abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209757331
Hoe oud zijn jullie?

Want bij wat jongere mensen leeft soms het idee dat je in het begin niet te snel moet reageren, die drie dagen niet is dan wel een ding

Complete onzin natuurlijk. De een zit op haar handen, de ander denkt wat is hier aan de hand?

App of Bel gewoon, als daar niet goed op gereageerd wordt, het stress of gedoe oplevert ga dan lekker verder. Geef het een kans door zelf het mogelijke misverstand te doorbreken, maar ga niet trekken aan een dood paard.

Graag of niet.
pi_209757351
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 20:43 schreef timmieliesie het volgende:
Twee weken geleden ben ik een meid tegen gekomen. Leuk gesprek gehad en nummers uitgedeeld. Een paar dagen later stuurde ik haar een berichtje of het haar leuk leek om een keer af te spreken. Drie dagen daarna had ik nog steeds niks gehoord, dus ik had me er eigenlijk al bij neergelegd dat ik niks meer van haar zou horen, maar de vierde dag na mijn berichtje reageerde ze toch, en ook nog heel enthousiast. Ze vroeg wanneer ik tijd had voor een date en stelde ook iets specifieks voor om te gaan doen. Ik heb daar op gereageerd, inmiddels alweer 3 dagen geleden, en heb ook nu nog steeds geen antwoord. Kijkend naar de eerste keer, dan zou morgen zomaar een berichtje kunnen komen, maar ik heb het idee dat deze vrouw mij aan het testen is. Hoe handel je hier als man naar?
"
Hoi [naam van dame die pas na vier dagen reageert],

Ik ben eigenlijk een beetje nieuwsgierig waarom je na een aantal dagen pas reageert op mijn berichtje.
Niets ernstigs, gewoon een beetje nieuwsgierig, want ik ben het zelf niet gewend.

Groetjes,

[jouw naam]

"
[send]
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_209761933
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:00 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]
"

Ik ben eigenlijk een beetje nieuwsgierig waarom je na een aantal dagen pas reageert op mijn berichtje.
Niets ernstigs, gewoon een beetje nieuwsgierig, want ik ben het zelf niet gewend.

Groetjes,

[jouw naam]

"
[send]
Dit is een doodsteek van enige aantrekkingskracht. De kans dat die er überhaupt nog was na meerdere dagen geen reactie is sowieso al klein, maar die is zo wel helemaal weg
  dinsdag 4 juli 2023 @ 19:27:25 #29
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_209762229
Ik ken mensen waarbij het normaal is om maar eens in de aantal dagen te reageren (me included).

Persoonlijk zou ik lekker verder gaan met je leven en niet op haar berichten zitten te wachten. Als ze reageert dan gewoon normaal terugreageren en zorgen dat er snel een date komt en kijken hoe dat bevalt.

Als ze smoesjes heeft waarom de date toch niet door kan gaan bijvoorbeeld dan heeft ze waarschijnlijk geen interesse. Dat ze traag reageert wil misschien alleen maar zeggen dat ze meer om offline geeft dan om online. Als je dat erg vindt dan is zij wellicht niet de juiste voor je maar het hoeft niet per se te zeggen dat ze geen interesse heeft.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_209762257
Misschien is de nood niet zo hoog of is ze je idd aan het testen, je kan dat gewoon vragen toch? lekker direct of ipv appen, bel haar!! :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_209763068
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Tipje mijnerzijds ; Bel haar even en vraag er naar :)
Zou ik niet doen. Ik weet niet hoe oud ze is, maar onder de 30 schrikken ze zich meestal de pleuris als je belt. Heel bijzonder, maar toch.
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 20:31:54 #32
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209763127
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 20:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zou ik niet doen.
Dat moet jij weten.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_209763442
Ik vind dat je minimaal dagelijks even een paar berichtjes heen en weer moet sturen als er aantrekkingskracht is. Als iemand waar ik mee zou daten maar ééns in de drie á vier dagen reageert dan is het bij mij snel klaar.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209764400
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 20:43 schreef timmieliesie het volgende:
Twee weken geleden ben ik een meid tegen gekomen. Leuk gesprek gehad en nummers uitgedeeld. Een paar dagen later stuurde ik haar een berichtje of het haar leuk leek om een keer af te spreken. Drie dagen daarna had ik nog steeds niks gehoord, dus ik had me er eigenlijk al bij neergelegd dat ik niks meer van haar zou horen, maar de vierde dag na mijn berichtje reageerde ze toch, en ook nog heel enthousiast. Ze vroeg wanneer ik tijd had voor een date en stelde ook iets specifieks voor om te gaan doen. Ik heb daar op gereageerd, inmiddels alweer 3 dagen geleden, en heb ook nu nog steeds geen antwoord. Kijkend naar de eerste keer, dan zou morgen zomaar een berichtje kunnen komen, maar ik heb het idee dat deze vrouw mij aan het testen is. Hoe handel je hier als man naar?
Ik zou er zelf geen geduld meer voor hebben, denk ik.

....en je hebt zo ook niet het idee dat ze heel entthousiast is, lijkt me.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209764614
Gewoon 'on the side' houden om eventueel te ballen, mocht het er een keer van komen, verder zeer weinig energie in steken.
pi_209764698
Dat blijft nog ff handkarren iig _O_ _O_ _O_ paprika ships erbij _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_209764733
Lekker de tyfus laten krijgen, kansloze hard to get gedoe.
pi_209764744
quote:

[..]
"

Groetjes,

[jouw naam]

"
[send]
Dit is mogelijk nog kanslozer als je het mij vraagt
pi_209764784
quote:

[..]
"

Groetjes,

[jouw naam]

"
[send]
Als je zeker wilt weten dat het niks gaat worden, dan moet je dit sturen, ja. Weet je weer waar je aan toe bent. :')
pi_209765479
Ik heb haar gisteravond toch nog een luchtig berichtje gestuurd. Ik wist dat ze afgelopen zaterdag iets leuks ging doen, dus daar even op ingespeeld. En dan ook nog een keer duidelijk gemaakt dat ik graag een keer wil afspreken. Dit keer reageerde ze wel snel. Vanmiddag kreeg ik reactie met een paar concrete datums wanneer zij volgende week kan afspreken. Na het berichtje van vanmiddag heb ik nog steeds vertrouwen dat die date volgende week gaat plaatsvinden. Ben benieuwd...
pi_209767636
Heb je er last van, spreek haar er op aan. 'Goh, ik zou het leuk vinden iets te gaan doen samen, maar heb niet zo veel zin om iedere keer drie dagen op een reactie te moeten wachten.' Of misschien nog wel beter, bel haar even.
  woensdag 5 juli 2023 @ 12:31:23 #42
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_209770496
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 23:35 schreef timmieliesie het volgende:
Ik heb haar gisteravond toch nog een luchtig berichtje gestuurd. Ik wist dat ze afgelopen zaterdag iets leuks ging doen, dus daar even op ingespeeld. En dan ook nog een keer duidelijk gemaakt dat ik graag een keer wil afspreken. Dit keer reageerde ze wel snel. Vanmiddag kreeg ik reactie met een paar concrete datums wanneer zij volgende week kan afspreken. Na het berichtje van vanmiddag heb ik nog steeds vertrouwen dat die date volgende week gaat plaatsvinden. Ben benieuwd...
Ben benieuwd. Verliefd is ze in elk geval niet want dan zou ze anders reageren. Maar dat kan natuurlijk nog wel komen. Succes volgende week en erg leuk als je verslag doet van de date.
To BG or not to BG!
  woensdag 5 juli 2023 @ 12:50:01 #43
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_209770777
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 12:31 schreef oppiedoppie het volgende:
Verliefd is ze in elk geval niet want dan zou ze anders reageren.
Haha, gelukkig niet. Zou wel creepy zijn als ze na 1 gesprekje al verliefd zou zijn. Haha.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  Vis een optie? woensdag 5 juli 2023 @ 14:17:31 #44
70532 loveli
N
pi_209772134
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 23:35 schreef timmieliesie het volgende:
Dat zal je leren nog een keer op Fok! advies te vragen ;)

Gewoon in jullie eigen tempo een afspraak maken en niet te veel gekke dingen denken.

Veel plezier!
crap in = crap out
pi_209772841
Hoe is het TS?
pi_209795936
Lekker laten gaan.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_209893704
De date is gisteren doorgegaan. Was heel gezellig. Vanuit beide kanten is uitgesproken dat het gezellig was. Vervolgdate is nog niet gepland.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 17:41:07 #48
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_209893713
He, gezellig O+
  donderdag 3 augustus 2023 @ 18:32:01 #49
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_210147409
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 17:40 schreef timmieliesie het volgende:
De date is gisteren doorgegaan. Was heel gezellig. Vanuit beide kanten is uitgesproken dat het gezellig was. Vervolgdate is nog niet gepland.
Wel geneukt dan?
  Vis een optie? donderdag 3 augustus 2023 @ 19:20:34 #50
70532 loveli
N
pi_210148056
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 17:40 schreef timmieliesie het volgende:
Leuk, geen zin gehad in vervolgdate, of denk je dat er een betere kandidaat voor je rondloopt?
R&P / Goede foto's voor datingsite
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')