SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Mani heeft nog wel wat cavia's overquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik nog één keer Spaans-Baskenland hoor ga ik een kitten vermoorden.
Joh, al dat getwist over kijken op de Belg of bij de NOS. Zolang ik geen Eurosport hoef te kijken ben ik blij.quote:
Eurosport > NOSquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Joh, al dat getwist over kijken op de Belg of bij de NOS. Zolang ik geen Eurosport hoef te kijken ben ik blij.
Ik zou hem aanraden ook nog een pet of zo te dragen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:10 schreef wimderon het volgende:
Bart Leysen is een van de weinigen die er met mondkapje beter uitziet.
[ afbeelding ]
De NOS is vele malen minder dan Eurosport, zelfs nu Jan en Bobbie daar zitten.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Joh, al dat getwist over kijken op de Belg of bij de NOS. Zolang ik geen Eurosport hoef te kijken ben ik blij.
Veel plezier met elke 5 minuten reclame of andere random onzin tussendoor. (Of een vermogen neertellen voor de player)quote:
30 euro per jaar, waar halen de mensen het geld vandaan?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Veel plezier met elke 5 minuten reclame. (Of een vermogen neertellen voor de player)
'Een vermogen'quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Veel plezier met elke 5 minuten reclame. (Of een vermogen neertellen voor de player)
Vermogen?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Veel plezier met elke 5 minuten reclame of andere random onzin tussendoor. (Of een vermogen neertellen voor de player)
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
(Of een vermogen neertellen voor de player)
De player is iedere cent waard.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wie zijn die mensen?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
30 euro per jaar, waar halen de mensen het geld vandaan?
De kloof tussen arm en rijk blijft maar groeien en groeien.quote:
Veel plezier met het handjevol koersen dat de NOS en Sporza uitzenden.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Veel plezier met elke 5 minuten reclame of andere random onzin tussendoor. (Of een vermogen neertellen voor de player)
Johan Museeuw zonder pruik.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:10 schreef wimderon het volgende:
Bart Leysen is een van de weinigen die er met mondkapje beter uitziet.
[ afbeelding ]
In België is het verboden om nuchter te rijden.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:14 schreef -XOR- het volgende:
Renaat en Jose rijden wel eens met een slokje op?
Ja ik weet het. Echt helemaal kut. Dus soms toch maar met gepaste tegenzin Eurosport kijken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Veel plezier met het handjevol koersen dat de NOS en Sporza uitzenden.
Ze doen maarquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
User @:decoaoreste wordt gesloopt.
Je moet eens vrijdagmiddag op een terras gaan zitten in België en kijken hoeveel mensen met de auto naar huis rijden.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:14 schreef -XOR- het volgende:
Renaat en Jose rijden wel eens met een slokje op?
Ik geef al mijn geld uit aan Viaplay.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:14 schreef Felagund het volgende:
Mensen die niet willen betalen voor de Player.
Dit hoogtepunt van de uitzending staat ons nog te wachten.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hebben ze dat praatje met die twee idioten al gehad eigenlijk? Ik heb wat later ingeschakeld.
Voor het autootje rijden? Of pijltjes gooien?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik geef al mijn geld uit aan Viaplay.
Denemarken was veel indrukwekkender. Maar Spaans-Baskenland is wel veel mooier qua omgeving natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:16 schreef franklop het volgende:
Oei ze zeggen minder publiek dan in Denemarken
Bundesliga!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor het autootje rijden? Of pijltjes gooien?
Het is zeker wel vakantiewaardigquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Denemarken was veel indrukwekkender. Maar Spaans-Baskenland is wel veel mooier qua omgeving natuurlijk.
Alleen jammer van de regen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Denemarken was veel indrukwekkender. Maar Spaans-Baskenland is wel veel mooier qua omgeving natuurlijk.
Het gebrek aan wind in de goede richting op de brug was ook wel een domper.quote:
Gelukkig bestaat de muteknopquote:
Joris met een cursus Baskenland.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kijk bij de nos trouwens. Ja zelfkastijding, fuckit
Was Joris zelf maar een stukje historiequote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Joris gaat een stukje historie doen.
ja wat hebben we misdaanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:20 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
3 dagen na elkaar, Sporza haat de kijker
nounounounounouquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Was Joris zelf maar een stukje historie
Die gebruikt de Tour meestal als voorbereiding op het najaar waar hij dan opeens wel vooruit komtquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Staf schrijft Cosnefroy vast op. Ik niet.
Heel vet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:36 schreef eentwee het volgende:
Ik ben in 2005 in dat hallucinante graffitibos geweest. @:Rellende_Rotscholier
Al besproken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:50 schreef TommyL0204 het volgende:
Meintjes achterin. De Tour is nu écht begonnen
Geen enige twijfel over.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: De Lidl is de beste supermarkt van Nederland.
AHquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die rijdt toch een prima seizoen? Tot dit jaar vond ik het ook een knurft hoor, daar niet van.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:07 schreef wimderon het volgende:
Jeroen Meus is de lead out van Dannie niet waard.
Ik heb wel oprecht de indruk dat Van Poppel zelf gewoon de beste sprinter is in die ploeg. Maar ja, hij wil liever lead-out zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:07 schreef wimderon het volgende:
Jeroen Meus is de lead out van Dannie niet waard.
Leuk in de Belgische wedstrijdjes, maar in de WorldTour heeft hij weinig te zoeken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die rijdt toch een prima seizoen? Tot dit jaar vond ik het ook een knurft hoor, daar niet van.
Alsnog kan het wel als hij bij de aankomsten wel mee blijft doen, dan krijgt hij alsnog veel meer kansen dan de andere sprinters en blijft hij hoog staan (en dan kan hij in de loop van de Tour alsnog meedoen bij de tussensprints)quote:
Een leuk seizoen is alsnog pure verspilling om daar de beste lead out van het peloton aan te koppelen. Hetzelfde had overigens voor Sem gegolden.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die rijdt toch een prima seizoen? Tot dit jaar vond ik het ook een knurft hoor, daar niet van.
Gelukkig gaat meesterbrein Ralph Denk volgend jaar Sem Welsford koppelen aan Dommie.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een leuk seizoen is alsnog pure verspilling om daar de beste lead out van het peloton aan te koppelen. Hetzelfde had overigens voor Sem gegolden.
Zeker, zeker. Maar zijn ambitie ligt dus elders. Anders fiets je iig voor wat punten gewoon in 5e positie mee ofzo.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alsnog kan het wel als hij bij de aankomsten wel mee blijft doen, dan krijgt hij alsnog veel meer kansen dan de andere sprinters en blijft hij hoog staan (en dan kan hij in de loop van de Tour alsnog meedoen bij de tussensprints)
Zoals eigenlijk elke supermarkt: voor sommige dingen wel, voor andere dingen niet. Gelukkig hebben we een hele verzamelijkquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb tevergeefs gezocht naar de beelden van Karrel die in totale staat van verwarring vanuit zijn huiskamer verslag van een koers aan het doen was, met op de achtergrond een bijna levensgroot portret van Karrel en z'n vrouw.quote:
Dat was een fantastisch beeld.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb tevergeefs gezocht naar de beelden van Karrel die in totale staat van verwarring vanuit zijn huiskamer verslag van een koers aan het doen was, met op de achtergrond een bijna levensgroot portret van Karrel en z'n vrouw.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die mensen met de bordjes net waren geen van van het Guggenheim.
Als ik 1 supermarkt moet kiezen is het de Lidl.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals eigenlijk elke supermarkt: voor sommige dingen wel, voor andere dingen niet. Gelukkig hebben we een hele verzamelijk
NPO 2quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zenden ze de Tour niet uit op de NOS?
Ze hebben de concurrentiestrijd met de belg en Eurosport verloren en de handdoek in de ring gegooid.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stop een knakworst in zijn mondquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nys lult gewoon eindeloos door.
Oh een of ander feestje is belangrijker, ach jaquote:
Dat doen ze wel Hansquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik zit al bij NPO2quote:
Wat is de toegevoegde waarde van de NOS?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van Sebastiaan Timmerman op de motor?
dat die lui in het commentaarhok ff kunnen gaan pissenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van Sebastiaan Timmerman op de motor?
Omzeilt een hoop onzin op Sporza, hoor ik net.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van de NOS?
Veel plezier met Joris dan!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Omzeilt een hoop onzin op Sporza, hoor ik net.
Ja er heet nou eenmaal niemand MANDquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sven neemt een risico.
Pogacar.
Net als vorige jaar lijken ze bij Sporza weer samen te werken met de NOS en dus Han Cock inderdaad.quote:
We wisselen van NPO2 naar NPO1.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:29 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vind geen enkele zender ok om 3 weken naar te kijken, dus ik wissel het lekker af
Het is zelfs op de ARDquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:29 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vind geen enkele zender ok om 3 weken naar te kijken, dus ik wissel het lekker af
Gewoon Eurosport. Niet helemaal fantastisch zonder Jeroen en Karsten, maar een stuk minder ergernisopwekkend dan de NOS of VRT. Ik sta er redelijk neutraal tegenover, dat is in elk geval beter dan die andere twee.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:28 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik zap 5 minuten weg, even naar de NOS en dan krijg ik nutteloze info van Sebastiaan Timmerman, ik zap weer terug en Sven en Christophe zijn nog steeds aan het ouwehoeren?
de Tour volgen is een hel anno 2023.
Jan en Bobbie zijn vreselijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon Eurosport. Niet helemaal fantastisch zonder Jeroen en Karsten, maar een stuk minder ergernisopwekkend dan de NOS of VRT.
Jeroen en Karsten verwennen ons teveel waardoor alle andere rondes tegenvallen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon Eurosport. Niet helemaal fantastisch zonder Jeroen en Karsten, maar een stuk minder ergernisopwekkend dan de NOS of VRT. Ik sta er redelijk neutraal tegenover, dat is in elk geval beter dan die andere twee.
Dan wordt het wel een erge positieve boel hier als niemand de NOS of VRT kijkt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon Eurosport. Niet helemaal fantastisch zonder Jeroen en Karsten, maar een stuk minder ergernisopwekkend dan de NOS of VRT. Ik sta er redelijk neutraal tegenover, dat is in elk geval beter dan die andere twee.
Nee joh. Het is niks bijzonders, maar je skipt Joris en je skipt het gros van die andere nutteloze meuk en natte winden van de VRT enzo. Maar ik geef toe, ideaal is het allemaal niet. Zin in de Vuelta, dan hebben we gewoon het Gouden Duo.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jan en Bobbie zijn vreselijk.
Jawel joh.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh. Het is niks bijzonders, maar je skipt Joris en je skipt het gros van die andere nutteloze meuk en natte winden van de VRT enzo. Maar ik geef toe, ideaal is het allemaal niet. Zin in de Vuelta, dan hebben we gewoon het Gouden Duo.
Idem. Dus ik heb net even gemasturbeerd tussendoor. Nu maar even een game erbij gepakt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet toch eerlijk bekennen dat ik mij ernstig verveel.
Fijn om te horen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Idem. Dus ik heb net even gemasturbeerd tussendoor. Nu maar even een game erbij gepakt.
Raar dat er niemand de oversteek maakte toen het gat zo klein was.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ze de kopgroep niet terugpakten
Zou dat toch niet kunnen op Sven en Christophe.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Idem. Dus ik heb net even gemasturbeerd tussendoor. Nu maar even een game erbij gepakt.
Het lijkt me niet ondenkbaar dat er nog ergens een niet-gerelateerde Lars van den Berg leeft.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lars van den Berg is geen familie van Lars van den Berg, aldus Joris.
Dit is echt moeilijk werk joh. Je wordt compleet in slaap gesust en dan moet je wat zeggen ineensquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ook niet. Daarom ervoor even gedaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zou dat toch niet kunnen op Sven en Christophe.
Basken rennen niet mee, dus dit komt goed!quote:
Maarten Stekelenburg (RIP Jan) is ook geen familie van Maarten Stekelenburg.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
En Jan Smit van Jan Smit?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maarten Stekelenburg (RIP Jan) is ook geen familie van Maarten Stekelenburg.
Ik heb er zojuist een moedervlek afgeschoren wat doen wielrenners ons toch aan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom ervoor even gedaan.
Klinkt pijnlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb er zojuist een moedervlek afgeschoren wat doen wielrenners ons toch aan.
Stukje dagjesvolk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is net alsof jullie voor het eerst een koers zien.
Ik mis Jeroen en Karsten gewoon oke. Spoedig ben ik weer gewend aan dit achtergrond geluid.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wordt even uitgelegd dat de sprintpunten en de bergpunten twee verschillende klassementen zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij de NPO legt Staf op verzoek van Joris even uit hoe er in koers geplast wordt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen de wortels op het hoofd ontbreken nog.
Praten over vrouwenbroekjes was de opwinding die ik nodig had, rawrquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij de NPO legt Staf op verzoek van Joris even uit hoe er in koers geplast wordt.
Wel vorige week nog dronken van een scoeter af getrapt door de Gendarmerie de Monaco.quote:
Dit is centraal Europese cultuur.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel vorige week nog dronken van een scoeter af getrapt door de Gendarmerie de Monaco.
ETA terrorist?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:52 schreef vaarsuvius het volgende:
wie is Pablo en waarom moet hij ge-freed worden?
Eikel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:57 schreef Mani89 het volgende:
Ze mogen wel eens vaker gaan fietsen in Spaans Baskenland, mooie omgeving.
Renaat heeft daar geen benul van, als dit zo is.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Pluspunt: Sporza heeft bedankt voor de hup, hup, hupjes vanuit de volgwagens.
Doet me aan Chumbawamba denken, die dat ook eens live in een optreden op tv raptenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:52 schreef vaarsuvius het volgende:
wie is Pablo en waarom moet hij ge-freed worden?
Uitstekende commentatoren. Jammer van alle reclame op Eurosport en de vele switches naar de slecht engels sprekende andere betrokkenen anders ben je bij Eurosport inderdaad het beste af.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jan en Bobbie zijn vreselijk.
Hoe spreek je het uit?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pello fonetisch uitspreken, gooi Gummibeer in de zee.
Nee, ben een echte Nederlander die alleen de tour kijktquote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Giro (en de weken daarvoor) niet gevolgd zeker?
nee, gaat wel weer een keer weg, maar nu nog niet. 2 maanden geleden moest de giro favoriet nog afstappen wegens een besmetting. Als dat een paar jaar niet meer gebeurd dan gaan ze weer wegquote:
In de Giro ging het halve peloton ziek naar huis. Dus ik snap ergens die kapjes wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee, ben een echte Nederlander die alleen de tour kijkt(vooruit ook ronde van vlaanderen en parijs roubaix al het regent
).
https://streamable.com/hf64uaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Renaat
Hoe kun je zo slecht zijn?
Oh ja dat risico kan je idd ook weer niet nemen gezien de belangen idd. Dacht dat ze wel door zouden rijden als ze covid hadden maar misschien iets te zware aanslag op je als je zoveel moet rijden op een dag.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
In de Giro ging het halve peloton ziek naar huis. Dus ik snap ergens die kapjes wel.
krijg je weer dat zure genuil over kortpittigquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze mag weleens de dode haarpunten wegknippen.
Mensen worden vaak toch ook wel ziek van covid. Sommige renners hadden ook koorts.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh ja dat risico kan je idd ook weer niet nemen gezien de belangen idd. Dacht dat ze wel door zouden rijden als ze covid hadden maar misschien iets te zware aanslag op je als je zoveel moet rijden op een dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |