Bij de start was-ie beter weg. Prima. Maar na bocht 1 je teamgenoot het gras opduwen is niet ok.quote:
Waarom haal je hem dan niet weg Hans?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
Wie heeft die debiele TT toevoeging geschreven
Max reed op het gras niet perezquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:38 schreef PS. het volgende:
zegt Max nou he pushed me offPerez werd totaal buiten de baan gewerkt door hem
Max ook door Perez. Die duwde hem het gras opquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:38 schreef PS. het volgende:
Slachtoffer van het gevecht bij RedBullquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:37 schreef Nober het volgende:
Norris leek even naar de leiding te gaan, flink teruggezakt...
Was aan het klikken zodat er zo min mogelijk tijd verloren ging voor jullie om verder te postenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom haal je hem dan niet weg Hans?
Max deed een soortgelijke actie bij de start.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij de start was-ie beter weg. Prima. Maar na bocht 1 je teamgenoot het gras opduwen is niet ok.
Was meer dat Max er tussen kroopquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max ook door Perez. Die duwde hem het gras op
Hup Sainz en hup Hulk!quote:
Het was daarvoor, toen Max het gras in werd geduwd, niet die bocht er naquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:38 schreef PS. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |