ik heb geen idee maar ik vind dit best komisch.quote:
We hebben wel de voorpret gemistquote:
Ja niet, op het circuit zullen volgend jaar misschien wat aanpassingen moeten komen, maar de vorige jaren was het ook niet zo'n gigantisch probleem.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dan wil ik je vragen om een voorbeeld te geven van een andere race waarbij we zoveel track limit violations en zoveel straffen hebben gezien.
Ik heb vanavond ook even wat anders gedaan dus kan het nu pas goed nalezen hier.quote:
Ik ben benieuwd naar de volgende video van rocket powered mohawkquote:Op zondag 2 juli 2023 22:13 schreef opgebaarde het volgende:
Twitter is vanavond met al die tiltende LH44 fans nu een keer absoluut genot.
En dan zat LH44 meerdere rondes te klagen over Perez
Tracklimits zijn prima, want die baan houdt ergens op. Maar leg er dan iets neer waar de coureurs last van hebben. Dan weet ik zeker dat ze wel binnen de baan blijven.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook even wat anders gedaan dus kan het nu pas goed nalezen hier.
Wat een farce !
Een simpel uitgangspunt van zo hard mogelijk rijden totaal verspookt, het lijkt inmiddels meer op een jurysport waar punten gegeven worden voor hoe mooi je door de bocht komt.
Opzouten met minstens 95% die tracklimits.
Die tracklimits maken het juist eerlijker. 20 jaar geleden had je nauwelijks circuits waar je gigantisch uit kon lopen, dan liep je of de grindbak in, of tegen een betonnen muur.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:11 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook even wat anders gedaan dus kan het nu pas goed nalezen hier.
Wat een farce !
Een simpel uitgangspunt van zo hard mogelijk rijden totaal verspookt, het lijkt inmiddels meer op een jurysport waar punten gegeven worden voor hoe mooi je door de bocht komt.
Opzouten met minstens 95% die tracklimits.
Saoedi-Arabië 2021 ook gelijk maar aanpassen dan? 10 plekken gridstraf vanwege de derde waarschuwing, Bottas 5 seconden vanwege impeding en Hamilton +10 vanwege het aanrijden van Max?quote:Op zondag 2 juli 2023 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
Blijft altijd lachen die Hamilton 'fans' op twitter
Red bull/verstappen fan wordt volgende week gelynched op Silverstonequote:Op zondag 2 juli 2023 22:13 schreef opgebaarde het volgende:
Twitter is vanavond met al die tiltende LH44 fans nu een keer absoluut genot.
En dan zat LH44 meerdere rondes te klagen over Perez
Laat ze lekker gaarkoken in hun eigen sop.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Red bull/verstappen fan wordt volgende week gelynched op Silverstone
Ja nou. Als je die reacties ziet kan ik mij in veel gevallen niet voorstellen dat het account een echt mens is. Laat staan dat het iemand zou zijn die voldoende geld verdient om überhaupt een ticket te kunnen kopenquote:Op zondag 2 juli 2023 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Red bull/verstappen fan wordt volgende week gelynched op Silverstone
Achter Osoma Bin Latte Boyquote:
Achter de 3 gevaarlijkste coureurs op de grid:quote:
quote:^2 – Carlos Sainz Jr. finished 4th, but he received a ten-second time penalty for exceeding track limits.[17]
^3 – Lewis Hamilton finished 7th, but he received a ten-second time penalty for exceeding track limits.[17]
^4 – Pierre Gasly finished 9th, but he received a ten-second time penalty for exceeding track limits.[17]
^5 – Alexander Albon received a ten-second time penalty for exceeding track limits. His final position was not affected by the penalty.[17]
^6 – Logan Sargeant received a five-second time penalty for exceeding track limits. His final position was not affected by the penalty.[17]
^7 – Esteban Ocon finished 12th, but he received two five-second time penalties and two ten-second time penalties for exceeding track limits.[17]
^8 – Nyck de Vries finished 15th, but he received a five-second time penalty for forcing Kevin Magnussen off the track. He also received a five-second time penalty and a ten-second time penalty for exceeding track limits.[17]
^9 – Kevin Magnussen finished 19th, but he received a five-second time penalty for exceeding track limits. He gained a position following Yuki Tsunoda's penalty.[17]
^10 – Yuki Tsunoda finished 17th, but he received a five-second time penalty and a ten-second time penalty for exceeding track limits.[17]
https://www.formula1.com/(...)ria/race-result.html
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2023_Austrian_Grand_Prix
Dat hadden ze wel natuurlijk maar dat werd verworpen.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mercedes heeft niet eens protest aangtekend na Abu Dhabi 2021. AM deed het vandaag wél én op tijd
Sorry hoor maar als je de aantallen track limit violations per race bekijkt dan zou toch wel moeten opvallen dat er bij deze race iets heel raars aan de hand is. Het is deze race zonder overdrijven misschien wel het honderdvoudige van wat het bij een gemiddelde race is. Dit is niet iets waar de coureurs schuld aan hebben: de limits zijn neergelegd op een manier waarbij ze nauwelijks te ontwijken zijn. Diverse coureurs (waaronder Max) hebben dat dit weekend al uitgelegd.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Die tracklimits maken het juist eerlijker. 20 jaar geleden had je nauwelijks circuits waar je gigantisch uit kon lopen, dan liep je of de grindbak in, of tegen een betonnen muur.
Je weet als coureur waar je aan begint en hoe de baan loopt. Als je 1 km per uur te hard rijdt in de pitstraat krijg je ook een straf. Je moet toch ergens de grens trekken?
Dat je deze bocht misschien moet herzien is een ander verhaal, dat moeten ze voor volgend jaar dan maar doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |