Toch heb ik daar wel een beetje moeite mee, immers stel je iemand verantwoordelijk voor de daden van iemand anders.quote:
Het toont aan dat barmhartigheid tonen aan de islam een kansloze missie is.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:37 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het heeft er totaal niks mee te maken. Alsof die rellen er zonder het terughalen van die vrouwen niet geweest waren.
de relschoppers moeten Frankrijk dankbaar zijn omdat Frankrijk Franse terroristen terughaalt?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:06 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Het toont aan dat barmhartigheid tonen aan de islam een kansloze missie is.
Lees anders de reactie van Slayage terug. Frankrijk is ''goed bezig'' want het haalt IS kinderen terug (en dan de leugen dat nederland dit niet doet). Dan zou je denken, nou moslims zouden frankrijk goed gezind zijn, maar niets is minder waar als je naar de rellen kijkt. Want de overlastgevers/ rellers zijn wéér geen chinezen of oost europeanen, maar gewoon weer onderdeel van de afrikaanse/islamitische bevolkings cluster.
Zoals bijna altijd het geval is met problemen rondom integratie en overlast van jongeren.
Blijkbaar was de jongen de dag ervoor voorgekomen voor rijden zonder rijbewijs. Als hij opnieuw zou worden gepakt, zou hij veel strenger worden aangepakt. Daarom probeerde hij te vluchten wat tot een lange achtervolging leidde voordat ze hem eindelijk te pakken konden krijgen omdat hij vast kwam te zitten in het verkeer.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wil ook eigenlijk precies weten wat er daarvoor is gebeurd, hoe alles is gegaan, of ze misschien ook de politie aan het uitdagen zijn geweest met die auto, net als in dat artikel dat ik had geplaatst.
Misschien he? Zei ik.
Geen idee waarom je dit nu weer verzint.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
de relschoppers moeten Frankrijk dankbaar zijn omdat Frankrijk Franse terroristen terughaalt?
Ja, hij was 25 juni voor de rechter geweest en zou in september weer voor de rechter moeten verschijnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Blijkbaar was de jongen de dag ervoor voorgekomen voor rijden zonder rijbewijs. Als hij opnieuw zou worden gepakt, zou hij veel strenger worden aangepakt. Daarom probeerde hij te vluchten wat tot een lange achtervolging leidde voordat ze hem eindelijk te pakken konden krijgen omdat hij vast kwam te zitten in het verkeer.
Wat een volk.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:29 schreef tesssssssss het volgende:
[[ twitter ]
Extreem links bij de rechtbank.
Het droevige is dat de universiteiten barsten van dit soort nepmarxisten en dat het onderwijs zelf er ook van doordrenkt is. Toen ik daar zelf een jaar naar de uni ging, hebben ze hele universiteiten gegijzeld door zich erin te barricaderen gedurende meerdere dagen.quote:
Nepmarxisten? Wat maakt hun nepmarxist ipv gewoon marxist?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het droevige is dat de universiteiten barsten van dit soort nepmarxisten en dat het onderwijs zelf er ook van doordrenkt is. Toen ik daar zelf een jaar naar de uni ging, hebben ze hele universiteiten gegijzeld door zich erin te barricaderen gedurende meerdere dagen.
Vertel, hoe toont het dat aan?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:06 schreef SpaceOddity het volgende:
Het toont aan dat barmhartigheid tonen aan de islam een kansloze missie is.
Tja, Marco Kroon kreeg de hoogste militaire onderscheiding en bleek toen toch ook gewoon een lul te zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:24 schreef tesssssssss het volgende:
[ twitter ]
Vertaling (niet mijn tekst, Florian M. is de politie-agent)
Florian M. heeft tijdens zijn carrière acht felicitatiebrieven, een medaille voor binnenlandse veiligheid en twee bronzen medailles ontvangen voor daden van moed en toewijding. #SoutienFlorian #SoutienFDO Hij doodde een dader en redde honderden mensen. Juich!
Dit heb ik ook in de reguliere media gelezen, alleen dat waren allemaal artikelen waar je voor moest betalen. kijk?
https://www.nieuwsblad.be(...)ent%20die%20Nahel%20(17)%20neerschoot%20kreeg%20al%20twee%20medailles%20voor,4%20miljoen%20euro%20is%20ingezameld.
Je ziet toch wat ik quote? Jij zei dat het terughalen van IS-vrouwen aantoont dat barmhartigheid tonen aan de islam een kansloze missie is.quote:
Dom volk. Alsof dat reltuig ook maar enig begrip en respect heeft voor hun....quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:29 schreef tesssssssss het volgende:
[[ twitter ]
Extreem links bij de rechtbank.
Voor hun wat?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:07 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dom volk. Alsof dat reltuig ook maar enig begrip en respect heeft voor hún....
Omdat integratie uiteindelijk altijd mislukt wanneer het de islam betreft.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:07 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je ziet toch wat ik quote? Jij zei dat het terughalen van IS-vrouwen aantoont dat barmhartigheid tonen aan de islam een kansloze missie is.
Hoe toont het dat aan?
Nee, afgekeurd. Dit is geen antwoord op de vraag. Geef eens specifiek aan waarom het terughalen van die vrouwen aantoont dat barmhartigheid tonen aan de islam een kansloze missie is.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:12 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Omdat integratie uiteindelijk altijd mislukt wanneer het de islam betreft.
Dat horen we al 10 tallen jaren, de politiek van niets doen. Als je daarvoor kiest prima, maar de consequentie is dat de kans op een burgeroorlog steeds groter wordt en dan vallen er heel veel doden, dan is deportatie het minste van de 2 kwaden.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit zijn voornamelijk Franses burgers.
Dus waar wil jij ze heen uitzetten of deporteren?
Nou het was ook een ex-militair met een onberispelijke staat van dienst.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Tja, Marco Kroon kreeg de hoogste militaire onderscheiding en bleek toen toch ook gewoon een lul te zijn.
Ok,meester....quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De u zit best een eindje van de e.
Misschien de spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overlopen?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou het was ook een ex-militair met een onberispelijke staat van dienst.
https://www.gva.be/cnt/dmf20230704_93481662
Dit weten we over de agent die Nahel (17) neerschoot: ex-militair met onberispelijke staat van dienst
De crowdfunding voor de 38-jarige agent die vorige dinsdag Nahel (17) doodschoot, zorgt voor grote verontwaardiging in Frankrijk. Omdat er nu al bijna 1,3 miljoen euro is ingezameld. Maar wat weten we over die Florian M.? En hoe reageren zijn collega’s en zijn oversten?
(voor de rest van het artikel moet je betalen)
Waarom post ik dat? Nou, omdat ik me afvraag waarom hij ineens zo is doorgeslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |