SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:RB Leipzig biedt 20 miljoen op Feyenoord-verdediger Lutsharel Geertruida
Red Bull Leipzig heeft bij Feyenoord een tweede bod op verdediger Lutsharel Geertruida neergelegd. De Duitse club van trainer Marco Rose klopte vorige week al aan in de Kuip maar het openingsbod voor de international werd door de directie van Feyenoord van tafel geveegd. Het tweede bod ligt volgens ingewijden van de Duitse club rond de 20 miljoen euro.
De Rotterdammers willen de zelf opgeleide speler volgens algemeen directeur Dennis te Kloese sowieso niet kwijt. Red Bull Leipzig, net als Feyenoord komend seizoen verzekerd van een ticket voor de Champions League, hoopt met een verhoogd bod nu toch een transfer te bewerkstelligen.
Dat het inderdaad zover komt, is nog zeer de vraag. Arne Slot wil na het vertrek van Orkun Kökcü naar Benfica dat zijn sterkhouders blijven om de landstitel van Feyenoord te verdedigen. Naast Geertruida staat ook keeper Justin Bijlow in de nadrukkelijke belangstelling. Manchester United heeft de keeper op de verlanglijst gezet, maar ook de Engelse topclub heeft in eerste instantie te horen gekregen dat Feyenoord niet voornemens is om de doelman te verkopen.
Wanneer gaat de verkoop voor niet-sk open?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:31 schreef Caland het volgende:
Je kan vanaf vanmiddag je gratis kaarten voor Benfica claimen trouwens, vrije vakkeuze.
11 juli legioenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wanneer gaat de verkoop voor niet-sk open?
Alles onder de 30 zou ik teleurstellend vinden, omdat je zeker niet zo snel een vervanger voor Geertruida vindt. Ik zou het voor elk bedrag vervelend vinden als die gaat, maar 30 is in elk geval nog een redelijke compensatie.quote:
Ik zit echt volledig op de hypetrain voor Sauer, die jongen is echt heel goed. Samen met Milambo toch wel de jeugdspeler die ik de grootste kans geef om door te breken, hopelijk krijgen die 2 gedurende het seizoen al flink wat invalbeurtjes en speeltijd in het eerste.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Niet echt meer dat iele mannetje. Mooi.
Eens kijken wat de stoere taal van Te Kloese waard is, neem aan dat ze pas beginnen bij 30 miljoen.quote:
Hangt ook weer van de speler af, als die interesse heeft ga je dat niet halen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens kijken wat de stoere taal van Te Kloese waard is, neem aan dat ze pas beginnen bij 30 miljoen.
Ik ben wel benieuwd hoe iemand die zo erg stottert het gaat redden. Kan mij voorstellen dat dat best spannend is in een ander land.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt ook weer van de speler af, als die interesse heeft ga je dat niet halen.
Waarom niet, voor Van de Ven beginnen ze ook pas bij dat bedrag met praten en het broertje van wilde ook alleen naar Arsenal.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt ook weer van de speler af, als die interesse heeft ga je dat niet halen.
Mwah, vakantieperiode dus zo ontzettend storm loopt dat meestal niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit wordt spannender dan de verkoop van de eras tour van taylor swift.
If you pay peanuts you get monkeys, dat is in Feyenoords geval nog steeds zo, de verbetering is gewoon te groot.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet, voor Van de Ven beginnen ze ook pas bij dat bedrag met praten en het broertje van wilde ook alleen naar Arsenal.
Alsnog geen reden om je spelers voor dumpprijzen van de hand te doen. Van de Ven verdient een miljoen (bruto).quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
If you pay peanuts you get monkeys, dat is in Feyenoords geval nog steeds zo, de verbetering is gewoon te groot.
We gaan het meemaken, ik vind Geertruida echt een goeie speler maar die verdient dat nog niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsnog geen reden om je spelers voor dumpprijzen van de hand te doen. Van de Ven verdient een miljoen (bruto).
Die wilde dat netto in 2021 hebben, toen kwamen ze er niet uit. Hebben ze ongetwijfeld niet met de helft afgescheept toen hij zijn contract een paar maanden geleden verlengde.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het meemaken, ik vind Geertruida echt een goeie speler maar die verdient dat nog niet.
timber helemaal nietquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het meemaken, ik vind Geertruida echt een goeie speler maar die verdient dat nog niet.
Meer inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |