Ja koffiebar een eindje verderop van hierquote:Op maandag 3 juli 2023 10:59 schreef spapaars het volgende:
Zoë is wel de jongste, maar heeft heel veel levenslessen, ze heeft achter de bar gestaan.
O, dank je. Wat een spelfouten zitten er allemaal in zeg! Dat van die aardappelen uit het vuur halen mag er wat mij betreft ook wel bij gezet worden. Wie kan dit? Is een gezegde van Babette trouwens.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:58 schreef FreshFruit het volgende:
Voor een glimlach valt hier wel wat terug te lezen.![]()
JAA / Tegeltjes topic
Iets met brownies en D.....?quote:Op maandag 3 juli 2023 11:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja koffiebar een eindje verderop van hier
Momentje.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dank je. Wat een spelfouten zitten er allemaal in zeg! Dat van die aardappelen uit het vuur halen mag er wat mij betreft ook wel bij gezet worden. Wie kan dit? Is een gezegde van Babette trouwens.
quote:Op maandag 3 juli 2023 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dank je. Wat een spelfouten zitten er allemaal in zeg! Dat van die aardappelen uit het vuur halen mag er wat mij betreft ook wel bij gezet worden. Wie kan dit? Is een gezegde van Babette trouwens.
Dit is dus dat plan die Babette met Marciano heeft afgesproken.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit is dus dat plan die Babette met Marciano heeft afgesproken.
"kom te weten aan welke kant ze staat en anders haal haar over bij ons te blijven"
Heb ik ook gehoord idd.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jasper meende het serieus en vroeg het zélfs 2x.
Precies dit.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:19 schreef espri het volgende:
Babbel zou eens de woorden moeten laten zakken en even niet direct reageren, ze hoort niet echt wat Wendy zegt.
Ja dit krijgt Wendy weer terug, alles wordt door geklept.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:17 schreef espri het volgende:
Het jammere is dat Babbel dit straks allemaal gaat gebruiken tegen Zoë en Marciano om Wendy weer af te maken, ik vind Babbel een ongelooflijk vals mens!
Opa op een omafiets.quote:
Bij Isaac is het al een stuk minder vind ik,in het begin was het veel erger,ook de lidwoorden gebruikte hij toen altijd verkeerd.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Antillianen, Surinamers, Turken en Marokkanen gebruiken DIE, DAT en DEZE altijd verkeerd is mij opgevallen.
Leugens draaien en schuldgevoel.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
Non verbaal dingetje,Babs zit steeds aan haar neus...
Opa op een omafiets.quote:
Bij Isaac is het al een stuk minder vind ik,in het begin was het veel erger,ook de lidwoorden gebruikte hij toen altijd verkeerd.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Antillianen, Surinamers, Turken en Marokkanen gebruiken DIE, DAT en DEZE altijd verkeerd is mij opgevallen.
En was ook nog maagd.quote:
Aandacht van jezelf af halen is altijd veiliger voor valse liegende mensen.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:26 schreef Varen het volgende:
Babette gaat nu op psychologische toer, tegen Wendy. Hoe ben je buiten?
Geen idee wat er stuk is, maar 50% kans dat het straks stukker is dan het wasquote:Op maandag 3 juli 2023 11:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ondertussen op de andere stream.![]()
Erik aan het solderen... ik zie een printplaatje maar waar dat printplaatje hoort geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |