Dat Erik hier nog energie in steektquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:13 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind dat Mora zichzelf behoorlijk voor schut zet nu. Prima vermaak wel.
Ik vind het wel mooi, dat Erik haar even op haar plek zet. Werd tijd dat iemand haar eens de waarheid verteltquote:
Hij begint nu wel wat arrogant te kijken, voelt zich duidelijk beter/slimmer dan Mora.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:18 schreef spapaars het volgende:
Een discussie met Erik voeren is zinloos, die man kan niet van mening veranderen.
Maar dat is hij ook!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij begint nu wel wat arrogant te kijken, voelt zich duidelijk beter/slimmer dan Mora.
Gewoon omdat ze aangesproken wordt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:18 schreef mootie het volgende:
Ze snapt er geen ruk van en is beledigd, waardoor, Joost mag het weten.
hij hoeft nu toch helemaal niet van mening te veranderen?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:18 schreef spapaars het volgende:
Een discussie met Erik voeren is zinloos, die man kan niet van mening veranderen.
Dat is hij ookquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij begint nu wel wat arrogant te kijken, voelt zich duidelijk beter/slimmer dan Mora.
En kan het ook niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:19 schreef Verida het volgende:
[..]
hij hoeft nu toch helemaal niet van mening te veranderen?
Met Moraima kun je juist geen discussie voeren.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:18 schreef spapaars het volgende:
"ze snapt het niet"quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:22 schreef ChocoFan het volgende:
Erik mompelt nog iets, ik versta het niet.
Iets van, ze snapt het nietquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:22 schreef ChocoFan het volgende:
Erik mompelt nog iets, ik versta het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |