2xHenk bolk : Pquote:
Neen, hier regeert de meest reine vorm van de BAGGERquote:
Dat was een briljante reeksquote:Op woensdag 13 september 2023 10:35 schreef Mazikeen het volgende:
Nachtbagger was leuker toen vroeger
Ahquote:Op woensdag 13 september 2023 10:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, hier regeert de meest reine vorm van de BAGGER![]()
We kunnen hem heropenen?quote:Op woensdag 13 september 2023 10:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was een briljante reeks![]()
RiP Nachtbagger
Dan moet je wel nog een paar uurtjes wachtenquote:
Had je iets anders verwacht?quote:
Nou ja Dagbagger is alleen goed genoeg voor de mensen als DTS weer eens dicht is gehooidquote:
Ik ben er alleen nooit in de nacht meerquote:Op woensdag 13 september 2023 10:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je wel nog een paar uurtjes wachten
Beter ook, slapen is fijnerquote:Op woensdag 13 september 2023 10:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben er alleen nooit in de nacht meer
Tsja, er zijn er genoeg die vrijwel niet in DTS komen die hier ook weg zijn gevluchtquote:Op woensdag 13 september 2023 10:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja Dagbagger is alleen goed genoeg voor de mensen als DTS weer eens dicht is gehooid
Ja 2018 toen er zoveel ruzies in DTS waren ,DTS continu dicht werd gegooid en iedereen hier de boel kwam verzieken met dat gebolk ,. Mensen zijn van ellende naar JUICH gevlucht vanwege dat gezeik en nu is JUICH ook een verkapt DTS topic , net als Dagbagger en straks komen er nog meer users andere leuke topics verziekenquote:Op woensdag 13 september 2023 11:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, er zijn er genoeg die vrijwel niet in DTS komen die hier ook weg zijn gevlucht
Niet alle dts'ers zijn slecht hoorquote:Op woensdag 13 september 2023 11:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja 2018 toen er zoveel ruzies in DTS waren ,DTS continu dicht werd gegooid en iedereen hier de boel kwam verzieken met dat gebolk ,. Mensen zijn van ellende naar JUICH gevlucht vanwege dat gezeik en nu is JUICH ook een verkapt DTS topic , net als Dagbagger en straks komen er nog meer users andere leuke topics verzieken
Dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 13 september 2023 12:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Niet alle dts'ers zijn slecht hoor
Zijn vooral die kutkloontjes die de sfeer verzieken
Komt er, naar mijn mening, nog steeds op neer dat er een paar kloontjes zitten die er alleen zijn om te trollen en een paar die veel te ongezond obsessief bezig zijn met puntjes en helemaal vies woest worden als ze er geen krijgen.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet![]()
Maar het ligt natuurlijk niet alleen maar aan die kloontjes , het ligt er vooral aan hoe mensen ermee omgaan en dat vind behoorlijk triest.
Daarnaast : DTS heeft een geschiedenis van ruzies om niets . Sneu
Eens en dan heb je nog de grote groep die op alles ingaat , dus men houdt het zelf in standquote:Op woensdag 13 september 2023 12:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt er, naar mijn mening, nog steeds op neer dat er een paar kloontjes zitten die er alleen zijn om te trollen en een paar die veel te ongezond obsessief bezig zijn met puntjes en helemaal vies woest worden als ze er geen krijgen.
Maar goed, laten we hier lekker liefdevol baggeren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |