Ik zag het ook, daarom moest ik lachenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
Jemig, die Marciano zit er bij alsof ie knetter lazarus is, mond open....cap was te laat
Ja dat gevoel krijg ik ook bij hem.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:04 schreef Thorelf het volgende:
Waar woont Erik... een of ander negorij... en hij leeft denk ik in kerk genootschap
maar die hebben geen meisjes van in de 20 denk ikquote:Op zondag 2 juli 2023 00:08 schreef Harry het volgende:
Erik: alle mannen die ik ken, met borsthaar, hebben een vrouw.
Hilariteit alom.
Erik leeft in zijn eigen kleine wereldje, ondanks dat ie al bijna een jaar buiten dat wereldje leeft. Hij heeft geen idee hoe andere mensen hem zien, zelfs niet als ze het hem vertellen.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:08 schreef Thorelf het volgende:
Erik vindt vrouwen zonder make up mooier...dat snap ik ,maar vindt hij dat ook mooier van vrouwen van zijn leeftijd. Want hij valt op meisjes van in de 20... en dat is ook niet realistisch
Erik heeft een totaal verkeerd zelfbeeldquote:Op zondag 2 juli 2023 00:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Erik leeft in zijn eigen kleine wereldje, ondanks dat ie al bijna een jaar buiten dat wereldje leeft. Hij heeft geen idee hoe andere mensen hem zien, zelfs niet als ze het hem vertellen.
No way !!quote:Op zondag 2 juli 2023 00:11 schreef woxxel het volgende:
T laatste beetje mannen met borsthaar die nu de streams kijken gaan morgen echt harsen denk ik
Yep. Hij denkt ook dat als ie hier uit komt dat ie wel gevraagd zal worden voor talkshows.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Erik heeft een totaal verkeerd zelfbeeld
quote:Op zondag 2 juli 2023 00:11 schreef woxxel het volgende:
T laatste beetje mannen met borsthaar die nu de streams kijken gaan morgen echt harsen denk ik
mits zij al een lange relatie met hem hebben! maar om een jonge vrouw te vinden ..knap en zonder make up... Erik dream onquote:Op zondag 2 juli 2023 00:11 schreef woxxel het volgende:
Het is op zich wel een gemoedelijke discussie. Ik ben blij dat Morrie er niet bij zit.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:16 schreef Harry het volgende:
Het is 4 tegen 1, en dan ben ik al snel voor de underdog.
Ze proberen hem een beetje realistisch te laten kijken... wat hij wil is dat gaat niet denk ik...dus hij blijft waarschijnlijk single met zijn wensen.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:16 schreef Harry het volgende:
ggg gggg ggg ggg gggquote:Op zondag 2 juli 2023 00:20 schreef woxxel het volgende:
Ik ben benieuwd of ze ook zo tegen imi doen. Die is nog harige en laatvt nog volop zien ook
Ik begrijp je punt, maar ik zou hetzelfde kunnen zeggen als dat Erik doet. Dat de meeste mannen 'Johnson' niet kaal hebben. Ik ken die discussie ook niet, en zou dat ook niet willen. Dat vooral Babette, Wendy en Eunice Erik pushen om zich er eens te laten scheren (omdat hij in Een jaar van je leven zit) vind ik nogal wat. Met name Babette kan denigrerend doen. Bijna kwaadaardig.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:20 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ze proberen hem een beetje realistisch te laten kijken... wat hij wil is dat gaat niet denk ik...dus hij blijft waarschijnlijk single met zijn wensen.
Babette heeft ook niet echt een realistisch zelfbeeld. Ze denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft. Ze overschat zichzelf schromelijk. En omdat ze zichzelf zo geweldig vindt kijkt ze op bijna iedereen neer. En verder is het een vals manipulatief kreng.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt, maar ik zou hetzelfde kunnen zeggen als dat Erik doet. Dat de meeste mannen 'Johnson' niet kaal hebben. Ik ken die discussie ook niet, en zou dat ook niet willen. Dat vooral Babette, Wendy en Eunice Erik pushen om zich er eens te laten scheren (omdat hij in Een jaar van je leven zit) vind ik nogal wat. Met name Babette kan denigrerend doen. Bijna kwaadaardig.
true laat hem in zijn waarde,maar vertel hem wel dat het moeilijk gaat worden met de eisen die hij heeft.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt, maar ik zou hetzelfde kunnen zeggen als dat Erik doet. Dat de meeste mannen 'Johnson' niet kaal hebben. Ik ken die discussie ook niet, en zou dat ook niet willen. Dat vooral Babette, Wendy en Eunice Erik pushen om zich er eens te laten scheren (omdat hij in Een jaar van je leven zit) vind ik nogal wat. Met name Babette kan denigrerend doen. Bijna kwaadaardig.
Ik ook.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:16 schreef Harry het volgende:
En terecht, vind ik.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:33 schreef tonja het volgende:
Ah Marciano tikt Babs op de vingers omdat ze nogal dominant in het gesprek is.
Wat betreft Erik's opmerkingen over mannelijke beharing, zie ik daar geen eisen in.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:30 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true laat hem in zijn waarde,maar vertel hem wel dat het moeilijk gaat worden met de eisen die hij heeft.
Het ligt ook echt niet aan zijn beharing dat ie geen relatie heeft. Hij komt gewoon zo autistisch over. Geen emotie te bekennen over het algemeen, behalve als ie kwaad is. Hij is zo stijfjes, met zijn onverbiddelijke logica. Zelfs hoe hij zijn boterham smeert is irritant.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Wat betreft Erik's opmerkingen over mannelijke beharing, zie ik daar geen eisen in.
Bij het krijgen van een relatie moet ik aan bepaalde boeren van Boer Zoekt Vrouw denken. Voor iedere Boer (die op tv is geweest) was er belangstelling.
mss een idee voor erik,maar hij is geen boer van beroep. en zij eisen zijn voor de vrouwen.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Wat betreft Erik's opmerkingen over mannelijke beharing, zie ik daar geen eisen in.
Bij het krijgen van een relatie moet ik aan bepaalde boeren van Boer Zoekt Vrouw denken. Voor iedere Boer (die op tv is geweest) was er belangstelling.
Behalve als de boer Erik heet.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |