True, als het eenmaal los gaat krijg je wel vaak een sneeuwbal effect in DTS. Maar daar hebben meer SC's last van gehad in het verleden dat ik heb meegemaakt als er mensen gaan mee posten waar de 'harde kern' het niet mee eens is. Dan wil er ook buiten DTS nogal hard op in/tegenin gegaan.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens en dan heb je nog de grote groep die op alles ingaat , dus men houdt het zelf in stand
Eensquote:Op woensdag 13 september 2023 12:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True, als het eenmaal los gaat krijg je wel vaak een sneeuwbal effect in DTS. Maar daar hebben meer SC's last van gehad in het verleden dat ik heb meegemaakt als er mensen gaan mee posten waar de 'harde kern' het niet mee eens is. Dan wil er ook buiten DTS nogal hard op in/tegenin gegaan.
Straks deze ook dicht.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:34 schreef DerRabbit het volgende:
Achja, laten DTS maar even buiten deze reeks houden qua onderwerp. Er word al genoeg over gesproken als het weer eens dicht is
Ik heb helemaal niks tegen DTS of mensen die punten willen scoren. Ik heb iets tegen mensen die er enkel komen om uit te lokken en te trollen en mensen die puntjes willen scoren en helemaal vies woest leip worden als ze die niet krijgen.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Straks deze ook dicht.
De afgunst vind ik wel zielig, maar goed.
WE WILL FIGHT ON THE BEACHES, DTS WILL NEVER DIE!!!
Ja ditquote:Op woensdag 13 september 2023 12:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks tegen DTS of mensen die punten willen scoren. Ik heb iets tegen mensen die er enkel komen om uit te lokken en te trollen en mensen die puntjes willen scoren en helemaal vies woest leip worden als ze die niet krijgen.
quote:
Zonder punten kan het nimmer een gezellige reeks wordenquote:Op woensdag 13 september 2023 16:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, hier gaat het niet om punten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |