ook al een gedachtenlezer?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Erik hoopt gewoon dat Mirthe haar jurk omlaag schiet of haar tiet eruit schiet door dat gespring.
Prima fapmateriaal deze avond voor hem.
Nou ik heb haar 2 dagen zien repeteren met Marciano erbij, die haar complimenten gaf. Maar niets gehoord dat hij ook ging optreden.quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe natuurlijk.. ze is echt wel jaloers op haar.
Ik denk dat hij dat wel erg leuk zou vinden. Dus mijn eigen fantasietje.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:00 schreef Verida het volgende:
[..]
ook al een gedachtenlezer?
of is het je eigen fantasietje?
Maar moet Mirthe dan maar gewoon Erik gaan negeren, omdat hij misschien wel iets kan denken?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmpf. Ja ja, leuk hoor voor ze.
Als ie maar niet meer gaat denken.
Helemaal para brotherquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
eunice was net met hem aan het dansen en ze was aan het teasen, hij ging snel terug naar zijn plekje bij de bar maar hoe hij er bij zit???
Dan heb je dus net gemist dat ze het samen zouden doenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:00 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou ik heb haar 2 dagen zien repeteren met Marciano erbij, die haar complimenten gaf. Maar niets gehoord dat hij ook ging optreden.
Nee, ik weet het, vind het gewoon allemaal raar en krijg er soms ook een raar gevoel van maar dat zit inderdaad in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar moet Mirthe dan maar gewoon Erik gaan negeren, omdat hij misschien wel iets kan denken?
Er was niks flirterigs oid aan dat dansen.
Gewoon twee mensen die samen even springen en dansen en lol hebbenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar moet Mirthe dan maar gewoon Erik gaan negeren, omdat hij misschien wel iets kan denken?
Er was niks flirterigs oid aan dat dansen.
Dit klopt, ben alleen af en toe bang dat andere er ideeën door krijgen/verkeerde signalen en dan over haar grenzen gaan. Ik hoop voor haar dat dat gewoon niet gebeurt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:02 schreef mootie het volgende:
Mirthe kan ook gewoon ongecompliceerd plezier hebben, een van de weinigen daar.
Dat absoluut, lekker spontaan maar ze heeft haar rare dingetjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:02 schreef mootie het volgende:
Mirthe kan ook gewoon ongecompliceerd plezier hebben, een van de weinigen daar.
Volgende keer niet bij mij komen voor 20 euro aan kaarsenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
"Die kaarsen zijn mooi geworden, hier een kunstwerk"
en breek de druipkaarsen kapot
En ze zegt net ‘allemaal samen opruimen’…quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
Mora is tipsy en moe en klaar ermee, ze wil even gaan liggen, kweet niet of ze dat gaat doen, ze gaat zich iig wel omkleden.
Er moet opgeruimd wordenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
Mora is tipsy en moe en klaar ermee, ze wil even gaan liggen, kweet niet of ze dat gaat doen, ze gaat zich iig wel omkleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |