13quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:54 schreef humpty het volgende:
Dat misselijke gedoe tussen Zoe en Bep....hoe oud zijn ze
Hij kan goed delegeren idd..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:55 schreef pingu66 het volgende:
Daar heeft Tiann wel een handje van dat hij andere mensen voor hem laat werken en zelf niets doet ( vaak in de keuken en met bouwen. Jasper en Jeffrey zeiden daar wat van dan moest Isaac vaak lachen en tiano beledigd)
Muziek in het openbaar draaien moet je een bepaalt bedrag afdragen aan BumaStemraquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hoeven nooit voor muziek te betalen.
Ja maar dat betaald de FEBO. Who caresquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Muziek in het openbaar draaien moet je een bepaalt bedrag afdragen aan BumaStemra
Vorig feest de poolparty hadden ze bacardi en wodka van Smirnoff.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach ja natuurlijk. Compleet vergeten, zit best in de streams nuDe onzin die uit babs haar mond komt, oh gelukkig regie wisselt eindelijk weg bij babs.
dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja maar dat betaald de FEBO. Who cares
Sorry, begreep ik verkeerdquote:
Nog ff en ze trekken beiden aan een arm van Babette voor aandachtquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:03 schreef schizolientje het volgende:
Zoe zit nog net niet op de rug van babert
Echt, misschien op een andere manier dan binnen gekomen. Ken wel merken dat ik er weinig verstand van heb.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Vorig feest de poolparty hadden ze bacardi en wodka van Smirnoff.
Daar ziet het wel naar uit, doet ze geloof ik om iets kleiner te laten lijken. Van Moraima geleerd maar ik vind het er niet uitzien. Als je al zo iets doet doe het dan subtiel.quote:
Die drank hebben ze niet zelf besteld maar is doorgegeven aan de FEBO en die hebben dat gehaald voor de party. Ook toen waren er meerdere nep dranken die wel bij de Jumbo zijn besteld.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Vorig feest de poolparty hadden ze bacardi en wodka van Smirnoff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |