Lekkerquote:
Geniet ervan!quote:
Groot fan van het origineel. Andere smaken nog nooit op. Is dat wat?quote:Op maandag 10 juli 2023 16:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geef mij maar mijn baileys met caramel seasalt smaak
Ik weet dat ik dat vroeger met cola mengde.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Groot fan van het origineel. Andere smaken nog nooit op. Is dat wat?
Rebels hoorquote:Op maandag 10 juli 2023 17:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik dat vroeger met cola mengde.
Omdat men zei dat dat niet mocht.
Was wel lekker
Livin' on the edge.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was wel lekker
Ja dat zou veranderen in een solide bal in je maagquote:Op maandag 10 juli 2023 17:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was wel lekker
Twee lekkere dingen. Maar samen?! Moet ik dit proberen?quote:Op maandag 10 juli 2023 17:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was wel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt wel als een goed einde opzich.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat zou veranderen in een solide bal in je maag
Nee. Nee, dat doet het niet.quote:
Verschillende aders in m'n hoofd die tegelijkertijd *plop* doen.quote:
Ja! Erg lekkerquote:Op maandag 10 juli 2023 17:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Groot fan van het origineel. Andere smaken nog nooit op. Is dat wat?
ja, dat was een leugen blijkbaarquote:Op maandag 10 juli 2023 17:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat zou veranderen in een solide bal in je maag
quote:Op maandag 10 juli 2023 18:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Twee lekkere dingen. Maar samen?! Moet ik dit proberen?jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
In mijn slaap lijkt me wel wat.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verschillende aders in m'n hoofd die tegelijkertijd *plop* doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |