Ik ben een tijdje met andere dingen bezig geweest...is ze nog met Eunice aan de praat, echt ongelofelijk.quote:
Het is niet alleen dat hij veel eet, maar zoals hij als schooiert, zijn manieren...quote:Op zondag 2 juli 2023 17:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar ben ik het deels mee eens... doordat ze hem constant in beeld nemen en houden wordt dit alleen maar versterkt (ik ben geen Erik-fan he), iemand als Bern eet ook enorm veel, die zien we nooit bezig.
Janet werd met al haar onhebbelijkheden ook gevolgd, die is nu weg, dus nog meer Erik in beeld is me opgevallen.
Volg dan eens een paar anderen, er zijn er nog 13....
Dat zou wat zijn zeg!!!quote:Op zondag 2 juli 2023 17:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Laten zien en horen hoe ze over elkaar praten zal denk ik al schokkend genoeg zijn om weken mee te vullen
een Duracelkonijn is een kindje vergeleken bij Babette als het om 'doorgaan' gaatquote:Op zondag 2 juli 2023 17:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje met andere dingen bezig geweest...is ze nog met Eunice aan de praat, echt ongelofelijk.
Regie zou er wel een Gluipspelletje van kunnen maken als verdien opdracht...quote:Op zondag 2 juli 2023 17:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jammer heik zou het hier echt willen zien
In het filmpje waarvan ik de link plaatste zie je de reactie van Kim op uitlatingen van Wanda, die liegen er niet om... wat zou nou niet leuker zijn dan de rest ook eens in beeld te geven......
O.a. hoe er over Babette gepraat werd na het hele ipod gedoe, hoe zij zelf iedereen voor de bus gooit.....
Hoe zal Zoë dan richting Babette doen???
Gisten zei ze.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:44 schreef xsaskiax het volgende:
Babette pakt in de keuken uit een pot met wortelgedoe een schep en steekt die in haar mond om vervolgens naar Eunice te schreeuwen hoe lang het er al staat..... het is aan het bederven!!!!
(soms jammer dat iemand iets niet doorslikt)..... drama!!!
Het wordt weggegooid en ze neemt snel iets anders uit de koelkast
Eunice zei ook nog: "Neem maar 2 happen,ik hoef niet,"quote:
Waarom is Sasha zo open tegen Marciano, zitten beide in een andere groepquote:
En niemand die Zoë probeert te redden dus dit zou het best wel eens kunnen wordenquote:
Sas is vaak open toch tegen Tiano? Zeker op het moment zelf om te stemmen zegt Sas op wie ze gaanquote:Op zondag 2 juli 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom is Sasha zo open tegen Marciano, zitten beide in een andere groep
Marciano laat niet veel los Sas wel
Ik denk dat Marciano inmiddels behoorlijk aan de kant van Jappie en Sasha staat ook.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom is Sasha zo open tegen Marciano, zitten beide in een andere groep
Marciano laat niet veel los Sas wel
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:53 schreef engine het volgende:
[..]
En niemand die Zoë probeert te redden dus dit zou het best wel eens kunnen worden
IK weet het niet, tegen Babette vertelde hij dat hij met Sasha ging pratenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat Marciano inmiddels behoorlijk aan de kant van Jappie en Sasha staat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |