Snap ikquote:Op maandag 3 juli 2023 08:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die vind ik nou precies helemaal kut.
Blok je iemand, zie je nog steeds van elke post dat die gemaakt is.
Wie kan zich dan beheersen en dat niet openen?
Even erg: mensen die ontslagen zijn, reeds een neiuwe baan hebben, en dan melden 'More news coming soon' of 'inmiddels een nieuwe uitdaging gevonden, watch this space...'quote:Op maandag 3 juli 2023 11:06 schreef Rostrup het volgende:
Mensen die voor elke scheet die ze laten een "I am thrilled to announce" bericht op LinkedIn zetten: echt
Waar de neuk komt deze trend vandaan?
Je bent gewoon ontslagen en hebt een nieuwe baan gevonden; doe dan niet net alsof je wereldvrede geregeld hebt of alle milieuproblemen opgelost hebt..
quote:Op maandag 3 juli 2023 11:06 schreef Rostrup het volgende:
Mensen die voor elke scheet die ze laten een "I am thrilled to announce" bericht op LinkedIn zetten: echt
Je bent gewoon ontslagen en hebt een nieuwe baan gevonden; doe dan niet net alsof je wereldvrede geregeld hebt of alle milieuproblemen opgelost hebt.
Oh ik ken mensen die dat al doen als ze eten hebben gekookt. Ik maak geen grap. Een gozert van midden 20 had voor het eerst in zijn leven voor zichzelf gekookt. En hij huilde erna. Zo blij was hij, dat hij eten voor zichzelf kon maken (zijn woorden). Die maakte niet een foto, maar een filmpje. En ging toen harder janken, want hij werd uitgelachen. Maar dat is even terzijdequote:Op maandag 3 juli 2023 11:06 schreef Rostrup het volgende:
Je bent gewoon ontslagen en hebt een nieuwe baan gevonden; doe dan niet net alsof je wereldvrede geregeld hebt of alle milieuproblemen opgelost hebt.
Marketeer spelen is tegenwoordig niet meer alleen voor marketeers.quote:
Akkoord met de klacht. Deze mensen willen aandacht trekken door een goede aanhef of willen laten blijken dat ze heel erg enthousiast zijn. Maar soms is het te veel ja.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:06 schreef Rostrup het volgende:
Waarom kan ik mijn eigen posts niet liken, was deze briljante reactie vergeten.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:22 schreef Cockwhale het volgende:
Je ma deed gisteren ook trillend met haar billen drillend een anouncement
Doe ik wel voor je.quote:Op dinsdag 12 september 2023 21:06 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Waarom kan ik mijn eigen posts niet liken, was deze briljante reactie vergeten.
Graag in het Nederlands.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:06 schreef Rostrup het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |