Maar ik hoop wel dat er een zaadje is gepland en dat ze nu meer gaat opletten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Wendy weet niet wat wij allemaal weten en hebben gehoord.
Ze geloofde zelfs Jappie niet toen die vertelde dat Babette en Zoe haar op de stip wilden zetten.
dacht dat er in de laatste maand geen manager meer zou zijn?quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:04 schreef Dotteke het volgende:
Bern gaat het volgende maand misschien opnieuw proberen manager te worden.
denk eunice ook nog wel op ima heeft gestemdquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee Jappie zou denk ik nooit op imi stemmen vanwege z'n maatje sasha, want dan is hij die ook kwijt.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
in aug toch geen manager meer dacht ik
Ik heb geen idee hoe dat de laatste maand gaatquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
dacht dat er in de laatste maand geen manager meer zou zijn?
of manager zonder vrijstelling?
Stoer hoorquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:10 schreef Harry het volgende:
Isaac en Marciano
Isaac: ik was echt pissed off. Ik heb het hem daarnet ook gezegd. Stel dat ik aan het twijfelen was heb je me helemaal de andere kant op gezwiept. Hoever wil je gaan bro?
Wil niet zeggen dat dit nu weer op dezelfde dag gebeurd.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:08 schreef cinsan het volgende:
en nu graag zoemer voor eli.......................
Ik denk dat laatste want er zal wel iemand de leiding moeten hebben over het bestellen en de berichten die binnenkomen. Misschien dan wekelijks een ander?quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
dacht dat er in de laatste maand geen manager meer zou zijn?
of manager zonder vrijstelling?
En toch hoorde ik net het gesprek Marciano Babs. En dan hoor je toch dat Marciano Zoe zo op Babsquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze geloofde zelfs Jappie niet toen die vertelde dat Babette en Zoe haar op de stip wilden zetten.
Wel een manager de laatste maand maar dan zonder vrijstellingquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:12 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste want er zal wel iemand de leiding moeten hebben over het bestellen en de berichten die binnenkomen. Misschien dan wekelijks een ander?
denk dat ze geen van allen slechte mensen zijn in de basisquote:[ afbeelding ] Op woensdag 5 juli 2023 14:05 schreef Verida het volgende:
[..]
[/quote
En toch hoorde ik net het gesprek Marciano Babs. En dan hoor je toch dat Marciano Zoe zo op Babs
inpraten dat ze het zelf is gaan geloven de Jaloers zijn van Wendy op Babs. En ik denk dat als je daar al zolang zit en alleen de gesprekken hebt met mensen daar dat je dan inderdaad geloofd dat dit allemaal waar is.
Ik persoonlijk vind Babs geen slecht mens
Dan word je toch min of meer geïntimideerd door de andere groep, zonder veel woorden... triest... heel triest.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk echt dat dat komt omdat Jasper er op hintte dat Wendy weg gestemd ging worden door de Isaac groep.
Ze zei wel dat ze het niet geloofde maar dat zaadje werd snel een plantje: angst
Heeft bijna 10 maanden in z'n nest gelegen... ik snap het ook niet...quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, Isaac had haar nieuwe inzichten gegeven
Wat the Fuck, Imaplakdin heeft geen fuck voor de groep gedaan, was onzichtbaar
DUs waarom hij dat dan zo verdiend snap ik echt niet
Babbelkous is zo helemaal in de ban van de aandacht van de playboy en dat hij haar leuk vind met allemaal kadootjes dat ze haar vriendin zo pats laat vallen en gaat zelfs lekker de grond in trapt.quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:12 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En toch hoorde ik net het gesprek Marciano Babs. En dan hoor je toch dat Marciano Zoe zo op Babs
inpraten dat ze het zelf is gaan geloven de Jaloers zijn van Wendy op Babs. En ik denk dat als je daar al zolang zit en alleen de gesprekken hebt met mensen daar dat je dan inderdaad geloofd dat dit allemaal waar is.
Ik persoonlijk vind Babs geen slecht mens
Maar wie is dan die 7de stem?quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee Jappie zou denk ik nooit op imi stemmen vanwege z'n maatje sasha, want dan is hij die ook kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |