Dat was niet meer dan een paar opmonterende krabbels in een gastenboek.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toen hadden we het Verstappen forum
Zijn gewoon lui die bij alles wat lopen te zoeken maar dan net niet het volledige verhaal laten zien. (waarbij ervoor Hamilton hetzelfde deed)quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is ook te triest dat mensen het durven te posten op die manier
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:50 schreef Nizno het volgende:
geen sprintrace kijk voor mij dus ik vind het prima.
Tot morgen
Dan gaan we nu naar echte sport kijken in Bilbao.quote:
Intussen ook under investigation.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:38 schreef Ferdii het volgende:
Wel een unsafe release iig. Of hij er wat aan kan doen of niet.
Lijkt me beetje combinatie van monteur en Hulk. Monteur heeft bandje scheef, hulkenberg stuurt erg snel in
Iets zegt me dat je het hier niet Perez bedoelt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
Moet wel een genot zijn voor RB, een rijder die er staat als het nodig is.
Dat is gewoon een unsafe release natuurlijk, hoe lullig ook.quote:
Dan had ik gezegd:quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je het hier niet Perez bedoelt.
quote:Moet wel een genot zijn voor RB, twee rijders die er staan als het nodig is.
Ja, en dit liep dan nog best goed af. Je kan zo'n band ook flink lanceren als je gas geeft en grip krijgt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is gewoon een unsafe release natuurlijk, hoe lullig ook.
Wel knap dat PER het gat tot een halve seconde beperkt heeft kunnen houden.quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:55 schreef opgebaarde het volgende:
Wat is Tom Coronel toch een fijn en slimme analist. Zijn commentaar is verhelderend, scherp en echt van toegevoegde waarde
ik hoop dat dit sarcastisch is????quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:55 schreef opgebaarde het volgende:
Wat is Tom Coronel toch een fijn en slimme analist. Zijn commentaar is verhelderend, scherp en echt van toegevoegde waarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |