Bij de start was-ie beter weg. Prima. Maar na bocht 1 je teamgenoot het gras opduwen is niet ok.quote:
Waarom haal je hem dan niet weg Hans?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
Wie heeft die debiele TT toevoeging geschreven
Max reed op het gras niet perezquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:38 schreef PS. het volgende:
zegt Max nou he pushed me offPerez werd totaal buiten de baan gewerkt door hem
Max ook door Perez. Die duwde hem het gras opquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:38 schreef PS. het volgende:
Slachtoffer van het gevecht bij RedBullquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:37 schreef Nober het volgende:
Norris leek even naar de leiding te gaan, flink teruggezakt...
Was aan het klikken zodat er zo min mogelijk tijd verloren ging voor jullie om verder te postenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom haal je hem dan niet weg Hans?
Max deed een soortgelijke actie bij de start.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij de start was-ie beter weg. Prima. Maar na bocht 1 je teamgenoot het gras opduwen is niet ok.
Was meer dat Max er tussen kroopquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max ook door Perez. Die duwde hem het gras op
Hup Sainz en hup Hulk!quote:
Het was daarvoor, toen Max het gras in werd geduwd, niet die bocht er naquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:38 schreef PS. het volgende:
Eigenlijk zouden ze dat beide moeten voor hun actiesquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Perez gaat straks even over de knie met Helmut
Ja vast..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Was meer dat Max er tussen kroop
Jij hebt het topic geopend.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
Wie heeft die debiele TT toevoeging geschreven
Max werd in de run naar T3 zeker wel op het gras geduwd ja. Vervolgens bij T3 heeft Max wat overstuur wat ie corrigeert waarna hij hem inderdaad naar buiten laat lopen. Maar Perez maakt daar de eerste move ri. Max die niet chique is.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:38 schreef PS. het volgende:
Ze staan weer quittequote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze dat beide moeten voor hun acties
Gewoon ruimte laten.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Moet gewoon koning Max niet in de weg zitten
Ik denk dat Marko Perez streng toespreektquote:
Max zat er al naast en toen kneep Perez 'm af richting het gras. Dat is een agressieve move die bij een echte tegenstander misschien nog te verdedigen valt, maar bij je teamgenoot is het echt not done.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Was meer dat Max er tussen kroop
Verstappen geeft hem gewoon terug wat hij zelf deed. En dan hoeft Perez niet eens over het gras.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze dat beide moeten voor hun acties
Incoming huilende papa perezquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat Marko Perez streng toespreekt
Vooral niet als Perez zelf de afgelopen race niet eens in top3 geëindigdquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Max zat er al naast en toen kneep Perez 'm af richting het gras. Dat is een agressieve move die bij een echte tegenstander misschien nog te verdedigen valt, maar bij je teamgenoot is het echt not done.
Dat is het probleem inderdaad: denken dat-ie met Verstappen kan racen. Als-ie z'n 2e plek had geaccepteerd, had-ie nu niet achter een Haas gereden.quote:
Die voelt dat er aan zijn stoelpoten wordt gezaagd en laat even zijn tanden zien. Begrijpelijk en eigenlijk ook gewoon best leuk.quote:
Max liet 1 auto breedte, Perez niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Max deed een soortgelijke actie bij de start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |