Ze klonk te lief.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:04 schreef Vanyel het volgende:
Najaa, beetje zaniken over gut feeling bij Denise terwijl Nick met dezelfde ga naar je kamer geweldig was
Je mag het niet zeggen maar de programmamakers hebben toch wel heel graag een vrouw tot de laatste aflevering erin dus als er 'getwijfeld' wordt dan weet je al wel dat ze door mag.quote:
Doe mij maar niet een kerel die zijn wapen aan de voeten van de vijand legt.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja Denise is een leuke meid maar geef mij toch maar Jorrit en Ronald als er een oorlog uitbreekt. Sneu dat ze er uit liggen, waren natuurlijk perfect geschikt voor het leger geweest.
Je weet dat ze niet echt het leger ingaan? Als ze met de echte opleiding mee zouden doen zou echt elke kandidaat van dit programma het niet halen en er uit worden gezetquote:Op maandag 18 maart 2024 21:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja Denise is een leuke meid maar geef mij toch maar Jorrit en Ronald als er een oorlog uitbreekt. Sneu dat ze er uit liggen, waren natuurlijk perfect geschikt voor het leger geweest.
Op basis waarvan denk je dat?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Je weet dat ze niet echt het leger ingaan? Als ze met de echte opleiding mee zouden doen zou echt elke kandidaat van dit programma het niet halen en er uit worden gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |