Toch is het zo.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het zal vast de hoeveelheid aan posts zijn geweest.
Klote manquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga iedere dag wel een beetje achteruit. Ga zo weer liggen, en weet dan niet voor hoe lang. Hopen dat ik snel geopereerd en/of bestraald kan worden.
Komt goed. Laters.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Klote manDoe maar kalm aan, houd je taai.
Je vergeet het vuurwerk.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:27 schreef onlogisch het volgende:
USA USA USA!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Happy 4th @:Scrummie
Kan jij deze beantwoorden @AFCNiels?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:39 schreef GGMM het volgende:
Mensen die opkijken tegen Amerika puur en alleen omdat het "Zo'n groot land is" (waar heel veel mensen wonen) hebben doorgaans een klein piemeltje.
Gewoon een derdewereldland.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:39 schreef GGMM het volgende:
Mensen die opkijken tegen Amerika puur en alleen omdat het "Zo'n groot land is" (waar heel veel mensen wonen) hebben doorgaans een klein piemeltje.
Het blijft altijd vervelend die wereldmachten, maar als ik dan toch moet kiezen liever USA dan China, moet er niet aan denken dat die het gaan bepalen voor ons.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:39 schreef GGMM het volgende:
Misschien zou je eens een boek van Émile Zola moeten lezen, dan piep je wel anders.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:42 schreef onlogisch het volgende:
En het imperial system. We kunnen Amerika eigenlijk wel opdoeken.
Mother Russia dus @:kukelecucktsju10
[ twitter ]
Dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
M'n tieten en ik eten een plakje cake nu.
Eens hoor, als je met één van de reuzen vriendjes moet zijn toch maar degene die ons het minste last zou bezorgen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft altijd vervelend die wereldmachten, maar als ik dan toch moet kiezen liever USA dan China, moet er niet aan denken dat die het gaan bepalen voor ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |