SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Mani heeft nog wel wat cavia's overquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik nog één keer Spaans-Baskenland hoor ga ik een kitten vermoorden.
Joh, al dat getwist over kijken op de Belg of bij de NOS. Zolang ik geen Eurosport hoef te kijken ben ik blij.quote:
Eurosport > NOSquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Joh, al dat getwist over kijken op de Belg of bij de NOS. Zolang ik geen Eurosport hoef te kijken ben ik blij.
Ik zou hem aanraden ook nog een pet of zo te dragen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:10 schreef wimderon het volgende:
Bart Leysen is een van de weinigen die er met mondkapje beter uitziet.
[ afbeelding ]
De NOS is vele malen minder dan Eurosport, zelfs nu Jan en Bobbie daar zitten.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Joh, al dat getwist over kijken op de Belg of bij de NOS. Zolang ik geen Eurosport hoef te kijken ben ik blij.
Veel plezier met elke 5 minuten reclame of andere random onzin tussendoor. (Of een vermogen neertellen voor de player)quote:
30 euro per jaar, waar halen de mensen het geld vandaan?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Veel plezier met elke 5 minuten reclame. (Of een vermogen neertellen voor de player)
'Een vermogen'quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Veel plezier met elke 5 minuten reclame. (Of een vermogen neertellen voor de player)
Vermogen?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Veel plezier met elke 5 minuten reclame of andere random onzin tussendoor. (Of een vermogen neertellen voor de player)
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
(Of een vermogen neertellen voor de player)
De player is iedere cent waard.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wie zijn die mensen?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
30 euro per jaar, waar halen de mensen het geld vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |