Gewoon verslaafd aan praten.quote:
Ik ben er na 10 uur ofzo vandaag ook klaar meequote:
Je zit zelf op de kijkcijfers, je weet ook dat ze geen moer meer gaan doen aan het format om die cijfers in gevaar te brengenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:49 schreef freaky40 het volgende:
Het kabbelt en het kabbelt, maar ik denk zomaar dat het vanaf morgen ineens helemaal anders gaat worden met ruim 2 maanden nog te gaan. Hopelijk staat er wat te gebeuren....
Het is ondertussen de grote Babette show gewordenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je zit zelf op de kijkcijfers, je weet ook dat ze geen moer meer gaan doen aan het format om die cijfers in gevaar te brengen
Echt, er zijn wel periodes geweest met iemand die de hoofdrol had maar de hoofdrol van Bep wordt tot vervelens toe uitgemolken.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ondertussen de grote Babette show geworden
Marciano komt boven bij Babette en Eunice, iets lekkers brengen
Klopt ook, maar op een of andere manier vind ik haar echt storend. Erik krijgt ook veel zendtijd.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Echt, er zijn wel periodes geweest met iemand die de hoofdrol had maar de hoofdrol van Bep wordt tot vervelens toe uitgemolken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |