Margarine, ongezien weggooien.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:12 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Gewoon supermarktboter. Geen echte dus!
Boter kan ongelofelijk stinken, over datum. Nooit geweten, maar laatst een keer ondervonden toen ik mijn hele koelkast had leeg gekiept, op zoek naar een lijk met twee rotte tanden.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:15 schreef einzeinz het volgende:
Ik heb momenteel nog 3 vlootjes boter staan (onaangeroerd) die op 10/7/2023 vervallen.
Zonde om weg te gooien natuurlijk.
Iemand die weet of het 'goed' is om die achteraf nog op te eten? Of blijven ze sowieso bv. nog 2 à 3 maanden goed?
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:12 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Open ook, pas als het muf begint te ruiken kan je ze beter weg gooien.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:20 schreef Lovely het volgende:
Kan je nog prima eten,want de verpakking is nog dicht
Dan moet het wel echt maanden over datum zijn of goedkope meuk waar veel vocht in zit. Goede roomboter zit vrijwel geen vocht inquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:41 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Boter kan ongelofelijk stinken, over datum. Nooit geweten, maar laatst een keer ondervonden toen ik mijn hele koelkast had leeg gekiept, op zoek naar een lijk met twee rotte tanden.
Wat is supermarktboter?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 00:12 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Is zo, is een chemisch zooitjequote:
Dat zou ik niet met margarine proberen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:24 schreef Tanatos het volgende:
In pan gooien, ghee maken, dan is het vrijwel onbeperkt houdbaar.
Ik zou sowieso niets met margarine proberen, hoogstens die tip van loveli om je handen te reinigen als je aan een auto oid hebt gesleuteld.quote:Op maandag 14 augustus 2023 00:18 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat zou ik niet met margarine proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |