De Vries had niet eens zwart-wit tijdens de race. Als dit met een topteam was gebeurd, had je echt lynchpartijen gekregenquote:
Naar mijn weten hebben ze dat niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:19 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat hadden ze wel natuurlijk maar dat werd verworpen.
https://www.formula1.com/(...)XFdORYlI32Jggoz.htmlquote:Op zondag 2 juli 2023 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naar mijn weten hebben ze dat niet.
Maar ik kan me vergissen hoor, laat maar zien.
Dat klopt wel, maar dat is niet de fout van de FIAquote:Op zondag 2 juli 2023 22:20 schreef beantherio het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je de aantallen track limit violations per race bekijkt dan zou toch wel moeten opvallen dat er bij deze race iets heel raars aan de hand is. Het is deze race zonder overdrijven misschien wel het honderdvoudige van wat het bij een gemiddelde race is. Dit is niet iets waar de coureurs schuld aan hebben: de limits zijn neergelegd op een manier waarbij ze nauwelijks te ontwijken zijn. Diverse coureurs (waaronder Max) hebben dat dit weekend al uitgelegd.
Inmiddels zelf al gevonden, maar dankquote:Op zondag 2 juli 2023 22:23 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/(...)XFdORYlI32Jggoz.html
ho ho max zat er ook 1 keer buitenquote:Op zondag 2 juli 2023 22:23 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar dat is niet de fout van de FIA
Er zijn namelijk ook coureurs, waaronder dus Max, die het wel gewoon netjes binnen de lijntjes hebben gehouden, en daardoor waarschijnlijk elke ronde iets tijd hebben verloren. Als je dan achteraf zegt dat je alle track limits maar laat vallen krijg je ook een oneerlijke uitslag.
Dus kijken hoe het volgend jaar beter kan, en wellicht hadden ze dit jaar al eerder een beslissing moeten nemen, maar uiteindelijk is dit wel het meest eerlijke verloop.
Ik lach me helemaal stuk, hierom. Peterselieman heeft het correct: karma.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen idee maar ik vind dit best komisch.
helemaal hoe erg Lewis bezig was over tracklimits van een ander en dan zelf nog een deksel er bij op de neus krijgen.
ik ga het hele lijssie even langs kijken of er nog 1 is zonder tracklimitsquote:
Laten we wel wezen, achteraf na de race is gewoon onacceptabel en amateurisme ten top. Als team kan je er niks meer mee terwijl als je het meteen had geweten wellicht andere beslissingen had gemaakt tijdens de race.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:23 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar dat is niet de fout van de FIA
Er zijn namelijk ook coureurs, waaronder dus Max, die het wel gewoon netjes binnen de lijntjes hebben gehouden, en daardoor waarschijnlijk elke ronde iets tijd hebben verloren. Als je dan achteraf zegt dat je alle track limits maar laat vallen krijg je ook een oneerlijke uitslag.
Dus kijken hoe het volgend jaar beter kan, en wellicht hadden ze dit jaar al eerder een beslissing moeten nemen, maar uiteindelijk is dit wel het meest eerlijke verloop.
Russell en Zhou.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga het hele lijssie even langs kijken of er nog 1 is zonder tracklimits
Zoals je coureur waarschuwen dat ie op scherp staatquote:Op zondag 2 juli 2023 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, achteraf na de race is gewoon onacceptabel en amateursime ten top. Als team kan je er niks meer mee terwijl als je het meteen had geweten wellicht andere beslissingen had gemaakt tijdens de race.
De rebel!quote:
Yup, dat bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoals je coureur waarschuwen dat ie op scherp staat
Bij cupraces op Assen rijden ze meer naast de baan dan er opquote:Op zondag 2 juli 2023 22:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tracklimits zijn prima, want die baan houdt ergens op. Maar leg er dan iets neer waar de coureurs last van hebben. Dan weet ik zeker dat ze wel binnen de baan blijven.
Zolang er asfalt ligt, wordt het gebruikt. Veel ingewikkelder is het niet.
Max is nog steeds extreem hongerigquote:Op zondag 2 juli 2023 22:27 schreef Donderkonijn het volgende:
Wel typisch Max om die fastest lap nog even te halen tegen het advies van het team in. Mooi statement: er valt niks te halen, ook de kruimels niet. Vind ik mooi hoor, toch doen. Zo zie je dat het een echte kampioen is.
Maar Lewis bijvoorbeeld wist het wél. Meermaals gewaarschuwd door zijn team ook.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup, dat bijvoorbeeld.
Ik ben ervan overtuigd dat veel van deze straffen er niet waren als ze het wel wisten.
Bij Nascar en IndyCar doen ze gewoon niet aan tracklimitsquote:Op zondag 2 juli 2023 22:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bij cupraces op Assen rijden ze meer naast de baan dan er op
En dan zeggen dat zijn auto niet goed instuurde. Wat ik nog wel geloof eigenlijk.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar Lewis bijvoorbeeld wist het wél. Meermaals gewaarschuwd door zijn team ook.
Lag aan de auto, niet aan hem natuurlijk.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar Lewis bijvoorbeeld wist het wél. Meermaals gewaarschuwd door zijn team ook.
ik zag t idd. netjesquote:
Russell verbaast me wel. Zhou die kijkt al flink nauw dus die zag alles.quote:
Uitzonderingen zijn er altijd.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eigenlijk wist iedereen het heel het weekend al ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |