de bank moest.”
De Britney karma is hardquote:
Staat op ESPN, artikeltjequote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:39 schreef Hathor het volgende:
Op de socials weten ze te melden dat GSW en Dario Saric een akkoord hebben bereikt over een eenjarig contract, alleen kan ik er nog nergens een bevestiging van vinden. Als het waar is hebben ze in ieder geval de lengte waar ze zo naar op zoek waren.
quote:Free agent forward Dario Saric has agreed to a one-year contract with the Golden State Warriors, agents Jeff Schwartz and Mike Lindeman of Excel Basketball told ESPN on Saturday morning.
quote:NBA pakt uit met NBA Cup, een eigenaardig openingstoernooi binnen de eigenlijke competitie
De NBA heeft zaterdag officieel de nieuwe NBA Cup voorgesteld. Dat is een toernooi dat tijdens het reguliere seizoen in de NBA zal worden georganiseerd. De dertig ploegen worden ingedeeld in zes groepen van telkens vijf teams. De finale is op 9 december in Las Vegas.
NBA-commissaris Adam Silver gaf bij de voorstelling aan dat het idee al jaren op tafel ligt. Het format is genspireerd op de Europese voetbalcompetities. De 67 wedstrijden in twee fases van het toernooi tellen mee voor het klassement van het reguliere seizoen in de NBA, met uitzondering van de finale. Zo werken alle clubs nog steeds 82 wedstrijden af in de reguliere competitie van het seizoen 2023-2024.
Uniek format
De zes groepen - drie in de Eastern Conference en drie in de Western Conference - werden ingedeeld op basis van de resultaten van vorig seizoen. Elk team speelt twee keer thuis en twee keer uit, en speelt tegen elke tegenstander in de poule een keer. De wedstrijden worden gespeeld op dinsdagen en vrijdagen, vanaf 3 november.
De groepswinnaar van elke poule en de twee beste tweedes plaatsen zich voor de kwartfinales, die plaatsvinden op 4 en 5 december. De halve finales worden gespeeld 7 december, de finale op 9 december. Elke speler van de eindwinnaar zal een bedrag van 500.000 dollar (455.000 euro) ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |