? Er is ook nog niks...quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:45 schreef Maver24 het volgende:
Nou hier in Rotterdam valt het zwaar tegen
Happy?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, zit nog best een range op de modellen. Toch durft een KNMI toch niet voor een code oranje te gaan. Je zou zeggen beter een keer te veel gewaarschuwd dan te weinig.
Wacht nog maar even af!quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:45 schreef Maver24 het volgende:
Nou hier in Rotterdam valt het zwaar tegen
Ik mag hopen van wel. Vieze tegenvaller andersquote:Op woensdag 5 juli 2023 06:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaat dat regengebied op de Noordzee nog het land indraaien?
Tornado'squote:Op woensdag 5 juli 2023 06:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wel level 3 maar nieteens voor dik vet knetteronweer.
Jouw weer wel wat vandaag.quote:Op woensdag 5 juli 2023 06:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaat dat regengebied op de Noordzee nog het land indraaien?
Ik heb een caravan gekocht. Die ga ik rond het middaguur ophalen in Heerhugowaard. Dan weer terug de dijk over.quote:
niet doennnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:18 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb een caravan gekocht. Die ga ik rond het middaguur ophalen in Heerhugowaard. Dan weer terug de dijk over.
Code oranje
Kan best , de wind is dan al heel wat minder.quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:18 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb een caravan gekocht. Die ga ik rond het middaguur ophalen in Heerhugowaard. Dan weer terug de dijk over.
Code oranje
Lekker benauwd dusquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:24 schreef Drass het volgende:
En dit weekend gewoon windstil en 32 graden
Je maakt een grapje. Toch...?quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:24 schreef Drass het volgende:
En dit weekend gewoon windstil en 32 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |