quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Whahaha dat je maar een goede sloerietijd tegemoet mag gaan dan
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:39 schreef Faxie het volgende:
Top! Misschien wel ff je kenteken blurren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Oehquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Schoonzus vind het ook een geile bak. Das al drie vrouwen
Nah geen zin in nu. Wat gaan ze doen dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Top! Misschien wel ff je kenteken blurren?
JeeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Mooie patserbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doxxen. Blur die zooi man. Wel een mooie bak verderquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah geen zin in nu. Wat gaan ze doen dan?
Hoe dan? Volgens mij zwaar overdreven allemaal. Je kan op straat ook gewoon een kenteken zien.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doxxen. Blur die zooi man. Wel een mooie bak verder
Al een foto van jezelf in dat ding als profielfoto ingesteld op Tinder?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe dan? Volgens mij zwaar overdreven allemaal. Je kan op straat ook gewoon een kenteken zien.
Ver wel eens jaEerste 100km zit er al weer op
Lol, neequote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al een foto van jezelf in dat ding als profielfoto ingesteld op Tinder?
Das gek heb je nog niet zien rijden..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe dan? Volgens mij zwaar overdreven allemaal. Je kan op straat ook gewoon een kenteken zien.
Dat is iets verder volgens mijquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das gek heb je nog niet zien rijden..
Nee, zonder Nquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Putten toch? Das 66 km vriend.
Misschien overdrijf ik iddquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap niks van deze post.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:08 schreef El_Thijs het volgende:
@:Faxie: heb je de TF Con gezien?FT heeft eindelijk Bandit in kleur onthuld, samen met de tweede trailer voor Roadking! En gekleurde modellen voor Vipen en Jaster
Zal eens kijken :pquote:Op zondag 16 juli 2023 17:08 schreef El_Thijs het volgende:
@:Faxie: heb je de TF Con gezien?FT heeft eindelijk Bandit in kleur onthuld, samen met de tweede trailer voor Roadking! En gekleurde modellen voor Vipen en Jaster
Je bent niet de enigequote:
Ohnoesquote:Op zondag 16 juli 2023 18:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan ben je duidelijk geen Alpha man, ik namelijk ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |