Ik moet al de halve dag denken hoe Esther een periode bijna niet van stream te krijgen was. Hopelijk zijn we ook snel van Babette af.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Echt, er zijn wel periodes geweest met iemand die de hoofdrol had maar de hoofdrol van Bep wordt tot vervelens toe uitgemolken.
De taak is aan Mirthe bedeeld, die zou de planten doen.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:11 schreef xsaskiax het volgende:
Moraima heeft denkelijk de opdracht gekregen om voor de planten te zorgen..... sproeien doe je dan niet met die harde straal maar met een 'douche', wil je ze behouden
Eunice ook. Moraima momenteel ook maar dat is eigenlijk bij iedere manager wel zo geweest.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt ook, maar op een of andere manier vind ik haar echt storend. Erik krijgt ook veel zendtijd.
En ze versterken elkaar in hun wijsheid.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:13 schreef mootie het volgende:
Die 2, zo vol van hun eigen psychobabbel, zo in de waan dat ze geweldige psychologische inzichten hebben…
Echt he, ze weten het zo goed allebeiquote:Op zondag 2 juli 2023 17:13 schreef mootie het volgende:
Die 2, zo vol van hun eigen psychobabbel, zo in de waan dat ze geweldige psychologische inzichten hebben…
Babbel weet (Misschien onbewust) allang dat ze met haar 24/7 gezemel in de finale terecht komt, net als Isaac, De Zweefteef op een Houtblok, de beide Homo's en de veel te dikke "Inclusive" underdog Mevrouw uit Curacaoquote:Op zondag 2 juli 2023 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ondertussen de grote Babette show geworden
Marciano komt boven bij Babette en Eunice, iets lekkers brengen
Zou het echt heel jammer vinden als je hierin gelijk krijgtquote:Op zondag 2 juli 2023 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Babbel weet (Misschien onbewust) allang dat ze met haar 24/7 gezemel in de finale terecht komt, net als Isaac, De Zweefteef op een Houtblok, de beide Homo's en de veel te dikke "Inclusive" underdog Mevrouw uit Curacao
Kannonnenvoer nog af te schieten SeikSas,Bern, Marcie, Wendie , Miertje, Erik, Jappie n ZooWie
Dat is niet gezegd. Het programma duurt nu ook weer een kwartier langer dan voorheen omdat het nu tijdens de zomer naar 19.30 uur verhuisd dus ze hebben wel meer tijd om meer content te bedenken om zo naar de finale toe te werken.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je zit zelf op de kijkcijfers, je weet ook dat ze geen moer meer gaan doen aan het format om die cijfers in gevaar te brengen
Ze vertegenwoordigen die "doelgroep" die niet om geaardheid, kleur, leeftijd, of gebrek aan IQ geen kans mogen krjgenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het echt heel jammer vinden als je hierin gelijk krijgt
Zeker Imadiddin die heeft zich niet laten zien of horen.
Ja , spelletjes doen tot het einde is geen "Er moet wat gebeuren" Als er iéts zou moeten gebeuren wat schokt , is dat 50% stemrecht geven aan de kijkersquote:Op zondag 2 juli 2023 17:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd. Het programma duurt nu ook weer een kwartier langer dan voorheen omdat het nu tijdens de zomer naar 19.30 uur verhuisd dus ze hebben wel meer tijd om meer content te bedenken om zo naar de finale toe te werken.
Laten zien en horen hoe ze over elkaar praten zal denk ik al schokkend genoeg zijn om weken mee te vullenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja , spelletjes doen tot het einde is geen "Er moet wat gebeuren" Als er iéts zou moeten gebeuren wat schokt , is dat 50% stemrecht geven aan de kijkers
Erik zet zichzelf zo neer...quote:Op zondag 2 juli 2023 17:23 schreef xsaskiax het volgende:
Keer op keer blijkt de laatste weken dat het zo jammer is dat spraakmakende bewoners naar huis zijn gegaan, het kabbelt een beetje voort en helaas.... zien we Babette, Eunice als eeuwige kletsmajoors veel te vaak in beeld.
Ze hebben 'achter' een bijzonder vervelende fascinatie voor Erik, die man wordt door hen al maanden op zo'n negatieve manier neergezet, dat verdient hij volgens mij (ondanks zijn 'aparte' manier van denken en doen) echt niet, staat altijd klaar als er iets aan hem gevraagd wordt, opbouwen en afbreken van alles..... en ze willen hem pertinent dagelijks laten zien als een lichaams'troep'vreter, sowieso een zich altijd volstouwend persoon, een 'viezerik' en ga zo maar door, terwijl ik hem juist steeds vaker als een 'beetje zielig en eenzaam' iemand ben gaan zien die eigenlijk geen vlieg kwaad doet, alleen voor zijn normen en waarden staat (waar je het natuurlijk niet mee eens hoeft te zijn).
Daar ben ik het deels mee eens... doordat ze hem constant in beeld nemen en houden wordt dit alleen maar versterkt (ik ben geen Erik-fan he), iemand als Bern eet ook enorm veel, die zien we nooit bezig.quote:
Die jarenlange wens wordt al geuit sinds de invoering van De Huiskamer Monitor, in DGK waar ook nooit Fuck-Up beelden vertoond werden van mede bewoners , een nooit meer daarna ook al alle BB'squote:Op zondag 2 juli 2023 17:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Laten zien en horen hoe ze over elkaar praten zal denk ik al schokkend genoeg zijn om weken mee te vullen
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:27 schreef Chanel5 het volgende:
Kan iemand Babbel een batterijwissel laten doen, ......er liggen nog lege...
jammer hequote:Op zondag 2 juli 2023 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die jarenlange wens wordt al geuit sinds de invoering van De Huiskamer Monitor, in DGK waar ook nooit Fuck-Up beelden vertoond werden van mede bewoners , een nooit meer daarna ook al alle BB's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |