"quote:Op maandag 3 juli 2023 20:43 schreef timmieliesie het volgende:
Twee weken geleden ben ik een meid tegen gekomen. Leuk gesprek gehad en nummers uitgedeeld. Een paar dagen later stuurde ik haar een berichtje of het haar leuk leek om een keer af te spreken. Drie dagen daarna had ik nog steeds niks gehoord, dus ik had me er eigenlijk al bij neergelegd dat ik niks meer van haar zou horen, maar de vierde dag na mijn berichtje reageerde ze toch, en ook nog heel enthousiast. Ze vroeg wanneer ik tijd had voor een date en stelde ook iets specifieks voor om te gaan doen. Ik heb daar op gereageerd, inmiddels alweer 3 dagen geleden, en heb ook nu nog steeds geen antwoord. Kijkend naar de eerste keer, dan zou morgen zomaar een berichtje kunnen komen, maar ik heb het idee dat deze vrouw mij aan het testen is. Hoe handel je hier als man naar?
Dit is een doodsteek van enige aantrekkingskracht. De kans dat die er überhaupt nog was na meerdere dagen geen reactie is sowieso al klein, maar die is zo wel helemaal wegquote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:00 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
"
Hoi [naam van dame die pas na vier dagen reageert],
Ik ben eigenlijk een beetje nieuwsgierig waarom je na een aantal dagen pas reageert op mijn berichtje.
Niets ernstigs, gewoon een beetje nieuwsgierig, want ik ben het zelf niet gewend.
Groetjes,
[jouw naam]
"
[send]
Zou ik niet doen. Ik weet niet hoe oud ze is, maar onder de 30 schrikken ze zich meestal de pleuris als je belt. Heel bijzonder, maar toch.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Tipje mijnerzijds ; Bel haar even en vraag er naar
Ik zou er zelf geen geduld meer voor hebben, denk ik.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:43 schreef timmieliesie het volgende:
Twee weken geleden ben ik een meid tegen gekomen. Leuk gesprek gehad en nummers uitgedeeld. Een paar dagen later stuurde ik haar een berichtje of het haar leuk leek om een keer af te spreken. Drie dagen daarna had ik nog steeds niks gehoord, dus ik had me er eigenlijk al bij neergelegd dat ik niks meer van haar zou horen, maar de vierde dag na mijn berichtje reageerde ze toch, en ook nog heel enthousiast. Ze vroeg wanneer ik tijd had voor een date en stelde ook iets specifieks voor om te gaan doen. Ik heb daar op gereageerd, inmiddels alweer 3 dagen geleden, en heb ook nu nog steeds geen antwoord. Kijkend naar de eerste keer, dan zou morgen zomaar een berichtje kunnen komen, maar ik heb het idee dat deze vrouw mij aan het testen is. Hoe handel je hier als man naar?
Dit is mogelijk nog kanslozer als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:00 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
"
Ik ben eigenlijk een beetje nieuwsgierig waarom je na een aantal dagen pas reageert op mijn berichtje.
Niets ernstigs, gewoon een beetje nieuwsgierig, want ik ben het zelf niet gewend.
Groetjes,
[jouw naam]
"
[send]
Als je zeker wilt weten dat het niks gaat worden, dan moet je dit sturen, ja. Weet je weer waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:00 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
"
Groetjes,
[jouw naam]
"
[send]
Ben benieuwd. Verliefd is ze in elk geval niet want dan zou ze anders reageren. Maar dat kan natuurlijk nog wel komen. Succes volgende week en erg leuk als je verslag doet van de date.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:35 schreef timmieliesie het volgende:
Ik heb haar gisteravond toch nog een luchtig berichtje gestuurd. Ik wist dat ze afgelopen zaterdag iets leuks ging doen, dus daar even op ingespeeld. En dan ook nog een keer duidelijk gemaakt dat ik graag een keer wil afspreken. Dit keer reageerde ze wel snel. Vanmiddag kreeg ik reactie met een paar concrete datums wanneer zij volgende week kan afspreken. Na het berichtje van vanmiddag heb ik nog steeds vertrouwen dat die date volgende week gaat plaatsvinden. Ben benieuwd...
Haha, gelukkig niet. Zou wel creepy zijn als ze na 1 gesprekje al verliefd zou zijn. Haha.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:31 schreef oppiedoppie het volgende:
Verliefd is ze in elk geval niet want dan zou ze anders reageren.
Dat zal je leren nog een keer op Fok! advies te vragenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:35 schreef timmieliesie het volgende:
Ik heb haar gisteravond toch nog een luchtig berichtje gestuurd. Ik wist dat ze afgelopen zaterdag iets leuks ging doen, dus daar even op ingespeeld. En dan ook nog een keer duidelijk gemaakt dat ik graag een keer wil afspreken. Dit keer reageerde ze wel snel. Vanmiddag kreeg ik reactie met een paar concrete datums wanneer zij volgende week kan afspreken. Na het berichtje van vanmiddag heb ik nog steeds vertrouwen dat die date volgende week gaat plaatsvinden. Ben benieuwd...
Wel geneukt dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:40 schreef timmieliesie het volgende:
De date is gisteren doorgegaan. Was heel gezellig. Vanuit beide kanten is uitgesproken dat het gezellig was. Vervolgdate is nog niet gepland.
Leuk, geen zin gehad in vervolgdate, of denk je dat er een betere kandidaat voor je rondloopt?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:40 schreef timmieliesie het volgende:
De date is gisteren doorgegaan. Was heel gezellig. Vanuit beide kanten is uitgesproken dat het gezellig was. Vervolgdate is nog niet gepland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |