Het was een hele normale bevalling, maar wel een met een heel bijzonder resultaat. Schaapherder Rob Adriaans in Nuenen stond maandagavond ineens met een lammetje met zes poten in zijn handen. 'Ik dacht dat er nog twee lammeren moesten komen, want ik voelde zoveel poten, maar het werd er maar één', aldus de herder over wat hij noemt 'een natuurlijke misser'...
Op de site van de bron staat ook een foto van het beesie...
quote:zodat je met beide handen tegelijk kunt rukken?
Op woensdag 12 februari 2003 10:06 schreef Aarsmade het volgende:
Ik zou wel twee lullen willen....
quote:dan kun je niet meer zappen
Op woensdag 12 februari 2003 10:13 schreef erikh het volgende:[..]
zodat je met beide handen tegelijk kunt rukken?
quote:Zo dat ik fijn m'n geld op de kermis kan verdienen !!
Op woensdag 12 februari 2003 10:13 schreef erikh het volgende:[..]
zodat je met beide handen tegelijk kunt rukken?
als ze 'm op willen eten moeten ze 'm eerst zien te vangen, ik durf te wedden dat 'ie makkelijk de 60km/u haalt op zes poten
quote:Die dingen gebeuren wel meer. In India komt t regelmatig voor dat er een koe met 5 poten geboren wordt.
Op woensdag 12 februari 2003 10:21 schreef yavanna het volgende:
Heel bizar !Rare speling van de natuur....
quote:zon beestje loopt al na een paar dagen
Op woensdag 12 februari 2003 10:14 schreef ChRoNiC het volgende:
Ziet er erg druk uit met al die poten. Denk dat het beest later problemen gaat krijgen met lopen
quote:Of een duizendpoot met 1001 poten....
Op woensdag 12 februari 2003 10:25 schreef The_Wanderer het volgende:[..]
Die dingen gebeuren wel meer. In India komt t regelmatig voor dat er een koe met 5 poten geboren wordt.
quote:Ik heb hem gisteren zien lopen (op tv dan), en dat ging aardig goed! Zag er leuk uit
Op woensdag 12 februari 2003 10:14 schreef ChRoNiC het volgende:
Ziet er erg druk uit met al die poten. Denk dat het beest later problemen gaat krijgen met lopen
Ik ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren als zo'n lammetje groeit. Zouden de 2 extra pootjes meegroeien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |