Apart, ik heb er echt niks van meegekregen. Ook geen artikeltje om te waarschuwen voor vandaag bij NOS gezien ofzo.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, meerdere modellen zaten met 120 km/h + de laatste dagen.
Gisteren was code geel aangekondigd.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Apart, ik heb er echt niks van meegekregen. Ook geen artikeltje om te waarschuwen voor vandaag bij NOS gezien ofzo.
Het stond letterlijk bovenaan bij de NOS, al sinds gisteren.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Apart, ik heb er echt niks van meegekregen. Ook geen artikeltje om te waarschuwen voor vandaag bij NOS gezien ofzo.
Een Feyenoorder zonder IQ; opvallend.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:29 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100065809_4a6f06d6
WTFquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Wil je de blote piemel weghalen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Ach, jullie doen maar met die wind. Hier valt alle regen, goed voor het gras
Wij hebben hier ook regenquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Ach, jullie doen maar met die wind. Hier valt alle regen, goed voor het gras
Leuk voor de mensen die op het werk meelezen hierquote:
Ik dacht dat ik het nieuws redelijk volgde, maar blijkbaar nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Het stond letterlijk bovenaan bij de NOS, al sinds gisteren.
Ergste is hier al voorbij. Nu zonnig en beetje wind.quote:
je gaat verdomme maar gewoon werkenquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die op het werk meelezen hier
Wat heb jij tegen hondenoren?quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die op het werk meelezen hier
quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Oohja ik zie het nuquote:
Hier hebben mensen hun plastic bak aan de weg gezetquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier in Zuid-Friesland lijkt het mee te vallen. Alleen mijn tuin ligt nu vol met bladeren en takken van een boom 100m verderop. Met de containers die bij de straat staan is niks gebeurd.
Friesland komt nog aan de beurt, daar trekt het oog net over.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier in Zuid-Friesland lijkt het mee te vallen. Alleen mijn tuin ligt nu vol met bladeren en takken van een boom 100m verderop. Met de containers die bij de straat staan is niks gebeurd.
Die rode steep is inmiddels helemaal uitgedoofd. Nu slechts nog donkerblauw.quote:
Jezusquote:
Die foto lijk wel uit de Last of Us te komenquote:
Echt niet, en er komt nog meer aan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die rode steep is inmiddels helemaal uitgedoofd. Nu slechts nog donkerblauw.
Ik zit liever hier dan denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:41 schreef Salina het volgende:
31 graden, zonnetje.
Gisteren eind van de middag naar Sicilië gevlogen. Had niet veel later moeten zijn hoorde ik.![]()
Net op tijd.
31 graden hell noquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:41 schreef Salina het volgende:
31 graden, zonnetje.
Gisteren eind van de middag naar Sicilië gevlogen. Had niet veel later moeten zijn hoorde ik.![]()
Net op tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |